Jij ook op koelkast zijn verjaarKadodag?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef Popje-popje het volgende:
bla bla bla bla bla iedereen vermaakt zich hier
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij ook op koelkast zijn verjaarKadodag?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heej Mereltje
Luister je gezellig mee met mijn uitermate liefdevolle muziek?
Zullen wij samen gaan anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vindt worden![]()
Ik wil naar pinkpop maar vriendin heeft geen geld en kan maar 1 dag en ik wil 3En moet nog stel beslissen ook, omdat er al ziek veel kaarten weg zijn
Dag 3 s'middags DEADMAU5quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vindt worden![]()
Ik wil naar pinkpop maar vriendin heeft geen geld en kan maar 1 dag en ik wil 3En moet nog stel beslissen ook, omdat er al ziek veel kaarten weg zijn
Sowieso maandag of zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vind worden![]()
Die dag met Kings of Leon is epischquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Behalve als ik de nummers teveel kut vind worden![]()
Vind ik stiekem een beetje engquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen wij samen gaan anders?
ja maar maandag elbow, lifehouse, de staat, manic street preachers, simple plan & selah sue.quote:
Dinsdag wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik stiekem een beetje eng
[..]
ja maar maandag elbow, lifehouse, de staat, manic street preachers, simple plan & selah sue.
Dan dinsdag white lies, tim knol, justin nozuka
dus moeilijk
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wolfmother komt ook
En niemand die die opnoemt
Dinsdag komen die die ik leuk vindtquote:
Wolfmother is fuckin episch, die komt op dezelfde dag als Kings of Leon geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wolfmother komt ook
En niemand die die opnoemt
iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wolfmother is fuckin episch, die komt op dezelfde dag als Kings of Leon geloof ik
En Avenged Sevenfold dan ook
Oh wacht, ik bedoel zondagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Serieus, het is dinsdag toch al afgelopen?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoel zondag![]()
En ipv maandag bedoelde ik zaterdag![]()
Ik ben even heel scheef bezig, sorry
help ajax een handje morgen mangquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen naar Pinkpop hier... Ik ga toch lekker voor Defqon en Emporium.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, ik wil Lisa, Amy en Shelley - Heel Fout Ventje (dj koelkast NBTD Grindin' mix) pluggen
Tja, dat moeten die jochies zelf doen hé. Ik hoop natuurlijk op 3 punten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
help ajax een handje morgen mang
Ado gaat winnen van Ajax, Pizzavlek op je beeld gaat blunderen, en dzudzsak wordt kaalgeplukt door cornelissequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, dat moeten die jochies zelf doen hé. Ik hoop natuurlijk op 3 punten.
werkloos zijn is goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
Sharr, ik weet t nog niet, moet eerst nog even vriendin overhalen om het hele weekend te gaan aangezien ik dat toch wel echt graag wil![]()
Ondanks dat ik een deel van mn spaargeld ervoor moet inleveren omdat ik werkloos ben![]()
Lui kindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
werkloos zijn is goed![]()
Gewoon uitkering trekken
Helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
werkloos zijn is goed![]()
Gewoon uitkering trekken
Ik welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Niemand werkt mee, Sharr...
ik heb mijn best gedaan
En waarom kan je niks tillen/dragen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niks aan.
Ik heb al een bijbaantje sinds mn 15e en vind t helemaal prima![]()
Extra geld en het kan best gezellig zijn met collega's.
Alleen wel vervelend dat ik een hoop niet kan doen, omdat ik niks kan tillen/dragen.
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En waarom kan je niks tillen/dragen?
Ben je een watje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Goede instelling, ik heb denk ik al sinds m'n 11e baantjes. Van alles gedaan, maar werk liever voor m'n centen dan dat ik op m'n aars zit. Werkte toen ik 14 (of jonger) was al tot 23:00 in een supermarkt (maar dat mag niet meer) op een half uur fietsen van mijn huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niks aan.
Ik heb al een bijbaantje sinds mn 15e en vind t helemaal prima![]()
Extra geld en het kan best gezellig zijn met collega's.
Alleen wel vervelend dat ik een hoop niet kan doen, omdat ik niks kan tillen/dragen.
[..]
Ik wel
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Maar heeft een watje een polsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Da's klote zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet toevallig gebroken (geweest)?
Van mij mag je, ik ben iig wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef Zokunen het volgende:
Maar moet ik toon nu wel of niet een uurtje overnemen?
Waar? Link!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen zit in de tinychat waar Merel aan het strippen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |