Graag gedaan, hier deed ik het voor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
Dankjewel, ik weet nu hoe je een hand moet schudden.
Makkelijk wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ken niemand en kom nooit buiten dus hoef ook nooit handen te schudden.
Je kan niet alles hebben in je levenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan is het geen handen schudden meer!
Ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Graag gedaan, hier deed ik het voor!
Komt dus door jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Gisteren avond leek het toch heel anders.
Meisje toch!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ken niemand en kom nooit buiten dus hoef ook nooit handen te schudden.
Hier doe ik het voor hoor je me!quote:
Smetvrees?quote:
Danku!quote:
Hihi bedankt!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Goudvis_ het volgende:
Mooie OP trouwens, Klinkiebots. Ben trots op je.
Jammer toch wel, dat je mijn eerste keer niet wilt zijn en 'nvm' zegt maok.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jammer toch wel, dat je mijn eerste keer niet wilt zijn en 'nvm' zegt maok.
dit, mijn hart brak in 1000 stukjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Gisteren avond leek het toch heel anders.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
dit, mijn hart brak in 1000 stukjes.
Dat is balen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik heb ook last van zweethanden, dus denk niet dat mensen het leuk vinden als ik ze een hand geef.
Maar wat kan ik daartegen doen dan?quote:
Smetvrees of wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Devion het volgende:
Menselijk handen zitten vol bacterieën, ik ga echt geen handen schudden!
sry kbquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk homo kk bezem kk zemmel ga weg met je SC
Handen wassen en afvegen aan je broek voordat je handen gaat schudden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar wat kan ik daartegen doen dan?
kkbotsing wat sc wat tfoe kspuug op jou manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk homo kk bezem kk zemmel ga weg met je SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje schudden om het ontopic te houden.quote:There is a time of cumming and going.
Ja maar er zijn niet altijd kranen in de buurt jwz.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Handen wassen en afvegen aan je broek voordat je handen gaat schudden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kkbotsing wat sc wat tfoe kspuug op jou manjmr je wijst mij echt kk vaak af ik stop met het volgen van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Handje schudden om het ontopic te houden.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
Uiteraard nietquote:
maar kzei niet wat we na het handschudden zouden doen ;s;s;squote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jmr je wijst mij echt kk vaak af ik stop met het volgen van dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |