Gatverdamme zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Lekker een hand geven met mijn vol sperma gespoten hand!
Smerig, dat kun je gewoon niet maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Lekker een hand geven met mijn vol sperma gespoten hand!
Dan kun je ze ook niet schuddenquote:
Daarom altijd handschoentjes aanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Smerig, dat kun je gewoon niet maken.
Ik heb echt medelijden met jou, je mist gewoon echt het plezier van handen schuddenquote:
Alleen als de pil niet word geslikt.quote:
Daar heb je voeten voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met jou, je mist gewoon echt het plezier van handen schudden
[..]
Alleen als de pil niet word geslikt.
Zonder eerst even een paar dates?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen wie kan ik de hand schudden ?!![]()
o
altijd met jouquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen wie kan ik de hand schudden ?!![]()
o
Oke dat mag!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Beach het volgende:
TS, ik wil jou wel de hand schudden denk ik.
Nu laat ik die nooit meer losquote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dat mag!
* Klinkerbotsing schudt hand met Beach.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef JanPiraat het volgende:
ik wil beach en klinkie schudden met de hand![]()
ohnoessquote:
Alleen je hand hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef badtripbob het volgende:
TS, je mag ook wel wat van mij schudden hoor..
hoi okeequote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
hallo wat een educatief topic, nu kan ik eindelijk handen schudden. groetjes huigbrecht.
En dan knijp ik je hand heel langzaam fijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
ohnoessok, stiekem vind ik het niet erg hoor...
Meer detailsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan knijp ik je hand heel langzaam fijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |