Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Haal die wifi uit de magnetron!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
wtf, stoort de magnetron op de wifi verbinding ofzo.
Klinkt niet onlogisch iddquote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
wtf, stoort de magnetron op de wifi verbinding ofzo.
Waar zijn de vrouwen in je opsomming?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SuperweekendUitgaan, terrasjes, bier, koffie, roken, uitgaan, drinken, roken, zon zon zon, slapen, uitgaan
Ik hou niet van vrouwenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zijn de vrouwen in je opsomming?
Whehe, dat gestuntel.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Woohoo eindelijk een vriend over kunnen halen![]()
Nu hoef ik niet meer altijd alleen te gaan skateboarden
Alleen moet ik het hem nu eerst nog leren...
Heb je weer de Casanova uitgehangen?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Behalve de vrouwen van dit weekend, die zijn wel
Daar was er 1 van, die was helemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zijn de mannen dan, in je opsomming?
Skateboardenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Woohoo eindelijk een vriend over kunnen halen![]()
Nu hoef ik niet meer altijd alleen te gaan skateboarden
Alleen moet ik het hem nu eerst nog leren...
Leren?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, dat gestuntel.
Ik kan het ook niet
Nope, als er iemandquote:
Wie moet dat en van wie?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Skateboarden![]()
Daar heb je helemaal geen tijd voor als je 800 posts per dag moet maken![]()
Ik drukte erop.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, als er iemand [ afbeelding ] heeft voor vrouwen dan ben ik het wel
Laat me raden, dat was je zelf?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar was er 1 van, die was helemaal![]()
![]()
quote:
Zonder zelfkennis ben je nergens, daaromquote:
Dat is vrij moeilijkquote:
Ik ook hoor, iets te veel respect soms zelfsquote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, als er iemand [ afbeelding ] heeft voor vrouwen dan ben ik het wel
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben gek op dingen van de snackbar.
Haha, lekker.
Ik zie het mezelf niet doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is vrij moeilijkMeestal gaat je rug of kont eraan
ojaa, knieën ook nog best vaak
Met die instelling wordt het nooit watquote:
Hoi, ik heb een frituurpan. Zullen we daten? Zorg ik voor het eten!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben gek op dingen van de snackbar.
Haha, lekker.
Dat is niet hetzelfde.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik heb een frituurpan. Zullen we daten? Zorg ik voor het eten!
Oh oke. Gezellig.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel net zo lekker!
En je hoeft niet alleen te eten!
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met die instelling wordt het nooit wat
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik heb een frituurpan. Zullen we daten? Zorg ik voor het eten!
Ja, daaag.quote:
Jajaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil wel met je skateboarden hoor
Been there, done that, ate it at lunch todayquote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daaag.![]()
Die woont in Zandvoort.
En als je niet oppast stopt ie straks z'n kroket in de frituurpan.
Mart is emo?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daaag.![]()
Die woont in Zandvoort.
Ik dacht ik help je even, meteen boos.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daaag.![]()
Die woont in Zandvoort.
Drmquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Been there, done that, ate it at lunch today.
Check de piquote:Op zondag 20 maart 2011 18:54 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik dacht ik help je even, meteen boos.
Ooooh! Dus daar zijn die dingen hierboven voor!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Check de pi
(icoontje bij de post)
Of is het sarcasme?
Wat lach je me steeds uit.quote:
Heb jij al gegeten?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ooooh! Dus daar zijn die dingen hierboven voor!
Je wilt gewoon een kusje als je valtquote:
Wat doe je dann?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een kusje als je valt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te vallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud ben jij eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hot damn that girl's on fire.
Fles met zijn pizza'squote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De Hemel zij geloofd en geprezen
![]()
Voor het EERST in 8 pogingen krijg ik precies wat ik besteld heb bij Domino's![]()
En nog op tijd ook
Nog steeds?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon lachen omdat ik het grappig vind.
Zo grappig is het allemaal niet tochhhhh.quote:
Jongens en voetbal.quote:
sry ben arm kan geen fiets betalen sry ik ga skateboarden in mijn eentje ben vriendloos grquote:
Je bent niet vriendloos, je hebt mij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
sry ben arm kan geen fiets betalen sry ik ga skateboarden in mijn eentje ben vriendloos gr
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je bent niet vriendloos, je hebt mij.
ferrariquote:
succes met fietsenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Yevoul het volgende:
Ik denk dat ik maar weer wegga uit de KSC want ik moet gaan fietsen.
dagdagquote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Yevoul het volgende:
veel plezier.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Yevoul het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Je moet alles nog een beetje doorkrijgen hier
Hmmmz, doe je mij nou na? Want dan klopt je verhaal niet echtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
sry ben arm kan geen fiets betalen sry ik ga skateboarden in mijn eentje ben vriendloos gr
goede avondquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd hier zo als nieuwkomer. Vinden jullie mij niet lief?
Jawel hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd hier zo als nieuwkomer. Vinden jullie mij niet lief?
Je naam vind ik iig heel liefquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel hetzelfde, maar we hebben elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Gebruik dan de pi'squote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Yevoul het volgende:
Ik ben niet echt boos.Ik denk eerder dat jullie mij nog door moeten krijgen.
Nou zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gebruik dan de pi's![]()
Dat kunnen we toch niet door hebben.
Wij zijn hier de enigen tussen de nieuwenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar ik weet niet waar de rest van ksc uithangt![]()
Nogal rustig hier
Hallo.quote:
Is het normaal zoveel drukker dan? Ik keek normaal nooit in die slowchats, je hebt vaak van die kliekjes waar maar moeilijk tussen te komen is.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar ik weet niet waar de rest van ksc uithangt![]()
Nogal rustig hier
quote:
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik voel hetzelfde, maar we hebben elkaar.
Bij nieuwkomers is dat moeilijk in te schattenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Yevoul het volgende:
Ik ben niet echt boos.Ik denk eerder dat jullie mij nog door moeten krijgen.
Nieuwkomers dit, nieuwkomers dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij nieuwkomers is dat moeilijk in te schatten
Ja, omdat mooi weer.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben hier ook pas sinds half 6 ofzo.
[..]
Is het normaal zoveel drukker dan? Ik keek normaal nooit in die slowchats, je hebt vaak van die kliekjes waar maar moeilijk tussen te komen is.
[..]
haha, normaal is het hier wel drukker.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben hier ook pas sinds half 6 ofzo.
[..]
Is het normaal zoveel drukker dan? Ik keek normaal nooit in die slowchats, je hebt vaak van die kliekjes waar maar moeilijk tussen te komen is.
[..]
sommige praten graag in termenquote:
Zul je nog een tijdje horenquote:
Jaa goed, gelijk hebben ze. Ik wilde ook naar buiten maar letterlijk iedereen had wat te doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, omdat mooi weer.
Rest is allemaal foetsie.
Zitten hier veel "vaste" mensen dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, normaal is het hier wel drukker.
maar is meestal door de week enzo
Is dit gangbangSC? Dan ben ik hier verkeerd. Doei.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom at the gangbang.![]()
Maar dat had ik al gezegd
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dit gangbangSC? Dan ben ik hier verkeerd. Doei.
mwa, deze week heb ik er een aantal terug zien komen. Maar daarvoor weet ik niet, zit hier ook pas een weekquote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zitten hier veel "vaste" mensen dan?
Omdat telkens nieuwkomer genoemd worden en daardoor verwachten dat ik niks begrijp.quote:
Zo erg als gangbang dat wist ik niet neequote:
Alleen maar, maar dat is bij elke sc wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Jullie moeten eerst door de kwalificatierondes komen
Ronde 1: a/s/l/ en ofcoz: pics?![]()
Wat denk je dat die UI's in de OP zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heul nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Omdat telkens nieuwkomer genoemd worden en daardoor verwachten dat ik niks begrijp.
Ja, en daardoor gaat het soms veel te snelquote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen maar, maar dat is bij elke sc wel.
Laatste tijd zijn hier erg veel nieuwe mensen
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
doe ik niet aanquote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heul niet![]()
Meesten zijn gewoon benieuwd hoe je reageert op bepaalde dingen.
Please do leave this SC. kthxbyequote:
quote:
ja, dat weten we nu wel.quote:
jij gewoon langzaamquote:
Ja, dat weten we nu wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daardoor gaat het soms veel te snel.
Drukte. En dit keer een kort weekend, morgen moet ik weer 'werken'.quote:
Wat weten we veel!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En we weten nu ook wel dat we dat nu wel weten!
Oh dus jij bent ook nog een beetje een nieuwkomer, hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, deze week heb ik er een aantal terug zien komen. Maar daarvoor weet ik niet, zit hier ook pas een week
Ja dat bedoelde ik meer, of er vaak nieuwe mensen komen of dat het over het algemeen de vaste kliek is.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen maar, maar dat is bij elke sc wel.
Laatste tijd zijn hier erg veel nieuwe mensen
19, meisje, buurt van Eindhoven. Pics in fobo.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb OP niet eens gelezen om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat denk je dat die UI's in de OP zijn?
Hoi, je bent welkom, dat doet niemand!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb OP niet eens gelezen om eerlijk te zijn.
jah maar voor een aantal users een oude bekendequote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dus jij bent ook nog een beetje een nieuwkomer, hehe.
Oh dan pas ik er mooi bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, je bent welkom, dat doet niemand!
Ik heb je naam nog nooit gezien hier op het forum, maarja dat wil niet veel zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar voor een aantal users een oude bekende
Telefoon faalwifi etc jeweetzquote:
Nee, geen idee eigenlijk?quote:
Ook al Brabanderquote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dus jij bent ook nog een beetje een nieuwkomer, hehe.
[..]
Ja dat bedoelde ik meer, of er vaak nieuwe mensen komen of dat het over het algemeen de vaste kliek is.
[..]
19, meisje, buurt van Eindhoven. Pics in fobo.
[..]
Ik heb OP niet eens gelezen om eerlijk te zijn.
Maar natuurlijk.quote:
Ik neuk een Brabantse. Zou het toeval zijn dat ik in de KSC zit?quote:
TMIquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk een Brabantse. Zou het toeval zijn dat ik in de KSC zit?
nah maar sommige hebben ook in een oude grtdojw topic gezeten, goedemorgen topic en TAL topicsquote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb je naam nog nooit gezien hier op het forum, maarja dat wil niet veel zeggen natuurlijk.
Ja, want ik zoek nu in een groot deel van Nederland een koophuis, maar sla Brabant bewust overquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mijn vrouw Brabantse is?quote:
Op dit moment?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt ook. Ja ik kom nooit in slowchats normaal gesproken, wat ik al zei door kliekjesvorming enzo. Wel tijd in nachtbagger gezeten, maar dat was helemaal erg.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah maar sommige hebben ook in een oude grtdojw topic gezeten, goedemorgen topic en TAL topics
maar wederom een brabander: Ik zeg: van harte welkom
Breda, leuke stad wel. Pas terug nog wezen winkelen met een vriendinnetje.quote:
Even een pauze, de boog kan niet altijd gespannen zijn!quote:
Wat doe je hier als je niet van kliekjesvorming houdt?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt ook. Ja ik kom nooit in slowchats normaal gesproken, wat ik al zei door kliekjesvorming enzo. Wel tijd in nachtbagger gezeten, maar dat was helemaal erg.
Lezen over meets!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je niet van kliekjesvorming houdt?
mja in sommige SC moet je er echt bij horen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt ook. Ja ik kom nooit in slowchats normaal gesproken, wat ik al zei door kliekjesvorming enzo. Wel tijd in nachtbagger gezeten, maar dat was helemaal erg.
En dankjewel.
Een boog? Lastigquote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even een pauze, de boog kan niet altijd gespannen zijn!
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je niet van kliekjesvorming houdt?
Later als je groot bent wil je ook speeltjes!quote:
Ja klopt, soms dan kom je er helemaal niet tussen en hier is het opzich wel meteen van "oh hey, hallo, welkom". Dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja in sommige SC moet je er echt bij horen.
Is wel jammer. Heb gevoel hier wel iedereen welkom is
Hier trouwens een tilburger
Ik moet nog sparen voor mijn speeltjequote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Later als je groot bent wil je ook speeltjes!
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP magquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.
ligt eraan hoe je mee probeert te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Yevoul het volgende:
Er is overal wel kliekjesvorming, helaas. Je kan er amper tussenkomen.
Eerst maar eens zonderquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP mag
Nee dat snap ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP mag
Ik ben niet single, dus ik kijk nooit in fotoboekenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.
Minder fokkenquote:
Je kunt ook uit nieuwsgierigheid in fotoboeken kijken, hoef je niet per se single voor te zijn toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet single, dus ik kijk nooit in fotoboeken
nog niet in je fobo gekeken, dus nog niet gezien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.
Wiequote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!
Minder fokken meer fuckenquote:
Slecht hoor, slecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet in je fobo gekeken, dus nog niet gezien.
Iedereen mag meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Enige SC waar het me ook opviel dat iedereen meteen mee mag doen is in het Den Bosch-topic. En nu hier ook wel, gelukkig.
Het zou eventueel misschien wel kunnen. Maar in dit geval niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kunt ook uit nieuwsgierigheid in fotoboeken kijken, hoef je niet per se single voor te zijn toch?
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spulquote:
zal zo even kijken danquote:
PGR leest '19 jaar ' en pakt zijn kansquote:
Ik las karbiet en dacht dat je nu zou ontploffen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spul!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spul!
Ferrariquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.
als je maar normaal doet en aardig overkomt.
Ik bij jou ook, maar geen foto jammer.quote:
Dus ik heb je nieuwsgierigheid niet weten te wekken? Spijtig.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou eventueel misschien wel kunnen. Maar in dit geval niet.
Hoeft niet hoor.quote:
Absoluutquote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zekerssss. Voor herhaling vatbaar toch? Volgende week maar een brugse tripel proberen
![]()
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Dus ik heb je nieuwsgierigheid niet weten te wekken? Spijtig.
Psssst, zal ik zijn Hyves sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bij jou ook, maar geen foto jammer.
Woot?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!
Haha dat is wel heel slecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!
Hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Psssst, zal ik zijn Hyves sturen?
Ja doe.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ooook.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Priemiequote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Joysa
Woei ! Vriend brengt net mijn bord macaroni!Wa is et toch ne goeie
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Priemie
Ik heb gisteravond in stad aan je gedacht met MPG
Ha ! Goed bezig gijquote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Priemie
Ik heb gisteravond in stad aan je gedacht met MPG
Uhuquote:
Quoteverkloten, I fixquote:
Nee, da's zielig voor umquote:
Hij vindt het vast niet erg.quote:
okquote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je stuurt maar een PM als je mijn Hyves wil
hoe is het ?quote:
Ik wist dat je dat ging doenquote:
Ik ben dan ook voorspelbaar!quote:
ja hier ookquote:
Zo is vraariequote:
Tja.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom post ik eigenlijk nog mobiel als ik een halfuur geleden de computer aan heb gezet
je houdt al van speeltjes!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom post ik eigenlijk nog mobiel als ik een halfuur geleden de computer aan heb gezet
Hoor wie het zegtquote:
Jij liep met T kei hard ons voorbij, als ik geen HEUUUJ had geroepen had je het niet eens gezienquote:
Niet in de ijskast?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
Als ik het zo zie op tv moet ik mijn emigratie even in de koelkast stoppen
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij liep met T kei hard ons voorbij, als ik geen HEUUUJ had geroepen had je het niet eens gezien
goed weekend gehad ?quote:
Top dagje gehad gisterenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij liep met T kei hard ons voorbij, als ik geen HEUUUJ had geroepen had je het niet eens gezien
Dat is het voordeel aan werken in plaats van studeren.quote:
Neuh.quote:
Ik wil werkquote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is het voordeel aan werken in plaats van studeren.
Beter je huiswerk maken ipv fokkenquote:
Ik werk in de thuiszorg, 5 dagen in de week. Is best leuk.quote:
ja hoor, gister wel faal momentjequote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Top dagje gehad gisterenVandaag gewerkt.
Jouw weekend ook goed?
Gat. Geheugen. Drank.quote:
Nee, ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Fairytale, ben jij dat die me toevoegt op Hyves?
Geniet nog maar van je puberjaren. Je hebt nog heel je leven om volwassen te (moeten) doen.quote:
Ik heb je hyves niet eens?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Fairytale, ben jij dat die me toevoegt op Hyves?
Dat ben jij heul wel op Hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 19:46 schreef Yevoul het volgende:
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN THIS WAY
dat was een subtiele hint van hemquote:
Snuggerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoor, gister wel faal momentje
dacht gister een half vasten bal was. dus groepje vrienden die kant op: was er niks te doen. ik kijk nog een keer op mn telefoon. Bleek het in 2010 te zijn ipv 2011
Dus toen zijn we maar de stad in gegaan en nog ff naar de dorinis
quote:
Je kunt ook uit jezelf in PM sturen, ik vraag niet om dat soort dingen.quote:
Oh, moet dat. 42 hier, not doing itquote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geniet nog maar van je puberjaren. Je hebt nog heel je leven om volwassen te (moeten) doen.
Ja geloof het ook.quote:
42 is het antwoord op alles!quote:
Dat klopt.quote:
Volgens mij zitten sommigen nog te F5'en hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |