mazaru. Wat een ontzettend leuke ava heb je nu? Familie van je? Zo lief.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.
Wie is de Snol?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
ik heb nog geen mollen gezien, wel snollen
kijkcijfer kanonquote:
Lief he? Nee, ik ken hem niet. Maar hij heeft wel mijn hart gestolen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
mazaru. Wat een ontzettend leuke ava heb je nu? Familie van je? Zo lief.
Mijn ma deed dat nooit. Ik ben een verwend kreng.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.
DUH..... Dat is "IKKE IKKE" Joanna natuurlijk....quote:
Gevalletje eieren, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef danilel het volgende:
Servio heeft het nu zelf over Miss Windymills.......(maar mag er verder niks over zeggen)
hij denkt ook als ze er geen clues inbrengen dan doe ik het zelf maarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef danilel het volgende:
Servio heeft het nu zelf over Miss Windymills.......tegen Sharon (maar mag er verder niks over zeggen)
Mwah verder vertelt hij nog niks.......quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hij denkt ook als ze er geen clues inbrengen dan doe ik het zelf maar
LOL Ik zie je nu gewoon je muis wurgen ipv Aafke...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Aaf wil alle ballen op Geer. Gaat je niet lukken kreng.
Pff dan raden ze het echt nooit, en toen Gerard het deed kregen ze een waarschuwing.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef danilel het volgende:
Servio heeft het nu zelf over Miss Windymills.......tegen Sharon (maar mag er verder niks over zeggen)
sanctie danquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef bollokus het volgende:
servio verteld gewoon dat zijn artiestennaam Wendy Mills is
Over travestieten gesproken...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Mwah verder vertelt hij nog niks.......
Alleen een verhaaltje over een show in mexico, travestieshow
Ik heb net een mug doodgeslagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Capt1caveman het volgende:
LOL Ik zie je nu gewoon je muis wurgen ipv Aafke...
Kom ik in de buurt?
Gerard heeft gezegd: ik ben multimiljonair, daar is dus een deel van het woord van zijn geheim.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Pff dan raden ze het echt nooit, en toen Gerard het deed kregen ze een waarschuwing.
Hij helpt ze op weg door te zeggen dat het leger niets met Gerard te maken heeft. Hij moet gewoon helemaal niets over Gerard zeggen.quote:
maakt me niet uit. Vannacht heeft ie ook de sleutel afgegeven terwijl ie dat niet mocht, heeft ie volgens mij ook geen sanctie voor gehadquote:
Nee, de genetisch gemanipuleerde dochter van die tweequote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Mylene het volgende:
Servio zegt dat zijn alterego Wendy een mix van Dolly Parton en Anna Nicole Smith is.
Moet toch een keer gebeuren?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom staat Aafke altijd met haar beben wijd? Doorluchten die handel?
Ik denk eerder aan afkoelen..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Als die berg gaat plakken, dan komt ze nooit meer los. Een soort van supergluequote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Het is heel persoonlijk, ook van Flips kant.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Aaf en Flip willen dolgraag het geheim van gerard hebben en waarom? omdat ze een hekel aan hem hebben, ze kunnen hem niet peilen.
Aaf hoor je heel vaak roepen dat iets niet persoonlijks is, wat is dit dan?
Aaf heeft een mug gezien en maakt er een olifant van, dramatrut dat het is, het is verdomme een spel!
last van skippy bolletjes?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom staat Aafke altijd met haar benen wijd? Doorluchten die handel?
Het begon als dronken praat, maar groeit idd uit tot een groter en groter gevaar....quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
Ik vind Aafke toch een beetje naar. Ze heeft dat paranoia verhaal over een mol die mensen nept in haar eigen hoofd, maar gaat de anderen daar nu ook mee van de wijs brengen. Zoals zij het brengt is het alsof de stem dit heeft toegegeven, makkie om zo de anderen mee te slepen.
misschien al haar verborgen piercingsquote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom staat Aafke altijd met haar benen wijd? Doorluchten die handel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |