Jij ook op koelkast zijn verjaarKadodag?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef Popje-popje het volgende:
bla bla bla bla bla iedereen vermaakt zich hier
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij ook op koelkast zijn verjaarKadodag?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heej Mereltje
Luister je gezellig mee met mijn uitermate liefdevolle muziek?
Zullen wij samen gaan anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vindt worden![]()
Ik wil naar pinkpop maar vriendin heeft geen geld en kan maar 1 dag en ik wil 3En moet nog stel beslissen ook, omdat er al ziek veel kaarten weg zijn
Dag 3 s'middags DEADMAU5quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vindt worden![]()
Ik wil naar pinkpop maar vriendin heeft geen geld en kan maar 1 dag en ik wil 3En moet nog stel beslissen ook, omdat er al ziek veel kaarten weg zijn
Sowieso maandag of zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vind worden![]()
Die dag met Kings of Leon is epischquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vind worden![]()
Vind ik stiekem een beetje engquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen wij samen gaan anders?
ja maar maandag elbow, lifehouse, de staat, manic street preachers, simple plan & selah sue.quote:
Dinsdag wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik stiekem een beetje eng
[..]
ja maar maandag elbow, lifehouse, de staat, manic street preachers, simple plan & selah sue.
Dan dinsdag white lies, tim knol, justin nozuka
dus moeilijk
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wolfmother komt ook
En niemand die die opnoemt
Dinsdag komen die die ik leuk vindtquote:
Wolfmother is fuckin episch, die komt op dezelfde dag als Kings of Leon geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wolfmother komt ook
En niemand die die opnoemt
iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wolfmother is fuckin episch, die komt op dezelfde dag als Kings of Leon geloof ik
En Avenged Sevenfold dan ook
Oh wacht, ik bedoel zondagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Serieus, het is dinsdag toch al afgelopen?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoel zondag![]()
En ipv maandag bedoelde ik zaterdag![]()
Ik ben even heel scheef bezig, sorry
help ajax een handje morgen mangquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen naar Pinkpop hier... Ik ga toch lekker voor Defqon en Emporium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |