Que?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft het over het artikel dat donderdag door enkele fokkers ontdekt is en over vandaag gaat;)
Titel: Valt Joanna voor Philips charmes?
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Die komt idd het natuurlijkst over, maar was vanochtend ook Gerard aan het bekstekken.. op de slk.
Daarom zou het leuk zijn als Maik naar huis mag , naar zijn andere vriendinnetjequote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Aaf moet zeker van Mo informeren of Flip Mo gaat nomineren? En dit is Mo ten voeten uit, iedereen voor haar karretje spannen.
Is het spehelllllll!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Aaf moet zeker van Mo informeren of Flip Mo gaat nomineren? En dit is Mo ten voeten uit, iedereen voor haar karretje spannen.
In een van de COSsen van vanmorgen staat de CAP ergens tussen 11:00 en 12:30 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Que?
Dat heb ik niet meegekregen (en ik ben maar zelden lang weg)
Ohw?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Que?
Flip zegt al; waarom komt ze dat zelf niet vragen? Moet ze jou niet sturen, ze is 30quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Komt aaf weer, het is niks persoonlijks en gelijk de vraag er achteraan ga jij Mo doen?
Nog maar eens dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Que?
He? Hoe kan ze dat dan weten? Zie je wat ik bedoel? Achter gaat een te grote rol spelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft het over het artikel dat donderdag door enkele fokkers ontdekt is en over vandaag gaat;)
Zal alleen maar erger worden, dat stiekeme gedoequote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken, ik voel me boos worden door al dat stiekeme gedoe.
i love it!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef danilel het volgende:
[..]
Zal alleen maar erger worden, dat stiekeme gedoe
Kan ik me iets bij voorstellen. Er worden geen afspraken gemaakt, ja mijn reet. Luister goed iedereen wordt door bepaalde mensen een kant uit gemanipuleerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken, ik voel me boos worden door al dat stiekeme gedoe.
En dan nog zeggen dat er niks gescripd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik denk dat ik er ook mee kap. Niet goed voor mijn hart dit en zeker mijn bloeddruk.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
Die cap heb ik vaak genoeg gezien.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Nog maar eens dan.![]()
Stond ook al online zo'n 5 uur voor de lijnen dichtgingen, dus toen was blijkbaar al duidelijk dat Flip zou blijven.![]()
[ link | afbeelding ]
Daarom denk ik ook dat dat van vannacht tussen Geer en Jo ook gespeeld is, dat het zo moest van het hokje.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
He? Hoe kan ze dat dan weten? Zie je wat ik bedoel? Achter gaat een te grote rol spelen.
Zer zijn blijkbaar zo desperate bij SS dat ze de bewoners nu toneelstukjes laten doen en zij bepalen aan wie ze nu een hekel moeten hebben en met wie ze wel mogen opschieten.
Sorry. Misschien ben ik te wantrouwend maar de laatste paar dagen is het allemaal zo vaag.
ze hebben ook wel 1x enorm lang in de kvdw gezeten, jo en geer. zelfs de rest ging zich daar afvragen of ze soms samen in een geheime kamer gezet warenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat dat van vannacht tussen Geer en Jo ook gespeeld is, dat het zo moest van het hokje.
Geer zijn boosheid was vrij snel weer over, staat wel nog steeds achter zijn ding zegt hij, maar doet toch weer vrij normaal naar Jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |