Ik ben niet single, dus ik kijk nooit in fotoboekenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.
Minder fokkenquote:
Je kunt ook uit nieuwsgierigheid in fotoboeken kijken, hoef je niet per se single voor te zijn toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet single, dus ik kijk nooit in fotoboeken
nog niet in je fobo gekeken, dus nog niet gezien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.
Wiequote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!
Minder fokken meer fuckenquote:
Slecht hoor, slecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet in je fobo gekeken, dus nog niet gezien.
Iedereen mag meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Enige SC waar het me ook opviel dat iedereen meteen mee mag doen is in het Den Bosch-topic. En nu hier ook wel, gelukkig.
Het zou eventueel misschien wel kunnen. Maar in dit geval niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kunt ook uit nieuwsgierigheid in fotoboeken kijken, hoef je niet per se single voor te zijn toch?
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spulquote:
zal zo even kijken danquote:
PGR leest '19 jaar ' en pakt zijn kansquote:
Ik las karbiet en dacht dat je nu zou ontploffen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spul!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spul!
Ferrariquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.
als je maar normaal doet en aardig overkomt.
Ik bij jou ook, maar geen foto jammer.quote:
Dus ik heb je nieuwsgierigheid niet weten te wekken? Spijtig.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou eventueel misschien wel kunnen. Maar in dit geval niet.
Hoeft niet hoor.quote:
Absoluutquote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zekerssss. Voor herhaling vatbaar toch? Volgende week maar een brugse tripel proberen
![]()
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Dus ik heb je nieuwsgierigheid niet weten te wekken? Spijtig.
Psssst, zal ik zijn Hyves sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bij jou ook, maar geen foto jammer.
Woot?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!
Haha dat is wel heel slecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!
Hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Psssst, zal ik zijn Hyves sturen?
Ja doe.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ooook.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |