ik heb hele dikkequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hele harige tieten, ik vind het nog steeds smerig
ja en neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga vragen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wist jij dat je een papiertje niet meer dan 6 keer kon vouwen?
neen dat wist ik nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wist je ook dat de gaffelbok bijna 60 kilometer per uur kon rennen?
wist je dat een loopband moe word als chuck norris erop rent en een loopband moe word als ie mij ziet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wist je ook dat de gaffelbok bijna 60 kilometer per uur kon rennen?
Moet je is al je bloedcellen naast elkaar leggen, dan komen ze tot de maanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen dat wist ik nog nietdank u voor deze waardevolle info
set van gisteren doorzetten, vond het niet hard genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af of ik een GOA set ga draaien of dat ik mn hardcore van gister doorzet.
Ja, nee en dat met stadsrechten geld al niet echt meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wist je dat ik heuul lievv ben?
en dat Drenthe maar 3 steden bezit?
en dat Den haag een dorp is?
het is geen btw he, maar bdw baai de weejquote:
officieel blijft dat altijd tellen.. stadrechten worden niet meer uitgedeelt, dus wat een dorp is blijft een dorp, wel kan het een groot dorp zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, nee en dat met stadsrechten geld al niet echt meer.
Mijn 'dorp' is nog groter dan de 'stad' die er aan ligt namelijk.
gast hou ff je bek om half 10 s'middags en het is ennieweejquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is geen btw he, maar bdw baai de weej
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
gast hou ff je bek om half 10 s'middags en het is ennieweej
fixedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die politie stapte in en liep weg
ik denk dat ik dan aan het eten benquote:
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die politie stapte in en ging weg
Hangen er wel slingers en balonnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik, dan komt de rest van het bezoek
En held Toon draait
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee
Ik lag te slapen, toen kwam de politie, toen werd ik wakker en toen ging de politie weer weg.
Wat de fak weet je. Ennieweej.
?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hangen er wel slingers en balonnen?
sorry ik dacht, ik zie eindelijk een typfout. mag ik ook een keerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat ik een L vergat, schat
Wel goed gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry ik dacht, ik zie eindelijk een typfout. mag ik ook een keer![]()
ik faal normaal harder dan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |