ik heb hele dikkequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hele harige tieten, ik vind het nog steeds smerig
ja en neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga vragen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wist jij dat je een papiertje niet meer dan 6 keer kon vouwen?
neen dat wist ik nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wist je ook dat de gaffelbok bijna 60 kilometer per uur kon rennen?
wist je dat een loopband moe word als chuck norris erop rent en een loopband moe word als ie mij ziet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wist je ook dat de gaffelbok bijna 60 kilometer per uur kon rennen?
Moet je is al je bloedcellen naast elkaar leggen, dan komen ze tot de maanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen dat wist ik nog nietdank u voor deze waardevolle info
set van gisteren doorzetten, vond het niet hard genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af of ik een GOA set ga draaien of dat ik mn hardcore van gister doorzet.
Ja, nee en dat met stadsrechten geld al niet echt meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wist je dat ik heuul lievv ben?
en dat Drenthe maar 3 steden bezit?
en dat Den haag een dorp is?
het is geen btw he, maar bdw baai de weejquote:
officieel blijft dat altijd tellen.. stadrechten worden niet meer uitgedeelt, dus wat een dorp is blijft een dorp, wel kan het een groot dorp zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, nee en dat met stadsrechten geld al niet echt meer.
Mijn 'dorp' is nog groter dan de 'stad' die er aan ligt namelijk.
gast hou ff je bek om half 10 s'middags en het is ennieweejquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is geen btw he, maar bdw baai de weej
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
gast hou ff je bek om half 10 s'middags en het is ennieweej
fixedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die politie stapte in en liep weg
ik denk dat ik dan aan het eten benquote:
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die politie stapte in en ging weg
Hangen er wel slingers en balonnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik, dan komt de rest van het bezoek
En held Toon draait
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee
Ik lag te slapen, toen kwam de politie, toen werd ik wakker en toen ging de politie weer weg.
Wat de fak weet je. Ennieweej.
?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hangen er wel slingers en balonnen?
sorry ik dacht, ik zie eindelijk een typfout. mag ik ook een keerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat ik een L vergat, schat
Wel goed gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry ik dacht, ik zie eindelijk een typfout. mag ik ook een keer![]()
ik faal normaal harder dan jou
hihiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel goed gezien
Want stiekem wist ik niet meer of het nou met dubbel L was of niet
komt eraanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Zokunen het volgende:
Viro: verzoekjen: Desmond Dekker & the Aces - Israelites
en halloquote:
Hmm lekkerquote:
ik had ook behoorlijk wat minuten totdat mijn pc 2x uit is gegaan. 1x voor onderhoud en gisteren moederbord defect geraakt. Maar vanochtend gefixed dus alles werkt weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef Zokunen het volgende:
zit volgens winamp nu 2596 minuten geconnect op onzinradio, maar misschien is ie ook al wel klokje rond geweest
slingersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hangen er wel slingers en balonnen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry ik dacht, ik zie eindelijk een typfout. mag ik ook een keer![]()
ik faal normaal harder dan jou
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
eggs: verzoekje voor vanavond
leg nog een keer het politieverhaal uit
ik snap het niet
hoppa, raggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
komt er aan, is aan het downloaden. over 40 seconden klaar
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik snap het niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja en het hangt nog steeds sinds vanochtend![]()
Ik zal het proberen. Je bedoelt toch dat ik op straat sliep?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik snap het niet
Precies!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Je bedoelt toch dat ik op straat sliep?
Oh godquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Lisa Amy en Shelley - Heel Fout Ventje (Dj Koelkasts NBTB Grindin' mix)
Is af
Wanneer doe je laten horen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vannacht live gedaan, er was vraag naar, dus ik heb hem net opnieuw gedaan en opgenomen
vannacht was geniaal, ik met mijn slaapdronken kop op skype vanuit bed met mijn telefoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vannacht live gedaan, er was vraag naar, dus ik heb hem net opnieuw gedaan en opgenomen
naatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
vannacht was geniaal, ik met mijn slaapdronken kop op skype vanuit bed met mijn telefoon
We hebben ons weer de kolere gelachenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
vannacht was geniaal, ik met mijn slaapdronken kop op skype vanuit bed met mijn telefoon
Och naatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naatjeen lama die naatje nadeed
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: nieuwe headset voor Lama
Was echt lachen met hem!
jij zat alleen maar te giechelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi iedereen dacht dat ik nog geen skaaip had
Ik jou skype willen. dm? dan gaan we dingen doen enzo op skypequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi iedereen dacht dat ik nog geen skaaip had
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik jou skype willen. dm? dan gaan we dingen doen enzo op skype
ik kwam toch niet tussen dragems en koelkast doorquote:
Voorbereiding SBT!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn VDJ ziet er ineens anders uit
Allebei hijgen en kreunen enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef quaas het volgende:
[..]
IDDquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Allebei hijgen en kreunen enzo
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kwam toch niet tussen dragems en koelkast door
dingen doen? klinkt engquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef quaas het volgende:
[..]
en dacht, hoe minder ik zeg.. hoe minder er opgenomen kan wordenquote:
wat voor dingen dan? klinkt nu nog engerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef quaas het volgende:
[..]
Jeweet wel elkaar dingen laten zien...
Erm, wat jij wilt, je nieuwe koekenpanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor dingen dan? klinkt nu nog enger![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Erm, wat jij wilt, je nieuwe koekenpan
Dat is Huppel, faalhaasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Erm, wat jij wilt, je nieuwe koekenpan
Snuf huilt om spartaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben jullie boi niet
Dat is Snuf
Alleen maar beter dat dat beest dood is, was gewoon onnatuurlijk. En hij werdt ook "gepest" door de andere ijsberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom geven sommige imbecielen meer om een ijsbeer knut?![]()
Ik hoor hier in de buurt alleen maar over die faka ijsbeer knut![]()
Interesseert die lbie opstandn iet meer ofz?
Libie interesseert mij meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Alleen maar beter dat dat beest dood is, was gewoon onnatuurlijk. En hij werdt ook "gepest" door de andere ijsberen.
idd... waarom worden we zo vaak door elkaar gehaald?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelijk niet aan beginnen, Knetter
Misschien moet je je tieten posten, dan zien we het verschil welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd... waarom worden we zo vaak door elkaar gehaald?
we lijken niet op elkaar
gebruikersnamen ook niet
en manier van schrijven ook niet
Tieten als UIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien moet je je tieten posten, dan zien we het verschil wel
uhmmmmm * Knetterkrankjorum denkt erover naquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ik krijg toch wel pics voor prive gebruikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmmmmm * Knetterkrankjorum denkt erover na
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij geilt op allerlei soorten pics héquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat kun je niet door elkaar halen, huppel met haar Fjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als er gaten zijn ga ik ze vullenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Niemand durfde te draaien behalve jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb je toch alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
[..]
ik krijg toch wel pics voor prive gebruik
Pics van je moeder die plasseks heeft met je dooie parkietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij geilt op allerlei soorten pics hé
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
[..]
als er gaten zijn ga ik ze vullen
Je blijft van mijn zus afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D-Day natuurlijk voor Ajaxquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
Morgen is het rooster wel eng leeg, maar ook veel voetbal(dus ik zal denk ik niet draaien)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Misschien zorg je voor meer fans van je shows. meer profijt hé
![]()
[..]
o, die doordenkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je mag aanvragen, schatquote:
Ja ik jou ook enzo, eet smakelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga etendag schatjens..
toonik ga je missen
Dagdag xxquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toonik ga je missen
doeiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toonik ga je missen
idd, sinds ik meer draai hoor ik van meer mensen dat ze genietrn als ik draaiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D-Day natuurlijk voor AjaxMaar Verhoeven klungelt toch wel
[..]
. Misschien zorg je voor meer fans van je shows. meer profijt hé
Ze vergeten haast andere dj'squote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, sinds ik meer draai hoor ik van meer mensen dat ze genietrn als ik draai
pannenkoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doeiWat eet je? ik had worteltjes
Vreetzakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga even naar beneden, chippies eten. Ajuparaplu
Ik ben Toon dan wel niet, maar NEEquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
Toon, mag ik iets aanvragen van Lifehouse?
DM aub, anders vergeet ik hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
Toon, mag ik iets aanvragen van Lifehouse?
Oops verkeerde band u magquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben Toon dan wel niet, maar NEE
Werd aangevraagd, knulquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kings of leon.. er staat toch hardrock
alleen hardrock aanvragenquote:
Wat een papzak jong.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Euhm...
If the diesel don't get you then the jet fuel will, vind ik zelf wel een toffe
die verotte gitaar maakt em afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Euhm...
If the diesel don't get you then the jet fuel will, vind ik zelf wel een toffe
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die verotte gitaar maakt em af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel terecht though"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef Zokunen het volgende:
Vraag ik een keer metal aan, wil toon het niet draaienKusje op je metalbipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel terecht though![]()
Ik vroeg het ook maar aan iemand andersquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef Zokunen het volgende:
Vraag ik een keer metal aan, wil toon het niet draaiendark funeralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel terecht though
:')
Ik heb wel Slayer of Testament dat ik wil draaien, maar dan weet je gewoon zeker dat er maar 2 of 3 mensen luisteren en dan is het ook niet echt leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is eigenlijk helemaal niemand die metal draait he?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef quaas het volgende:
Jullie zijn allemaal rockerstupids. Vorige generatie
Haha.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef quaas het volgende:
Jullie zijn allemaal rockerstupids. Vorige generatie
Ik luister sowieso mee, ik heb toch niets te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:25 schreef Zokunen het volgende:
Metal is absoluut niet mijn ding, maar ik ben niet te beroerd om op zoek te gaan naar wat er in dat genre gewaardeerd wordt. Maar volgende keer zal ik eerst zelf even luisteren
draai gewoon harde metaal 1 nummer kan bestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb wel Slayer of Testament dat ik wil draaien, maar dan weet je gewoon zeker dat er maar 2 of 3 mensen luisteren en dan is het ook niet echt leuk
wat we nu horen is voor types als die bolle van dat plaatjequote:
Dit is vetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat we nu horen is voor types als die bolle van dat plaatje
Dat hele album is gaaf trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb wel een aanvraag
dsfjgkadsljgwekgj - foiedf unT1tled09)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb alleen Who we are van Lifehouse (album)Ja nee dat is een beetje kwijlmuziek. Lifehouse is gewoon echt een geweldige band. Dit zong ik dronken met mijn nichtje in een achtbaan, was wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat hele album is gaaf trouwens
rare albumtitel alleenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat hele album is gaaf trouwens
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare albumtitel alleen
flkajg;laeg;oiabglonboiun9gph3209r0q2ufp48hcp9uerwnp9uhaephgfiasdjf;oiegpahepoihaewpihaewpfjadsnvoaiwnvo[iadhvpoasnvpoaewnvpaifpofhaw;lijpoaiue098u32puhtp83hgfaewhvp8ahpvahbpva98hep98hp928hg
Voelde me wel een beetje lullig toen ik de plaat vroeg in de winkel
Ooh, sinterklaasjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare albumtitel alleen
flkajg;laeg;oiabglonboiun9gph3209r0q2ufp48hcp9uerwnp9uhaephgfiasdjf;oiegpahepoihaewpihaewpfjadsnvoaiwnvo[iadhvpoasnvpoaewnvpaifpofhaw;lijpoaiue098u32puhtp83hgfaewhvp8ahpvahbpva98hep98hp928hg
En dan vragen ze je het te spellen....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare albumtitel alleen
Naar zo'n album kun je toch niet vragen, zo in zijn geheel, dan zeg je toch gewoon,quote:
Dan snappen ze het meteen.quote:Hebben jullie dat ene album van die band?
ik las wel ergens dat finse ouders probeerde hun zoon zo'n naam te geven van zo'n 100 letters, leestekens en cijfersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En dan vragen ze je het te spellen....
Zoek de verschillenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Big Lebowski:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze op elkaar lijken![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
Zanger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Big Lebowski:De een heeft blond haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze op elkaar lijken
Pwnd
Ik stem voor jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik zo na Toon een uurtje aanklooien of wil iemand anders?
Ik heb dan alleen GEEN idee voor de invulling dus het wordt echt volslagen random :S
Moar metalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik zo na Toon een uurtje aanklooien of wil iemand anders?
Ik heb dan alleen GEEN idee voor de invulling dus het wordt echt volslagen random :S
Jij ook op koelkast zijn verjaarKadodag?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef Popje-popje het volgende:
bla bla bla bla bla iedereen vermaakt zich hier
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij ook op koelkast zijn verjaarKadodag?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heej Mereltje
Luister je gezellig mee met mijn uitermate liefdevolle muziek?
Zullen wij samen gaan anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vindt worden![]()
Ik wil naar pinkpop maar vriendin heeft geen geld en kan maar 1 dag en ik wil 3En moet nog stel beslissen ook, omdat er al ziek veel kaarten weg zijn
Dag 3 s'middags DEADMAU5quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vindt worden![]()
Ik wil naar pinkpop maar vriendin heeft geen geld en kan maar 1 dag en ik wil 3En moet nog stel beslissen ook, omdat er al ziek veel kaarten weg zijn
Sowieso maandag of zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vind worden![]()
Die dag met Kings of Leon is epischquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vind worden![]()
Vind ik stiekem een beetje engquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen wij samen gaan anders?
ja maar maandag elbow, lifehouse, de staat, manic street preachers, simple plan & selah sue.quote:
Dinsdag wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik stiekem een beetje eng
[..]
ja maar maandag elbow, lifehouse, de staat, manic street preachers, simple plan & selah sue.
Dan dinsdag white lies, tim knol, justin nozuka
dus moeilijk
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wolfmother komt ook
En niemand die die opnoemt
Dinsdag komen die die ik leuk vindtquote:
Wolfmother is fuckin episch, die komt op dezelfde dag als Kings of Leon geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wolfmother komt ook
En niemand die die opnoemt
iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wolfmother is fuckin episch, die komt op dezelfde dag als Kings of Leon geloof ik
En Avenged Sevenfold dan ook
Oh wacht, ik bedoel zondagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Serieus, het is dinsdag toch al afgelopen?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoel zondag![]()
En ipv maandag bedoelde ik zaterdag![]()
Ik ben even heel scheef bezig, sorry
help ajax een handje morgen mangquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen naar Pinkpop hier... Ik ga toch lekker voor Defqon en Emporium.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, ik wil Lisa, Amy en Shelley - Heel Fout Ventje (dj koelkast NBTD Grindin' mix) pluggen
Tja, dat moeten die jochies zelf doen hé. Ik hoop natuurlijk op 3 punten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
help ajax een handje morgen mang
Ado gaat winnen van Ajax, Pizzavlek op je beeld gaat blunderen, en dzudzsak wordt kaalgeplukt door cornelissequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, dat moeten die jochies zelf doen hé. Ik hoop natuurlijk op 3 punten.
werkloos zijn is goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
Sharr, ik weet t nog niet, moet eerst nog even vriendin overhalen om het hele weekend te gaan aangezien ik dat toch wel echt graag wil![]()
Ondanks dat ik een deel van mn spaargeld ervoor moet inleveren omdat ik werkloos ben![]()
Lui kindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
werkloos zijn is goed![]()
Gewoon uitkering trekken
Helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
werkloos zijn is goed![]()
Gewoon uitkering trekken
Ik welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Niemand werkt mee, Sharr...
ik heb mijn best gedaan
En waarom kan je niks tillen/dragen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niks aan.
Ik heb al een bijbaantje sinds mn 15e en vind t helemaal prima![]()
Extra geld en het kan best gezellig zijn met collega's.
Alleen wel vervelend dat ik een hoop niet kan doen, omdat ik niks kan tillen/dragen.
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En waarom kan je niks tillen/dragen?
Ben je een watje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Goede instelling, ik heb denk ik al sinds m'n 11e baantjes. Van alles gedaan, maar werk liever voor m'n centen dan dat ik op m'n aars zit. Werkte toen ik 14 (of jonger) was al tot 23:00 in een supermarkt (maar dat mag niet meer) op een half uur fietsen van mijn huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niks aan.
Ik heb al een bijbaantje sinds mn 15e en vind t helemaal prima![]()
Extra geld en het kan best gezellig zijn met collega's.
Alleen wel vervelend dat ik een hoop niet kan doen, omdat ik niks kan tillen/dragen.
[..]
Ik wel
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Maar heeft een watje een polsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Da's klote zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet toevallig gebroken (geweest)?
Van mij mag je, ik ben iig wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef Zokunen het volgende:
Maar moet ik toon nu wel of niet een uurtje overnemen?
Waar? Link!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen zit in de tinychat waar Merel aan het strippen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |