sry ben arm kan geen fiets betalen sry ik ga skateboarden in mijn eentje ben vriendloos grquote:
Je bent niet vriendloos, je hebt mij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
sry ben arm kan geen fiets betalen sry ik ga skateboarden in mijn eentje ben vriendloos gr
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je bent niet vriendloos, je hebt mij.
ferrariquote:
succes met fietsenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Yevoul het volgende:
Ik denk dat ik maar weer wegga uit de KSC want ik moet gaan fietsen.
dagdagquote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Yevoul het volgende:
veel plezier.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Yevoul het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Je moet alles nog een beetje doorkrijgen hier
Hmmmz, doe je mij nou na? Want dan klopt je verhaal niet echtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
sry ben arm kan geen fiets betalen sry ik ga skateboarden in mijn eentje ben vriendloos gr
goede avondquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd hier zo als nieuwkomer. Vinden jullie mij niet lief?
Jawel hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd hier zo als nieuwkomer. Vinden jullie mij niet lief?
Je naam vind ik iig heel liefquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel hetzelfde, maar we hebben elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Gebruik dan de pi'squote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Yevoul het volgende:
Ik ben niet echt boos.Ik denk eerder dat jullie mij nog door moeten krijgen.
Nou zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gebruik dan de pi's![]()
Dat kunnen we toch niet door hebben.
Wij zijn hier de enigen tussen de nieuwenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar ik weet niet waar de rest van ksc uithangt![]()
Nogal rustig hier
Hallo.quote:
Is het normaal zoveel drukker dan? Ik keek normaal nooit in die slowchats, je hebt vaak van die kliekjes waar maar moeilijk tussen te komen is.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar ik weet niet waar de rest van ksc uithangt![]()
Nogal rustig hier
quote:
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik voel hetzelfde, maar we hebben elkaar.
Bij nieuwkomers is dat moeilijk in te schattenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Yevoul het volgende:
Ik ben niet echt boos.Ik denk eerder dat jullie mij nog door moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |