Please do leave this SC. kthxbyequote:
quote:
ja, dat weten we nu wel.quote:
jij gewoon langzaamquote:
Ja, dat weten we nu wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daardoor gaat het soms veel te snel.
Drukte. En dit keer een kort weekend, morgen moet ik weer 'werken'.quote:
Wat weten we veel!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En we weten nu ook wel dat we dat nu wel weten!
Oh dus jij bent ook nog een beetje een nieuwkomer, hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, deze week heb ik er een aantal terug zien komen. Maar daarvoor weet ik niet, zit hier ook pas een week
Ja dat bedoelde ik meer, of er vaak nieuwe mensen komen of dat het over het algemeen de vaste kliek is.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen maar, maar dat is bij elke sc wel.
Laatste tijd zijn hier erg veel nieuwe mensen
19, meisje, buurt van Eindhoven. Pics in fobo.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Jullie moeten eerst door de kwalificatierondes komen
Ronde 1: a/s/l/ en ofcoz: pics?![]()
Ik heb OP niet eens gelezen om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat denk je dat die UI's in de OP zijn?
Hoi, je bent welkom, dat doet niemand!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb OP niet eens gelezen om eerlijk te zijn.
jah maar voor een aantal users een oude bekendequote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dus jij bent ook nog een beetje een nieuwkomer, hehe.
Oh dan pas ik er mooi bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, je bent welkom, dat doet niemand!
Ik heb je naam nog nooit gezien hier op het forum, maarja dat wil niet veel zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar voor een aantal users een oude bekende
Telefoon faalwifi etc jeweetzquote:
Nee, geen idee eigenlijk?quote:
Ook al Brabanderquote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dus jij bent ook nog een beetje een nieuwkomer, hehe.
[..]
Ja dat bedoelde ik meer, of er vaak nieuwe mensen komen of dat het over het algemeen de vaste kliek is.
[..]
19, meisje, buurt van Eindhoven. Pics in fobo.
[..]
Ik heb OP niet eens gelezen om eerlijk te zijn.
Maar natuurlijk.quote:
Ik neuk een Brabantse. Zou het toeval zijn dat ik in de KSC zit?quote:
TMIquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk een Brabantse. Zou het toeval zijn dat ik in de KSC zit?
nah maar sommige hebben ook in een oude grtdojw topic gezeten, goedemorgen topic en TAL topicsquote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb je naam nog nooit gezien hier op het forum, maarja dat wil niet veel zeggen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |