quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:19 schreef Poppedein het volgende:
Silas is ook Moooooooooooi KD-ke! Die heeft hier ook op t lijstje gestaan! Om een niet nader te noemen stomme onzinnege reden van mn lief is ie er uiteindelij kook weer vanaf geknikkerd
BJ, ik ben erorm benieuwd naar jullie uiteindelijke naam straks! Valt er nog iets om te kopen met een echo ofzo?
En TakkembahJe maakt me heeeeel neiuwsgieirg! Ik ga je PMen!!
nou een geslachtsbepaling zou leuk zijnquote:
das dan weer jammer, moet werken maandag en VL ook, dus dat wordt em nie..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Poppedein het volgende:
Ik werk maandag voor t laatst, you know where to find me![]()
ik was alweer vergeten dat die gast zo heettequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef innepin het volgende:
Silas viel hier in mijn hoofd af toen de Da Vinci Code uitkwam, omdat die enge albino die aan zelfkastijding deed zo heette. Terwijl het wel een mooie naam is!
dat heb ik idd bij Lonnekequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Poppejans het volgende:
Dat vind ik ook minder leuk Oeke, een volwassen iemand met een kindernaam, dan een kind met een grote mensen naam.
Wat toevallig dat jullie dat ook vinden bij de naam ''Lieve'', die opperde mijn man ineens deze week voor een eventuele tweede!
Ik kan me daarbij dus alleen een klein meisje voorstellen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef Mula het volgende:
Ik kijk een zweedse film waarin een meisje Lova heet. Mooi!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me bij Lieve alleen een Belg voorstellen.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me bij Lieve alleen een Belg voorstellen.
Lieven is de mannelijke versie toch? Al vind ik het nog steeds niet mannelijk klinken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier promoveert een Belg die Lieve heet. Tis een vent trouwens.
Poppedein, mag Alexa ook in de OP?
Geen idee. Hij heet gewoon Lieve. Het is ook wel een schatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Lieven is de mannelijke versie toch? Al vind ik het nog steeds niet mannelijk klinken.
*pets*quote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ninni doet me teveel aan the Knights that say Ni denken van Monthy Python![]()
Ik heb een flespupje en als ik m hou wat niet de bedoeling is dan noem ik m denk ik Otis
Oh ja, Ni!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ninni doet me teveel aan the Knights that say Ni denken van Monthy Python![]()
Ik heb een flespupje en als ik m hou wat niet de bedoeling is dan noem ik m denk ik Otis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, dat wordt wel wat to much zeg maarnet zoals Jasmijn, vind ik prachtig! Maar dat gaat hem dus ook niet worden om de achternaam!
[ Bericht 10% gewijzigd door Orea op 21-03-2011 08:18:20 ]
Ja, maar ik wist het al. (:P )quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef trui het volgende:
ja nu we 't weten kan ik ook de rest van 't telefoonboek wel veilig gokken.maar wat een bijzondere naam, Orea!
Ik vind de dubbele mijn niet echt mooi klinken eigenlijk! Spreek het maar eens bij elkaar uitquote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lieve zou ik ook niet doen Orea, maar Jasmijn vind ik er juist mooi bij klinken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik vind de dubbele mijn niet echt mooi klinken eigenlijk! Spreek het maar eens bij elkaar uit![]()
Maar ja, mooi issie hèwas niet heel lastig kiezen of ik zijn naam wilde aannemen toen we trouwden
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Of alleen jas? (ik vind jouw achternaam leuk en je man ook)
In het Frans betekent het gewoon kwaadaardig. Ik zou mijn kind toch zo niet durven noemen...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef trui het volgende:
malin heeft voor mij een veel te sterke associatie met 'kwaadaardig' (malign), en dat zou ik daarom nooit kiezen.
Nee, ik mot geen meisjeshonden , don't worryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
dat zeg je nu en dan volgende week je hond zo noemen he, ik heb je wel door tekkeltroela
mijn bonustante heet zo en dat spreek je meer uit als Moalin. Ik heb dus in het geheel niet de associatie met kwaadaardig.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef trui het volgende:
malin heeft voor mij een veel te sterke associatie met 'kwaadaardig' (malign), en dat zou ik daarom nooit kiezen.
Junne.. mwwuuuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Beregd het volgende:
Vorige week vetoot ze June, en dan komt ze vandaag af, wat denk je van Junne?
nou ...
dan maak je er Yune van, dan zullen ze t wel laten om Djuun te zeggen denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Beregd het volgende:
Ik ken twee pasgeboren Runes, dus die is uitgesloten.
Ik wou de Noorse June, maar mijn vrouw heeft schrik dat ze het zullen lezen als het Engelse Djuuwn.
Helemaal mee eens hoor. 't Is ook echt een dubbele naam, geen tweede naam die nooit gebruikt wordt zeg maar. Beide namen vind ik los heel erg leuk, maar samen is het iets te veel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik écht te...Ze was vast ergens rond 30 april uitgerekend dan, dan zat ze in ieder geval save.. Nou mag ik niets zeggen natuurlijk, ik heet Maartje, mijn moeder was 27 maart uitgerekend en ik werd in april geboren![]()
June als Juune vind ik práchtig!
30 april?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik écht te...Ze was vast ergens rond 30 april uitgerekend dan, dan zat ze in ieder geval save.. Nou mag ik niets zeggen natuurlijk, ik heet Maartje, mijn moeder was 27 maart uitgerekend en ik werd in april geboren![]()
June als Juune vind ik práchtig!
Die heeft bij ons ook nog op het lijstje gestaanquote:
Daarom doen wij de naam ook absoluut nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef trui het volgende:
het klinkt mij wat teveel als 'you know' in de oren.
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij meequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij mee
Is dit van toepassing dan : Faced with an unplanned pregnancy, an offbeat young woman makes an unusual decision regarding her unborn child.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
Goeie film(plaatje is klikbaar)
Op zich is Juno natuurlijk ook best wel klassiekquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij mee
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Op zich is Juno natuurlijk ook best wel klassiek
Juno was de vrouw van Jupiter.
Het klinkt alleen erg hip en de film heeft flink bijgedragen aan de populariteit.
snap ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderen
Wat zijn de namen van jou kinderen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderen
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
snap ik wel![]()
ik probeer alleen aan te geven dat ie minder popi-jopi nieuw is dan een hoop mensen denken
Voor het gemakt alleen de roepnamen :quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat zijn de namen van jou kinderen dan?![]()
En ik houd ook van klassiekNamen als Sharianne of Hope of Whatever komen er hier niet in
![]()
Eigenlijk komen er bij ons alleen maar Friese of Fries klinkende namen in
En ik ben niet creatief genoeg om vreemde namen te verzinnen
Dat zijn niet eens zomaar Nederlandse namen. Dat zijn ook nog eens Elite namenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Voor het gemakt alleen de roepnamen :
• Mauritz
• Rozemarijn
• Anne-Sophie
Anne-Sophie noemen we weleens Soof en Rozemarijn idd regelmatig Roosquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zomaar Nederlandse namen. Dat zijn ook nog eens Elite namen
Jan en Truus Tokkie zullen hun kinderen zo niet noemen
Noemen jullie Anne-Sophie nou ook echt 'Anne-Sophie' of meestal voor het gemak Anne of zelfs An? En Rozemarijn? Wordt dat dan geen Roos?
In ons stink reservaat bedoel je hahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De namen passen dan ook wel bij het gebied in Nederland waar Draaijer woont
dat zal ook wel gebeuren. Op de een of andere manier vonden we Mauritz met een Z leuker.. Gewoon gevoelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom overigens die z aan het eind bij Mauritz? Dat lijkt me altijd fout gaan?
ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Franka/Franca zo'n leuke naam.
Als je alle namen die in boeken/films etc gebruikt zijn en daarbij een link kunnen zijn niet moet kiezen ben je nog wel even bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk. De meeste mensen kennen de naam Phileine door het boek en het is zo duidelijk een verbastering van 'vilein'. Da's toch helemaal geen leuke naam voor je meisje?
Franka staat op nummer 2 van zijn lijstquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Franka/Franca zo'n leuke naam.
Ido vind ik wel weer leuk! Niet voor mijn zoon, maar wel oké.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Sannne het volgende:
Over slechte namen gesproken; ik ken een jongen die Idi heet. Echt een scheeeetje, zo'n leuk jochie. Maar daarvan denk ik toch wel.. What were they thinking?
Mooi!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Vind je dat echt een kwestie van doordenken? Alleen al door de uitspraak wordt de associatie opgeroepen.
Is Féline niet iets voor jou? Kun je haar 'Fé' noemen als afkorting.
madeleine, schrijf je toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Vind ik ook mooi, maar zou ik nooit kiezen![]()
Net als Madelaine, helemaal weg van.. maar neh toch niet.
oops. naar Amin?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Sannne het volgende:
Over slechte namen gesproken; ik ken een jongen die Idi heet. Echt een scheeeetje, zo'n leuk jochie. Maar daarvan denk ik toch wel.. What were they thinking?
ik vind 't echt een raar gezicht met ai. maar er zijn er toch meer die 't zo schrijven zag ik net in 't ozowijze google.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
O ik ken een Madelaine vandaar![]()
Kan denk ik beide.
Felicia?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Sannne het volgende:
Feline (L)
Das een beetje de stijl van de naam van mijn meisje
mja hindoe namenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik oa bij Pushpa, Finesh (als je het zo schrijft de uitspraak is iig zo), Soledad en Nikita
Je zat zeker op de Vrije School?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef oeke het volgende:
Ik had een Hadewijch in de klas! En een Veerle. En een Luan.
Vind ik ook. Mooie, lieve klank, maar wel een beetje inspiratieloze 1985-naam. Dat heb ik ook bij Sanne.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Inge heb ik altijd leuk gevonden
maar zo gewoontjes
Nee, een strenge Belgische school in Afrika.quote:
Hey, zo heet mijn man hoor!!!! (vernoemd naar Barry hulshoff, als hij een meisje was geweest, had ie mary-lou geheten, dan waren het de voornamen van zijn ouders geweest)quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Sjeen het volgende:
Wat namen vanuit het durrup waar ik op mijn 15e terecht kwam:
Barry
Het spijt me, maar deze Barry deed me vreselijk denken aan Barney van de Flintstonesquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:17 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Hey, zo heet mijn man hoor!!!! (vernoemd naar Barry hulshoff, als hij een meisje was geweest, had ie mary-lou geheten, dan waren het de voornamen van zijn ouders geweest)
Op de basisschool nix speciaals. Ghislaine was het meest exotische. Op de middelbare school was het meisje met de naam Birdy toch wel een opvallend geval. Een purdey ken ik ook.
haha dan vind je de overige namen van onze kinderen waarschijnlijk om tequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd helemaal niet van kak. Ik heb meer met kort en helder en een beetje stoer. Daarom vind ik dat R. van Groofsken ook zo'n geweldige naam heeft.
Het leuke aan Filippa vind ik dat meisjes dan meestal Pip worden genoemd.
Ik heb hem die naam niet gegeven hoor! Zou ook niet mijn eerste keuze zijn! (hoewel mijn exvriendjes nogal aparte namen hebben voor mijn generatie zeg maar)quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het spijt me, maar deze Barry deed me vreselijk denken aan Barney van de Flintstones
Oh ik ken dr ook een, en dr achternaam scheelt maar 1 letter met Matellquote:
De naam van mijn vriend zou ik zelf ook nooit gekozen hebben, maar hij is wel heel lief (vriend, niet naamquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:10 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik heb hem die naam niet gegeven hoor! Zou ook niet mijn eerste keuze zijn! (hoewel mijn exvriendjes nogal aparte namen hebben voor mijn generatie zeg maar)
quote:
Mn zusje en ik hadden samen met de twee Italiaanse kinderen op school de meest exotische namen ( Roberta en Gabriël ) en er was een meisje dat Lettika heet en een Juno, dat was toen ook tamelijk exotisch. Verder ook die namen die jij noemt, en Marken, Roelen, Claudia's, Caroline's, Judith's etc.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef snoopy het volgende:
De meest bizarre naam op mijn lagere school was toch wel Albino :x
Verder veel Sandra's, Esthers, Marco's, Bianca's...
quote:
Niet dat ze werktquote:
Lang lang geleden, maar het verbaast me niks.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef snoopy het volgende:
De meest bizarre naam op mijn lagere school was toch wel Albino![]()
Rozemarijn en Florentinequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
• Rozemarijn Josephine Valérie
• Anne-Sophie Florentine Willemijn
Ho, zat zij op karate?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Wij hadden natuurlijk ook onze speciale limburgse Móóniek.
nouja t lijkt mij logischer dus dat het Bess is,niet zo raar dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Mja, KD, ze zei niet Bes-met-dubbel-s, dus dat weet ik niet. En we zijn in Nederland he
Maar zo is het juist nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons in de buurt in Limburg gebeurde dat wel hoor. Op zn Frans. Net als Sylvain, Jean Paul, Gilbert, Xavier etc.
Logisch dat iedereen mist, wie spreekt er nu Romain zo uit...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar zo is het juist niet![]()
Het is Rooméhhn.
Met duidelijke N klank.
Ik zat vroeger bij 2 broertjes in de klas, Floris & Pepijn, vond ik allebei zulke leuke namen en heel goed qua klank en stijl bij elkaar passen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef p_iglet het volgende:
Wij mogen ook weer op namen jacht, iemand nog leuke ideeen voor samen met Pepijn?
Brunoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand nog jongensnaamopties voor bij elin?
voor mij ja, maar hij heeft ook inbreng en doet alsof ie een mening heeft opeensquote:
Ik vind het zo verwarrend, dat VLquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
vind Owen ook leuk, VL hier vind het niets...
pssstquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Vlindur het volgende:
Elin en Milan![]()
Elin en Floris
en oh! Ik weet DE naam al.
Elin en Rienk
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
T kan ik ook gewoon posten hoorals dat makkelijker is...
en heb jij je lijstjes al klaar Vlindur?
hell yeahquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Sawyer vind ik leuk, maar dat komt door Lost, geloof ik
Stig?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pssst
*deel van lijstje post
Otis
Aspen
Tobe
Valentijn
Axel
Davis
Joe
[s]Baethan[/s]
Faelan (jonge wolf)
Fintan
Maher
Asher
Sawyer
Miles
Rienk
Rein
Fons
Boris
Silas![]()
Måns
Stigdus Rienk stond er ook tussen, maar alleen omdat mijn schoolvriendje zo heette
OMG, onze naam staat er gewoon BIJNA tussen, scheelt maar 1 letter!!!!! En bij ons stond Axl en Stig vond ik ook leuk, maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pssst
*deel van lijstje post
Otis
Aspen
Tobe
Valentijn
Axel
Davis
Joe
Baethan
Faelan (jonge wolf)
Fintan
Maher
Asher
Sawyer
Miles
Rienk
Rein
Fons
Boris
Silas
Måns
Stigdus Rienk stond er ook tussen, maar alleen omdat mijn schoolvriendje zo heette
Zeg, doe mij eens een PM?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
OMG, onze naam staat er gewoon BIJNA tussen, scheelt maar 1 letter!!!!! En bij ons stond Axl en Stig vond ik ook leuk, maarzag daar echt alleen maar die van Top Gear in.
Måns vind ik ook leuk, maar ik voorzie spellingsproblemen met de å
Otis doet mij ook nog altijd aan een grote zwarte man denken, dus die zal het nooit worden...
Wij hebben echt ongeveer dezelfde smaak, zou dat aan de geboortedatum liggen
Ik vind Melle ook leuk trouwens, vind je dat niks?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en dan noem ik m The stig
mja die link leg je snel heterwijl t een hele toffe scandinavische naam is !
Ik zag er ook niet het probleem van, The Stig is toch best stoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en dan noem ik m The stig
mja die link leg je snel heterwijl t een hele toffe scandinavische naam is !
Dexter wil ik stiekem ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik zag er ook niet het probleem van, The Stig is toch best stoer![]()
Alsof Ryder zo geweldig is![]()
Of Dexter Morgan (en nee dat was geen grapje van hem)
Vlindur, PM komt eraan!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef __Isis__ het volgende:
Grappig, ik ken een stel met zoon Dexter en dochter Morgan!
Charlotte, (isa)belle etc is hem hier toch niet zo. Te tuttig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Pepijn & Lucas Doe je knap deze boven aan de lijst, maar die is al bezet Pepijn heet vol uit Pepijn Lucas
Pepijn & Jesper leuk!
Pepijn & Fons
Pepijn & Dagmar
Pepijn & Lonneke
Pepijn & Femke
Pepijn & Feline, ik vind de klank zo leuk, maar de betekenis![]()
Pepijn & Vincent
Pepijn & Milan
Pepijn & Jonas
Pepijn & Lisanne
Pepijn & Pieter
Pepijn & Charlotte
Pepijn & Isabelle
Pepijn & Belle
Pepijn & Sebastian
dat is hier nog steeds met Lucy, ik krijg t maar niet in zijn kopquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef innepin het volgende:
[..]Das best kut
Ik vind Dexter ook een toffe naam! Maar de buren hebben nav de serie hun (mini, wit, knuffelig schoot-) hondje zo genoemd
KD ik heb het vaker gezegd, ikjouw lijstje. Niet alles, maar ja, je bent ook wel een maf mens natuurlijk. Maar sommige, oehh..
![]()
Ik dacht trouwens van de week DE toekomstige jongensnaam gevonden te hebben. Ik helemaal enthousiast...
En toen werd ie geveto'd.
De betekenis van de naam is `De Heer geneest of vruchtbaar, gelukkig, geluk brengende`. ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:57 schreef p_iglet het volgende:
BJ ik vind jongensnamen dan weer veel makkelijker dan meisjesnamen.
Nog meisjesnamen tips?
[..]
Charlotte, (isa)belle etc is hem hier toch niet zo. Te tuttig.
Nog meer leuke meisjesnamen zijn heel welkom.
Nietesquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Boh, dadelijk weet nog heel Fok hoe ons kind te heten komt!
Isis, fans van de serie?
Dexter op zich vind ik ook wel leuk, maar de combi deed het hem
(Ik heb altijd een optie gehad op Lennon Morrisson)
Wij zijn wel echt meer van de namen. Jaargetijden, bomen, diersoorten, weersomstandigheden etc vallen hier af. Net als namen die je eigenlijk alleen op zijn engels fatsoenlijk uitspreekt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Piglet, een collega heeft een dochter die Hazel heet. Is zoiets ook wat voor jou/jullie?
truequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Aurora dat is op papier een mooie naam maar ik ken echt niemand die het mooi uit kan spreken.
Stel dat ik ken heeft een Aurora, als je het hun hoort zeggen lijken het net hele erge zwakbegaafden met een spraakgebrek
Audrey vind ik geen probleem , dat wordt meestal gewoon NL uitgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true
net als Audry, audrina, aubrey, lauren.
kutAU
hey tís mijn lijst hequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef __Isis__ het volgende:
Oh, ik zie Yfke staan, die stond ook bij ons op de shortlist. Klinkt ook wel... Pepijn & Yfke
wat is er mis met Aafke?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
Aafke?
En ok, PigletDuidelijk! Euhm.. Wij hadden Roos heel lang als dé naam voor als Stef een meisje zou worden. Maar verder heb ik weinig input voor je geloof ik..
Ik zou dat hier ook nooit op zn Engels uitspreken idd, net als Audrey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel kort met met twee lettergrepen en dat wil ik voor Tienus eigenlijk ook. Dus, daar gaaaaaaan we weer. Ach, nog maximaal 12 weken om te zoeken
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
P_iglet: Lieke als meisjesnaam vind ik ook een leuke.
En wat hebben jullie enorme lijsten zeg! Wij komen nog niet op 5 namen uit. En toen dachten we dat we er waren, maar nou vind ik het te kort. Driekuswat ik nu bijvoorbeeld veel doe, is naar Elin kijken en dan een naam erbij verzinnen en kijken of t past, als t haar past, dan vast ook bij een broertje of zusje.. beetje type idee ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel kort met met twee lettergrepen en dat wil ik voor Tienus eigenlijk ook. Dus, daar gaaaaaaan we weer. Ach, nog maximaal 12 weken om te zoeken
Misschien handig om bij driekus te doen.
juhp nogal!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
T jimkje; bijzondere naam, is dat ook Fries KD?
en Silke staat hier ook op het lijstje, ik zie daar wel een blonde meid bij
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
kom best vaak in Friesland (friese schoonfamilie) maar kende je naam nog niet.. vind het best leuk eigenlijk
en goh Trix; ik had bij jou ook geen Anja verwacht ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |