Beetje jammer echt eh, met zoveel kloe's. En dan Alex die perongeluk bij Gerard gokt op " Ik ben getrouwd met een olympisch zwemkampioene.quote:Het briefje zit nu in de tafel geschoven bij Servio. Karim en Lau denken dat het een briefje is van de apotheek, Flip heeft gisteren medicijnen gekregen. Laura wil controleren of de medicijnen van Jo en van Flip uit dezelfde apotheek komen, want dan is het duidelijk, zegt ze, dat Jo en Flip bij elkaar horen. Ook omdat er nog een loveparty was toen Lau en Guido al ontdekt waren en er schijnt bij de gehemerelaties-clue ook op meerdere setjes gezinspeeld te zijn. Karim wil drukken als hi jweer geld heeft op 'Jo en Flip kenden elkaar al voor het huis'. De Olympische spelen laat ue dan nu nog even zitten.
Ik lees het nu ook. Migraine sucks.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Coos het volgende:
Heb de hele nacht gekeken BQ maar toen gingen alleen die van Jo en Geer af.
Klinkt een beetje als Joannequote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef danilel het volgende:
De Boktor;
Boktorren hebben als volwassen kever (imago) een langwerpig lichaam en sprieterige poten. Wat ze vrijwel altijd onderscheidt van andere langwerpige kevers als kniptorren en soldaatjes zijn de extreem lange tasters, die vaak minstens zo lang zijn als het lichaam maar meestal langer, hoewel er uitzonderingen zijn. De larven van vrijwel alle soorten leven van planten en met name in al dan niet dood hout, en richten soms grote schade aan. Soms worden door aan levend hout te knagen plantenziektes verspreid, maar ook kan de vraatzucht, grote aantallen en met name een combinatie daarvan grote schade aanrichten aan houten objecten als meubelen, dakconstructies, kunstvoorwerpen maar ook bomen.
precies dat dacht ik ook alquote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef danilel het volgende:
Trouwens over het vergelijken van de medicijn potjes.
Waarschijnlijk komen deze uit een Portugese apotheek, als die de toestemming en het recept hebben is dat gewoon mogelijk.
Ik denk echt niet dat medicatie wordt overgevlogen vanuit Nederland.
Hebbie gij een zwembad thuis?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
OMG Red Gerard nu de beestjes uit het zwembad? Dat doe ik ook altijd en iedereen verklaart me altijd voor gek. Klopt ook maar wat leuk, een mede redder!
smakelijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef Coos het volgende:
Bedankt allemaal het is me nu duidelijk. Helaas moeten we tot de uitzending wachten om te weten te komen wat er bij gezegd is.![]()
Even eten maken
denk het idd ook niet. Vannacht hadden ze het ook over doktoren die ze daar al gezien hebben, die zullen die handel wel voorschrijven danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef danilel het volgende:
Trouwens over het vergelijken van de medicijn potjes.
Waarschijnlijk komen deze uit een Portugese apotheek, als die de toestemming en het recept hebben is dat gewoon mogelijk.
Ik denk echt niet dat medicatie wordt overgevlogen vanuit Nederland.
Doet hij al een tijd hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
OMG Red Gerard nu de beestjes uit het zwembad? Dat doe ik ook altijd en iedereen verklaart me altijd voor gek. Klopt ook maar wat leuk, een mede redder!
Ze bestaan nog steeds, de Jo-fans....quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef ikke79 het volgende:
is er een foto van jo in der geweldige jurkje
Ik kan hier geen chocola van maken.quote:
Ja valt me echt tegen van Mo, had d'r wat harder verwacht.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef itsme het volgende:
Mo is echt helemaal bang nu voor Flip. Durft hem niet meer te nomineren. Wat is dit erg.
maar wel veel te laat om het programma te redden!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef MissJ.24 het volgende:
2 weken terug moesten er noodmaatregelen genomen worden om dit programma te redden. Ook wij op Fok vonden het allemaal maar saai.
Nou je kan veel zeggen , maar de saaiheid is verdreven.
Zelfs de afwas is nu boeiend.
Irri hè? Ik snap niet dat die meiden zo bang zijn voor die engerd. Of ze moeten weten dat hij een kindje van God is, net als die fluisterhoer.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef itsme het volgende:
Mo is echt helemaal bang nu voor Flip. Durft hem niet meer te nomineren. Wat is dit erg.
ze heeft al een wc rolletje klaarliggen als ik het zo bekijk, kan ze haar jankmaarweerraak tranen mee afvegenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
Sharon: Wij schrijven geschiedenis omdat we de eerste SST Nederland zijn.
Net zoals The bar en Starmaker?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
Sharon: Wij schrijven geschiedenis omdat we de eerste SST Nederland zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |