wat voor dingen dan? klinkt nu nog engerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef quaas het volgende:
[..]
Jeweet wel elkaar dingen laten zien...
Erm, wat jij wilt, je nieuwe koekenpanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor dingen dan? klinkt nu nog enger![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Erm, wat jij wilt, je nieuwe koekenpan
Dat is Huppel, faalhaasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Erm, wat jij wilt, je nieuwe koekenpan
Snuf huilt om spartaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben jullie boi niet
Dat is Snuf
Alleen maar beter dat dat beest dood is, was gewoon onnatuurlijk. En hij werdt ook "gepest" door de andere ijsberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom geven sommige imbecielen meer om een ijsbeer knut?![]()
Ik hoor hier in de buurt alleen maar over die faka ijsbeer knut![]()
Interesseert die lbie opstandn iet meer ofz?
Libie interesseert mij meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Alleen maar beter dat dat beest dood is, was gewoon onnatuurlijk. En hij werdt ook "gepest" door de andere ijsberen.
idd... waarom worden we zo vaak door elkaar gehaald?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelijk niet aan beginnen, Knetter
Misschien moet je je tieten posten, dan zien we het verschil welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd... waarom worden we zo vaak door elkaar gehaald?
we lijken niet op elkaar
gebruikersnamen ook niet
en manier van schrijven ook niet
Tieten als UIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien moet je je tieten posten, dan zien we het verschil wel
uhmmmmm * Knetterkrankjorum denkt erover naquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ik krijg toch wel pics voor prive gebruikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmmmmm * Knetterkrankjorum denkt erover na
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmmmmm * Knetterkrankjorum denkt erover na
Jij geilt op allerlei soorten pics héquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |