Ja, want ik zoek nu in een groot deel van Nederland een koophuis, maar sla Brabant bewust overquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk een Brabantse. Zou het toeval zijn dat ik in de KSC zit?
Dat mijn vrouw Brabantse is?quote:
Op dit moment?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk een Brabantse. Zou het toeval zijn dat ik in de KSC zit?
Oh ja dat scheelt ook. Ja ik kom nooit in slowchats normaal gesproken, wat ik al zei door kliekjesvorming enzo. Wel tijd in nachtbagger gezeten, maar dat was helemaal erg.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah maar sommige hebben ook in een oude grtdojw topic gezeten, goedemorgen topic en TAL topics
maar wederom een brabander: Ik zeg: van harte welkom
Breda, leuke stad wel. Pas terug nog wezen winkelen met een vriendinnetje.quote:
Even een pauze, de boog kan niet altijd gespannen zijn!quote:
Wat doe je hier als je niet van kliekjesvorming houdt?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt ook. Ja ik kom nooit in slowchats normaal gesproken, wat ik al zei door kliekjesvorming enzo. Wel tijd in nachtbagger gezeten, maar dat was helemaal erg.
Lezen over meets!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je niet van kliekjesvorming houdt?
mja in sommige SC moet je er echt bij horen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt ook. Ja ik kom nooit in slowchats normaal gesproken, wat ik al zei door kliekjesvorming enzo. Wel tijd in nachtbagger gezeten, maar dat was helemaal erg.
En dankjewel.
Een boog? Lastigquote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even een pauze, de boog kan niet altijd gespannen zijn!
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je niet van kliekjesvorming houdt?
Later als je groot bent wil je ook speeltjes!quote:
Ja klopt, soms dan kom je er helemaal niet tussen en hier is het opzich wel meteen van "oh hey, hallo, welkom". Dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja in sommige SC moet je er echt bij horen.
Is wel jammer. Heb gevoel hier wel iedereen welkom is
Hier trouwens een tilburger
Ik moet nog sparen voor mijn speeltjequote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Later als je groot bent wil je ook speeltjes!
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP magquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.
ligt eraan hoe je mee probeert te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Yevoul het volgende:
Er is overal wel kliekjesvorming, helaas. Je kan er amper tussenkomen.
Eerst maar eens zonderquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP mag
Nee dat snap ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |