quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
mazzel dat er geen hond door het huis loopt, zal hij steeds zijn neus in dat kruis van mo douwen
Begin het vermoeden te krijgen dat Aafke qua hygiene nog niet zo heel erg buiten de boot valt bij de damesquote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die handdoek natuurlijk weer terug op het haakje, zodat ze daar straks hun handjes en gezichtjes mee kunnen afdrogen![]()
nee, nee, dat is wat jij dénkt te zien maar zo ís ze helemaal niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Mo is helemaal niet lief en aardig, Mo manipuleert.
ik heb ook net het eten binnen ....quote:
ik wens haar een prettige wedstrijdquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Aafke zegt dat ze Gerard helemaal gek gaat maken.
nee, dat is hoe ze wordt neergezet, maar zo is ze niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, nee, dat is wat jij dénkt te zien maar zo ís ze helemaal niet hoor
LOLquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef beequeen het volgende:
Aafke heeft echt een bloedhekel aan Geer omdat hij een clue van haar heeft. Rot op bitch, je bent een vies en manipulatief wijf.
ben maar blij dat je carbonara had ipv bolognese danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ook net het eten binnen ....![]()
quote:
Aafke is er echt van overtuigd dat er een mol is en dat Gerard de mol is.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef beequeen het volgende:
Aafke heeft echt een bloedhekel aan Geer omdat hij een clue van haar heeft. Rot op bitch, je bent een vies en manipulatief wijf.
blijkbaarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
Dus Aafke heeft de pest aan Gerard, en haar paranoia verhaal van een paar dagen terug ging over Gerard?
zit ze misschien in het verkeerde programma dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke is er echt van overtuigd dat er een mol is en dat Gerard de mol is.
Nee MO is de mol, een ontplofte in haar kruisquote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke is er echt van overtuigd dat er een mol is en dat Gerard de mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |