Graag gedaan, hier deed ik het voor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
Dankjewel, ik weet nu hoe je een hand moet schudden.
Makkelijk wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ken niemand en kom nooit buiten dus hoef ook nooit handen te schudden.
Je kan niet alles hebben in je levenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan is het geen handen schudden meer!
Ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Graag gedaan, hier deed ik het voor!
Komt dus door jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Gisteren avond leek het toch heel anders.
Meisje toch!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ken niemand en kom nooit buiten dus hoef ook nooit handen te schudden.
Hier doe ik het voor hoor je me!quote:
Smetvrees?quote:
Danku!quote:
Hihi bedankt!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Goudvis_ het volgende:
Mooie OP trouwens, Klinkiebots. Ben trots op je.
Jammer toch wel, dat je mijn eerste keer niet wilt zijn en 'nvm' zegt maok.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jammer toch wel, dat je mijn eerste keer niet wilt zijn en 'nvm' zegt maok.
dit, mijn hart brak in 1000 stukjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Gisteren avond leek het toch heel anders.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
dit, mijn hart brak in 1000 stukjes.
Dat is balen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik heb ook last van zweethanden, dus denk niet dat mensen het leuk vinden als ik ze een hand geef.
Maar wat kan ik daartegen doen dan?quote:
Smetvrees of wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Devion het volgende:
Menselijk handen zitten vol bacterieën, ik ga echt geen handen schudden!
sry kbquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk homo kk bezem kk zemmel ga weg met je SC
Handen wassen en afvegen aan je broek voordat je handen gaat schudden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar wat kan ik daartegen doen dan?
kkbotsing wat sc wat tfoe kspuug op jou manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk homo kk bezem kk zemmel ga weg met je SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje schudden om het ontopic te houden.quote:There is a time of cumming and going.
Ja maar er zijn niet altijd kranen in de buurt jwz.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Handen wassen en afvegen aan je broek voordat je handen gaat schudden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kkbotsing wat sc wat tfoe kspuug op jou manjmr je wijst mij echt kk vaak af ik stop met het volgen van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Handje schudden om het ontopic te houden.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
Uiteraard nietquote:
maar kzei niet wat we na het handschudden zouden doen ;s;s;squote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jmr je wijst mij echt kk vaak af ik stop met het volgen van dit topic
Schoonmaakdoekjes, die natte weetjewel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet altijd kranen in de buurt jwz.
Dat is en zal altijd een raadsel blijven ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Maar je weet nooit waar iemands hand is geweest!![]()
Natquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schoonmaakdoekjes, die natte weetjewel!
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Maar je weet nooit waar iemands hand is geweest!![]()
Aww, meisje toch!! Wil je er meer over praten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
OOHohohohohoh sorry, hier word ik helemaal "Hyper" van.
Mijn eerste intieme contact met een jongen was Het Schudden van Handen. Oohh, hij was best potentieel, maar ik was toen nog te angstig. HIJ heeft mij het Handenschudden geleerd. We hebben zoveel malen de handen geschud. Hard en Zacht etc. etc.
Ohh wat stom dat ik ergens anders ben gaan zitten, ik was toen nog zo angstig.
Bij de meeste mensen is de eerste keer handen schudden een drama, alles gaat fout en zo en het doet pijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn eerste intieme contact met een jongen was Het Schudden van Handen. Oohh, hij was best potentieel, maar ik was toen nog te angstig. HIJ heeft mij het Handenschudden geleerd. We hebben zoveel malen de handen geschud. Hard en Zacht etc. etc.
En deze troll is nog steeds actief. Je bent wel erg consistent!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Deze angst had ik ook toen ik voor het eerst iemand had omhelst, ook ik had het geluk dat ik later te horen kreeg dat mannen helemaal niet zwanger kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
Mijn eerste keer handen schudden was onveilig, wat een angst dat het meisje in kwestie zwanger was had ik toen.
Gelukkig las ik later in de BreakOut dat je helemaal niet zwanger kan worden door het schudden van handen.
Volgens mij ervaren meisjes handen schudden pijnlijker als dat jongens dit doen, heb je ook gebloed of dat nog net niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn eerste keer handen schudden was heel apart. Mijn hand werd helemaal fijn geknepen en ik dacht: WAT GEBEURT ER HIER?! Maar ik durfde mn hand niet terug te trekken want dat is onbeleefd...
Nee, alleen de eerste keer voelde ik zo'n heftige pijn ! Onbeschrijfelijk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij ervaren meisjes handen schudden pijnlijker als dat jongens dit doen, heb je ook gebloed of dat nog net niet?
Hoe gaat het tegenwoordig met handen drukken, nog steeds pijn of ben je het nu wel gewend?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer voelde ik zo'n heftige pijn ! Onbeschrijfelijk...
Gelukkig heb ik in de loop der jaren veel geoefend ja!
Wattt! Het gaat nog steeds over handen schudden hoor meneertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Devion het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp, je bent me kwijt geraakt.
Oké, dus je hebt nu al heel veel handen gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer voelde ik zo'n heftige pijn ! Onbeschrijfelijk...
Gelukkig heb ik in de loop der jaren veel geoefend ja!
Nou, ik zal je eens wat vertellen: De perfecte hand bestaat niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, dus je hebt nu al heel veel handen gehad?
Wat is nu de perfecte hand?Is dat een grote hand of juist een kleine, eentje met veel haar of juist met zo min mogelijk?
![]()
Ik ben dus best wel onzeker over de grote van mijn hand en of het wel een mannelijke isHij is niet zo groot en heeft ook niet zoveel haargroei, zou je daarop afknappen als je zo iemand de hand moet schudden
?
Mijn hand is 25 cm lang en vrij breed. Weinig haar......haar is vies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, dus je hebt nu al heel veel handen gehad?
Wat is nu de perfecte hand?Is dat een grote hand of juist een kleine, eentje met veel haar of juist met zo min mogelijk?
![]()
Ik ben dus best wel onzeker over de grote van mijn hand en of het wel een mannelijke isHij is niet zo groot en heeft ook niet zoveel haargroei, zou je daarop afknappen als je zo iemand de hand moet schudden
?
Die hand zou ik wel willen schudden ja. Nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Devion het volgende:
[..]
Mijn hand is 25 cm lang en vrij breed. Weinig haar......haar is vies.
Vergelijk het daar maar mee :p
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die hand zou ik wel willen schudden ja. Nog nooit gedaan
Ach wil je mijn hand dan schudden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niemand zou ooit met mij willen handen schudden
Geef de moed nou niet op!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niemand zou ooit met mij willen handen schudden
Zie je!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slik jij de pil? Ik wil het alleen veilig doen hoor, voor je het weet heb je aids.
Sorry, ben niet van die kantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slik jij de pil? Ik wil het alleen veilig doen hoor, voor je het weet heb je aids.
Je bood het zelf aan hoor, om handen te schudden! Nu niet terugkrabbelen hoor, anders stel je me teleur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Devion het volgende:
[..]
Sorry, ben niet van die kant![]()
Je hebt het verkeerde geslacht voor je
Ja HANDENSCHUDDENquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bood het zelf aan hoor, om handen te schudden! Nu niet terugkrabbelen hoor, anders stel je me teleur.
Oke is helemaal goed hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef Devion het volgende:
[..]
Ja HANDENSCHUDDEN![]()
Maar dan wil ik ook met jou handenschudden
Dat is echt vuil van je!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef SpecialK het volgende:
Zachtekneepjeshandschuddingen
Ik probeer altijd iemands handwortelbeentjes te verbrijzelen. Wel met een vriendelijk glimlachje.
Devil's threeway met handenschudden. Spannend........quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een leuk maar misschien wel een beetje een smerig idee. Wat nou als we een threesome handen schudden doen, dat we alle drie elkaars handen schudden![]()
Misschien is het een heel stom idee hoor, maar ik vond het wel opwindend
Neem jij een handschoen mee of ik?quote:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een leuk maar misschien wel een beetje een smerig idee. Wat nou als we een threesome handen schudden doen, dat we alle drie elkaars handen schudden![]()
Misschien is het een heel stom idee hoor, maar ik vond het wel opwindend
Beide anders?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Devion het volgende:
[..]
Devil's threeway met handenschudden. Spannend........
[..]
Neem jij een handschoen mee of ik?![]()
Extra zeker, altijd goed plan! Handenschudden kan ook zo vies zijn.quote:
Waarschijnlijk zal ik dan niet aangekeken worden aangezien ik hier de kleinste hand heb en het minst ervaring. Ik ga echt zo jaloers op jullie wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaanLijkt me ook best lastig, want je moet iemand aankijken en dan zul je net zien dat de ander net niet aangekeken wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Mss komt er nog een 4de bij, heb jij ook je aandachtquote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik dan niet aangekeken worden aangezien ik hier de kleinste hand heb en het minst ervaring. Ik ga echt zo jaloers op jullie worden
Dat is wel heel erg spannend hoor, ik krijg al tintelingen in mijn hand van de opwindingquote:Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef Devion het volgende:
[..]
Mss komt er nog een 4de bij, heb jij ook je aandacht
Lijkt het jou dan ook wel wat als jouw hand dan zo gesandwitched wordt tussen 2 elkaar schuddende handjes?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg spannend hoor, ik krijg al tintelingen in mijn hand van de opwinding
Ja precies zo dacht ik er ook over!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:08 schreef Devion het volgende:
[..]
Extra zeker, altijd goed plan! Handenschudden kan ook zo vies zijn.
Aw meisje tochquote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik dan niet aangekeken worden aangezien ik hier de kleinste hand heb en het minst ervaring. Ik ga echt zo jaloers op jullie worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef dralion13 het volgende:
Goede OP
Maar niks nieuws geleerd eigenlijk
Ooit heeft er namelijk een artikel in de quest gestaan over handen schudden, dus ik ken alle kneepjes van het vakJammer en ik deed er zo mijn best op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihiquote:Op zondag 20 maart 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg spannend hoor, ik krijg al tintelingen in mijn hand van de opwinding
Ow hier krijg ik echt de kriebels van, dat is wel heel erg stout hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt het jou dan ook wel wat als jouw hand dan zo gesandwitched wordt tussen 2 elkaar schuddende handjes?
Ja inderdaad, ernstige zaak hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier nou aan te lachen valt, valt mij een beetje van je tegen.
Geschud is voltooid deelwoord en D zit niet in het kofschip! Dus flikker heel gauw op met je T!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ernstige zaak hoor.
60% wordt niet aangenomen bij een sollicitatie gesprek als er een slappe hand wordt geschud(t?) hoor.
he, ik zei toch dat het een hele goede OP wasquote:Op zondag 20 maart 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer en ik deed er zo mijn best op!
Dat komt omdat je super veel ervaring hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
he, ik zei toch dat het een hele goede OP was
Je hebt hier echt levens mee verrijkt, maar alleen de mijne niet
Srry meestal is het andersom he, weet je bestquote:Op zondag 20 maart 2011 00:41 schreef Devion het volgende:
[..]
Geschud is voltooid deelwoord en D zit niet in het kofschip! Dus flikker heel gauw op met je T!
Ik schud geen handen met retards![]()
Gelukkig maar!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
he, ik zei toch dat het een hele goede OP was
Je hebt hier echt levens mee verrijkt, maar alleen de mijne niet
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat komt omdat je super veel ervaring hebt
Wees er trots op!
Die OPquote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier nou aan te lachen valt, valt mij een beetje van je tegen.
Altijd, laat zien dat jij bestaat!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:55 schreef tdrone het volgende:
moet je altijd een stevige hand geven ook als je degene die je een hand schud wil laten denken dat hij meer is dan jou ( je leidinggevende bijvoorbeeld)?
Ik ben in een melige bui.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou aan te lachen valt, of ben ik nou niet helder?
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is toch serieus? Beantwoord die vragen eens!
Oké.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik ben in een melige bui.
[..]
Vooruit dan maar.
Wie had het over handen?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je handen?Is goed. Omg handen schudden met een toffe mod
Jammer. Mag ik de TT niet wijzigen in geslachtsdelen schudden?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic gaat over handen, vriend.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer. Mag ik de TT niet wijzigen in geslachtsdelen schudden?
Of ben ik dan raar en vulgair enzulks?
Nee hoor. Laten we het maar bij handen houden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Zou je dat echt doen?
Hmm beetje vreemd wel..
Gelukkig. Dit doet me goed. Wanneer gaan we handen schudden?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee hoor. Laten we het maar bij handen houden.
Anders moet ik het topic ook nog naar KPD schoppen
Boh, ik kan niet wachten. Wanneer is er weer een ONZ meet?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit doet me goed. Wanneer gaan we handen schudden?
Ik weet niet en ik weet ook niet of ik daar wel tegen kan, zoveel vreemde mensen die ik niet ken op een plek. Misschien een op een meetquote:Op zondag 20 maart 2011 09:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boh, ik kan niet wachten. Wanneer is er weer een ONZ meet?
Ik doe het bijna dagelijks. (quote:Op zondag 20 maart 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet en ik weet ook niet of ik daar wel tegen kan, zoveel vreemde mensen die ik niet ken op een plek. Misschien een op een meet
Vertel jouw ervaringen met handen schudden eens?
Dat diegene in jouw broekje wil.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aha oke.En inderdaad, een slappe hand schudden is ook niet alles.
Maar ik heb wel heel vaak dat mn hand helemaal fijn geknepen wordt. Wat betekent dat dan?
Ik geef vrouwen ook altijd een ferme handdruk.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik geef vrouwen ook altijd een ferme handdruk.
Ook lelijke.
Omdat ik lage standaarden heb.
Vind ik interessant.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef badtripbob het volgende:
Klink, waarom maak je een topic over handen schudden?
Bij een vrouw of man?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Wat vind je van zweethanden?
Bij een man zou ik denken : haha hij werkt hardquote:
Perfect!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind ik interessant.![]()
Lekker geslapen?
Haha wat. Ik zou juist denken dat ze een beetje nerveus ofzo zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bij een man zou ik denken : haha hij werkt hard
Bij een vrouw zou ik denken : die heeft lopen soppen.
Jij bent nooit nerveus?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wat. Ik zou juist denken dat ze een beetje nerveus ofzo zijn.
Gelukkig heb ik er geen last van.
Balls balls balls balls balls of steel.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel, maar zweethanden krijg ik niet.
Ik heb geen ballen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Balls balls balls balls balls of steel.
Dat weet ik. Tenminste, dat hoop ik.quote:
Je hoeft niet te hopen hoor, ik heb ze echt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik. Tenminste, dat hoop ik.
Poezelige lange ICT vingers. Jij?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hoeft niet te hopen hoor, ik heb ze echt niet.
Wat voor vingers heb jij?
Oh dat is wel gaaf, alles boven die worstjes sowieso!quote:
Jammer. Ik ben ook gestopt met biljarten.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel gaaf, alles boven die worstjes sowieso!
Ik heb lange piano vingers. Helaas speel ik geen piano.
Ik had geen keus.quote:
Ik wilde niet stoppen met biljarten maar ik moest wel.Ik had geen keus...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben ook gestopt met biljarten.
quote:
Nee, dit is gewoon slechte humorquote:
Gatverdamme zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Lekker een hand geven met mijn vol sperma gespoten hand!
Smerig, dat kun je gewoon niet maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Lekker een hand geven met mijn vol sperma gespoten hand!
Dan kun je ze ook niet schuddenquote:
Daarom altijd handschoentjes aanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Smerig, dat kun je gewoon niet maken.
Ik heb echt medelijden met jou, je mist gewoon echt het plezier van handen schuddenquote:
Alleen als de pil niet word geslikt.quote:
Daar heb je voeten voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met jou, je mist gewoon echt het plezier van handen schudden
[..]
Alleen als de pil niet word geslikt.
Zonder eerst even een paar dates?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen wie kan ik de hand schudden ?!![]()
o
altijd met jouquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen wie kan ik de hand schudden ?!![]()
o
Oke dat mag!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Beach het volgende:
TS, ik wil jou wel de hand schudden denk ik.
Nu laat ik die nooit meer losquote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dat mag!
* Klinkerbotsing schudt hand met Beach.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef JanPiraat het volgende:
ik wil beach en klinkie schudden met de hand![]()
ohnoessquote:
Alleen je hand hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef badtripbob het volgende:
TS, je mag ook wel wat van mij schudden hoor..
hoi okeequote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
hallo wat een educatief topic, nu kan ik eindelijk handen schudden. groetjes huigbrecht.
En dan knijp ik je hand heel langzaam fijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
ohnoessok, stiekem vind ik het niet erg hoor...
Meer detailsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan knijp ik je hand heel langzaam fijn.
Dit!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die funzig gaan doen in dit topic, opotten naar PUB jullie. Hier worden alleen serieuze handen geschud.
Ik ga wel naar KEL.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die funzig gaan doen in dit topic, opotten naar PUB jullie. Hier worden alleen serieuze handen geschud.
Waar kijk je dan naar als je mannen een handdruk geeft?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Bij een vrouw kijk ik altijd eerst naar de tieten voordat ik een hand geef.
En dan echt zo'n vies zweterig ferme handdruk zodat ze weet dat ik helemaal opgewonden raak door haar lekkere dikke tieten.
vind ze niet zo leuk [ afbeelding ]
Naar de ogen. Oh en de neus.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar kijk je dan naar als je mannen een handdruk geeft?
Welke kleur ogen heeft je voorkeur? En een grote wat bolle neus of juist een klein wipneusje?quote:
Hangt van het gezicht af, en ik heb een voorkeur voor kleur hoor, als ze maar warmte en liefde uitstralen, ja toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke kleur ogen heeft je voorkeur? En een grote wat bolle neus of juist een klein wipneusje?
Je mondquote:
Beatlesssquote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef JanPiraat het volgende:
Oh yeah, Ill tell you something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna shake your hand
I wanna shake your hand
I wanna shake your hand
Oh, please, say to me
You'll let me be your man
and please, say to me
You'll let me shake your hand
Now let me shake your hand
I wanna shake your hand
Bij mannen is het gewoon heel gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
gatver! homoseksualiteit! dat kan echt niet hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent 12quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Bij mannen is het gewoon heel gewoon.
Maar bij vrouwen
[..]
gatver! homoseksualiteit! dat kan echt niet hoor.
zielepiet [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok, handen schudden allemaal lief doen enzo!
laat die schimmelhanden maar wegquote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
allemaal die handen schudden
grote handen
kleine handen
dikke handen
dunne handen
vieze handen
schimmel handen
kleine handen
strakke handen
slappe handen
gele handen
bruine handen
witte handen
lekkere handen
Ja tochquote:Op zondag 20 maart 2011 16:12 schreef NrTH het volgende:
Maakte ik een woordgrapje?![]()
Dat was een stukje vervolg van die tekst van jou.
Zo was het niet bedoeld iig.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja tochmiddenhandbeentjes ofzo toch
Anyway, met jou zou ik wel handen willen schudden hoor.
Oke dan is goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld iig.![]()
Morgenochtend 9 uur maar weer dan?
Ja want opgeruimd staat netjes! HoiIiii!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef NrTH het volgende:
Dan ga ik nu maar even opruimen enzo hier.
HOI!
Nee ik pas.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef Beach het volgende:
Poep aan mijn handen, daarna schud ik die van jou met een glimlach op mijn gezicht.
Geeft niks, dan ga ik wel aan Ragboer zijn worst zitten.quote:
* Beach meldtquote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef JanPiraat het volgende:
ik steek hier mn hand uit wie schud er even aan ?
* Klinkerbotsing schudt.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef JanPiraat het volgende:
ik steek hier mn hand uit wie schud er even aan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |