quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jammer toch wel, dat je mijn eerste keer niet wilt zijn en 'nvm' zegt maok.
dit, mijn hart brak in 1000 stukjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Gisteren avond leek het toch heel anders.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
dit, mijn hart brak in 1000 stukjes.
Dat is balen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik heb ook last van zweethanden, dus denk niet dat mensen het leuk vinden als ik ze een hand geef.
Maar wat kan ik daartegen doen dan?quote:
Smetvrees of wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Devion het volgende:
Menselijk handen zitten vol bacterieėn, ik ga echt geen handen schudden!
sry kbquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk homo kk bezem kk zemmel ga weg met je SC
Handen wassen en afvegen aan je broek voordat je handen gaat schudden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar wat kan ik daartegen doen dan?
kkbotsing wat sc wat tfoe kspuug op jou manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk homo kk bezem kk zemmel ga weg met je SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje schudden om het ontopic te houden.quote:There is a time of cumming and going.
Ja maar er zijn niet altijd kranen in de buurt jwz.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Handen wassen en afvegen aan je broek voordat je handen gaat schudden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kkbotsing wat sc wat tfoe kspuug op jou manjmr je wijst mij echt kk vaak af ik stop met het volgen van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Handje schudden om het ontopic te houden.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
Uiteraard nietquote:
maar kzei niet wat we na het handschudden zouden doen ;s;s;squote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jmr je wijst mij echt kk vaak af ik stop met het volgen van dit topic
Schoonmaakdoekjes, die natte weetjewel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet altijd kranen in de buurt jwz.
Dat is en zal altijd een raadsel blijven ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Maar je weet nooit waar iemands hand is geweest!![]()
Natquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schoonmaakdoekjes, die natte weetjewel!
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Maar je weet nooit waar iemands hand is geweest!![]()
Aww, meisje toch!! Wil je er meer over praten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
OOHohohohohoh sorry, hier word ik helemaal "Hyper" van.
Mijn eerste intieme contact met een jongen was Het Schudden van Handen. Oohh, hij was best potentieel, maar ik was toen nog te angstig. HIJ heeft mij het Handenschudden geleerd. We hebben zoveel malen de handen geschud. Hard en Zacht etc. etc.
Ohh wat stom dat ik ergens anders ben gaan zitten, ik was toen nog zo angstig.
Bij de meeste mensen is de eerste keer handen schudden een drama, alles gaat fout en zo en het doet pijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn eerste intieme contact met een jongen was Het Schudden van Handen. Oohh, hij was best potentieel, maar ik was toen nog te angstig. HIJ heeft mij het Handenschudden geleerd. We hebben zoveel malen de handen geschud. Hard en Zacht etc. etc.
En deze troll is nog steeds actief. Je bent wel erg consistent!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Deze angst had ik ook toen ik voor het eerst iemand had omhelst, ook ik had het geluk dat ik later te horen kreeg dat mannen helemaal niet zwanger kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
Mijn eerste keer handen schudden was onveilig, wat een angst dat het meisje in kwestie zwanger was had ik toen.
Gelukkig las ik later in de BreakOut dat je helemaal niet zwanger kan worden door het schudden van handen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |