Ow hier krijg ik echt de kriebels van, dat is wel heel erg stout hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt het jou dan ook wel wat als jouw hand dan zo gesandwitched wordt tussen 2 elkaar schuddende handjes?

Ja inderdaad, ernstige zaak hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier nou aan te lachen valt, valt mij een beetje van je tegen.

Geschud is voltooid deelwoord en D zit niet in het kofschip! Dus flikker heel gauw op met je T!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ernstige zaak hoor.
60% wordt niet aangenomen bij een sollicitatie gesprek als er een slappe hand wordt geschud(t?) hoor.

he, ik zei toch dat het een hele goede OP wasquote:Op zondag 20 maart 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer en ik deed er zo mijn best op!

Dat komt omdat je super veel ervaring hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
he, ik zei toch dat het een hele goede OP was
Je hebt hier echt levens mee verrijkt, maar alleen de mijne niet

Srry meestal is het andersom he, weet je bestquote:Op zondag 20 maart 2011 00:41 schreef Devion het volgende:
[..]
Geschud is voltooid deelwoord en D zit niet in het kofschip! Dus flikker heel gauw op met je T!
Ik schud geen handen met retards![]()
Gelukkig maar!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
he, ik zei toch dat het een hele goede OP was
Je hebt hier echt levens mee verrijkt, maar alleen de mijne niet
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat komt omdat je super veel ervaring hebt
Wees er trots op!

Die OPquote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier nou aan te lachen valt, valt mij een beetje van je tegen.

Altijd, laat zien dat jij bestaat!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:55 schreef tdrone het volgende:
moet je altijd een stevige hand geven ook als je degene die je een hand schud wil laten denken dat hij meer is dan jou ( je leidinggevende bijvoorbeeld)?

Ik ben in een melige bui.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou aan te lachen valt, of ben ik nou niet helder?
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is toch serieus? Beantwoord die vragen eens!

Oké.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik ben in een melige bui.
[..]
Vooruit dan maar.

Wie had het over handen?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je handen?Is goed. Omg handen schudden met een toffe mod

Jammer. Mag ik de TT niet wijzigen in geslachtsdelen schudden?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic gaat over handen, vriend.

quote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer. Mag ik de TT niet wijzigen in geslachtsdelen schudden?
Of ben ik dan raar en vulgair enzulks?

Nee hoor. Laten we het maar bij handen houden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Zou je dat echt doen?
Hmm beetje vreemd wel..

Gelukkig. Dit doet me goed. Wanneer gaan we handen schudden?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee hoor. Laten we het maar bij handen houden.
Anders moet ik het topic ook nog naar KPD schoppen

Boh, ik kan niet wachten. Wanneer is er weer een ONZ meet?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit doet me goed. Wanneer gaan we handen schudden?

Ik weet niet en ik weet ook niet of ik daar wel tegen kan, zoveel vreemde mensen die ik niet ken op een plek. Misschien een op een meetquote:Op zondag 20 maart 2011 09:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boh, ik kan niet wachten. Wanneer is er weer een ONZ meet?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |