quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef Zokunen het volgende:
Vraag ik een keer metal aan, wil toon het niet draaienKusje op je metalbipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel terecht though![]()
Ik vroeg het ook maar aan iemand andersquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef Zokunen het volgende:
Vraag ik een keer metal aan, wil toon het niet draaiendark funeralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel terecht though
:')
Ik heb wel Slayer of Testament dat ik wil draaien, maar dan weet je gewoon zeker dat er maar 2 of 3 mensen luisteren en dan is het ook niet echt leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is eigenlijk helemaal niemand die metal draait he?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef quaas het volgende:
Jullie zijn allemaal rockerstupids. Vorige generatie
Haha.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef quaas het volgende:
Jullie zijn allemaal rockerstupids. Vorige generatie
Ik luister sowieso mee, ik heb toch niets te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:25 schreef Zokunen het volgende:
Metal is absoluut niet mijn ding, maar ik ben niet te beroerd om op zoek te gaan naar wat er in dat genre gewaardeerd wordt. Maar volgende keer zal ik eerst zelf even luisteren
draai gewoon harde metaal 1 nummer kan bestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb wel Slayer of Testament dat ik wil draaien, maar dan weet je gewoon zeker dat er maar 2 of 3 mensen luisteren en dan is het ook niet echt leuk
wat we nu horen is voor types als die bolle van dat plaatjequote:
Dit is vetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat we nu horen is voor types als die bolle van dat plaatje
Dat hele album is gaaf trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb wel een aanvraag
dsfjgkadsljgwekgj - foiedf unT1tled09)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb alleen Who we are van Lifehouse (album)Ja nee dat is een beetje kwijlmuziek. Lifehouse is gewoon echt een geweldige band. Dit zong ik dronken met mijn nichtje in een achtbaan, was wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat hele album is gaaf trouwens
rare albumtitel alleenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat hele album is gaaf trouwens
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare albumtitel alleen
flkajg;laeg;oiabglonboiun9gph3209r0q2ufp48hcp9uerwnp9uhaephgfiasdjf;oiegpahepoihaewpihaewpfjadsnvoaiwnvo[iadhvpoasnvpoaewnvpaifpofhaw;lijpoaiue098u32puhtp83hgfaewhvp8ahpvahbpva98hep98hp928hg
Voelde me wel een beetje lullig toen ik de plaat vroeg in de winkel
Ooh, sinterklaasjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare albumtitel alleen
flkajg;laeg;oiabglonboiun9gph3209r0q2ufp48hcp9uerwnp9uhaephgfiasdjf;oiegpahepoihaewpihaewpfjadsnvoaiwnvo[iadhvpoasnvpoaewnvpaifpofhaw;lijpoaiue098u32puhtp83hgfaewhvp8ahpvahbpva98hep98hp928hg
En dan vragen ze je het te spellen....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare albumtitel alleen
Naar zo'n album kun je toch niet vragen, zo in zijn geheel, dan zeg je toch gewoon,quote:
Dan snappen ze het meteen.quote:Hebben jullie dat ene album van die band?
ik las wel ergens dat finse ouders probeerde hun zoon zo'n naam te geven van zo'n 100 letters, leestekens en cijfersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En dan vragen ze je het te spellen....
Zoek de verschillenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Big Lebowski:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze op elkaar lijken![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
Zanger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Big Lebowski:De een heeft blond haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze op elkaar lijken
Pwnd
Ik stem voor jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik zo na Toon een uurtje aanklooien of wil iemand anders?
Ik heb dan alleen GEEN idee voor de invulling dus het wordt echt volslagen random :S
Moar metalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik zo na Toon een uurtje aanklooien of wil iemand anders?
Ik heb dan alleen GEEN idee voor de invulling dus het wordt echt volslagen random :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |