Jaa goed, gelijk hebben ze. Ik wilde ook naar buiten maar letterlijk iedereen had wat te doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, omdat mooi weer.
Rest is allemaal foetsie.
Zitten hier veel "vaste" mensen dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, normaal is het hier wel drukker.
maar is meestal door de week enzo
Is dit gangbangSC? Dan ben ik hier verkeerd. Doei.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom at the gangbang.![]()
Maar dat had ik al gezegd
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dit gangbangSC? Dan ben ik hier verkeerd. Doei.
mwa, deze week heb ik er een aantal terug zien komen. Maar daarvoor weet ik niet, zit hier ook pas een weekquote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zitten hier veel "vaste" mensen dan?
Omdat telkens nieuwkomer genoemd worden en daardoor verwachten dat ik niks begrijp.quote:
Zo erg als gangbang dat wist ik niet neequote:
Alleen maar, maar dat is bij elke sc wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Jullie moeten eerst door de kwalificatierondes komen
Ronde 1: a/s/l/ en ofcoz: pics?![]()
Wat denk je dat die UI's in de OP zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heul nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Omdat telkens nieuwkomer genoemd worden en daardoor verwachten dat ik niks begrijp.
Ja, en daardoor gaat het soms veel te snelquote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen maar, maar dat is bij elke sc wel.
Laatste tijd zijn hier erg veel nieuwe mensen
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
doe ik niet aanquote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heul niet![]()
Meesten zijn gewoon benieuwd hoe je reageert op bepaalde dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |