Ik doe het bijna dagelijks. (quote:Op zondag 20 maart 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet en ik weet ook niet of ik daar wel tegen kan, zoveel vreemde mensen die ik niet ken op een plek. Misschien een op een meet
Vertel jouw ervaringen met handen schudden eens?
Dat diegene in jouw broekje wil.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aha oke.En inderdaad, een slappe hand schudden is ook niet alles.
Maar ik heb wel heel vaak dat mn hand helemaal fijn geknepen wordt. Wat betekent dat dan?
Ik geef vrouwen ook altijd een ferme handdruk.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik geef vrouwen ook altijd een ferme handdruk.
Ook lelijke.
Omdat ik lage standaarden heb.
Vind ik interessant.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef badtripbob het volgende:
Klink, waarom maak je een topic over handen schudden?
Bij een vrouw of man?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Wat vind je van zweethanden?
Bij een man zou ik denken : haha hij werkt hardquote:
Perfect!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind ik interessant.![]()
Lekker geslapen?
Haha wat. Ik zou juist denken dat ze een beetje nerveus ofzo zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bij een man zou ik denken : haha hij werkt hard
Bij een vrouw zou ik denken : die heeft lopen soppen.
Jij bent nooit nerveus?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wat. Ik zou juist denken dat ze een beetje nerveus ofzo zijn.
Gelukkig heb ik er geen last van.
Balls balls balls balls balls of steel.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel, maar zweethanden krijg ik niet.
Ik heb geen ballen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Balls balls balls balls balls of steel.
Dat weet ik. Tenminste, dat hoop ik.quote:
Je hoeft niet te hopen hoor, ik heb ze echt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik. Tenminste, dat hoop ik.
Poezelige lange ICT vingers. Jij?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hoeft niet te hopen hoor, ik heb ze echt niet.
Wat voor vingers heb jij?
Oh dat is wel gaaf, alles boven die worstjes sowieso!quote:
Jammer. Ik ben ook gestopt met biljarten.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel gaaf, alles boven die worstjes sowieso!
Ik heb lange piano vingers. Helaas speel ik geen piano.
Ik had geen keus.quote:
Ik wilde niet stoppen met biljarten maar ik moest wel.Ik had geen keus...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben ook gestopt met biljarten.
quote:
Nee, dit is gewoon slechte humorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |