quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben maar blij dat je carbonara had ipv bolognese dan
Aafke kwam een paar dagen geleden met een heeeel wazig verhaal, geen touw aan vast te knopen. Ging erover dat er een mol in het huis is, dat ze beelden heeft gezien, dat dingen haar zijn opgevallen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
ik wil al die wijven daar zo graag slaan he. is echt niet goed voor mijn gesteldheid dit soort programmas
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
ik heb nog geen mollen gezien, wel snollen
heb ik ook last vanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
ik wil al die wijven daar zo graag slaan he. is echt niet goed voor mijn gesteldheid dit soort programmas
jepquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
Dus Aafke heeft de pest aan Gerard, en haar paranoia verhaal van een paar dagen terug ging over Gerard?
Mollen, snollen, trollen, what's in a letter?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
sinds de dag na het love feest en Gerard heeft verteld dat ze met hem ging tongen is dit.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
Dus Aafke heeft de pest aan Gerard, en haar paranoia verhaal van een paar dagen terug ging over Gerard?
ze moet dat bong bong filmpje gezien hebben welk bong bong of hoe dat ook heet filmpje weet ik nietquote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke kwam een paar dagen geleden met een heeeel wazig verhaal, geen touw aan vast te knopen. Ging erover dat er een mol in het huis is, dat ze beelden heeft gezien, dat dingen haar zijn opgevallen.
u bent zeer alert, hulde..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
sinds de dag na het love feest en Gerard heeft verteld dat ze met hem ging tongen is dit.
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, komt die roze stofzuiger weer de kamer waar een gesprek plaatsvindt.
whahaha Ik heb dat vandaag ook opeens. Wat een irritante domme dozen. Dat betekent voor mij dat ik weer even wat afstand moet nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
klinkt bekendquote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.
Mijn moeder ook, maar dan merkte ze ineens dat ik wel heel erg boos en gemeen kon worden.....quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |