quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:19 schreef Poppedein het volgende:
Silas is ook Moooooooooooi KD-ke! Die heeft hier ook op t lijstje gestaan! Om een niet nader te noemen stomme onzinnege reden van mn lief is ie er uiteindelij kook weer vanaf geknikkerd
BJ, ik ben erorm benieuwd naar jullie uiteindelijke naam straks! Valt er nog iets om te kopen met een echo ofzo?
En TakkembahJe maakt me heeeeel neiuwsgieirg! Ik ga je PMen!!
nou een geslachtsbepaling zou leuk zijnquote:
das dan weer jammer, moet werken maandag en VL ook, dus dat wordt em nie..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Poppedein het volgende:
Ik werk maandag voor t laatst, you know where to find me![]()
ik was alweer vergeten dat die gast zo heettequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef innepin het volgende:
Silas viel hier in mijn hoofd af toen de Da Vinci Code uitkwam, omdat die enge albino die aan zelfkastijding deed zo heette. Terwijl het wel een mooie naam is!
dat heb ik idd bij Lonnekequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Poppejans het volgende:
Dat vind ik ook minder leuk Oeke, een volwassen iemand met een kindernaam, dan een kind met een grote mensen naam.
Wat toevallig dat jullie dat ook vinden bij de naam ''Lieve'', die opperde mijn man ineens deze week voor een eventuele tweede!
Ik kan me daarbij dus alleen een klein meisje voorstellen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef Mula het volgende:
Ik kijk een zweedse film waarin een meisje Lova heet. Mooi!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me bij Lieve alleen een Belg voorstellen.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me bij Lieve alleen een Belg voorstellen.
Lieven is de mannelijke versie toch? Al vind ik het nog steeds niet mannelijk klinken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier promoveert een Belg die Lieve heet. Tis een vent trouwens.
Poppedein, mag Alexa ook in de OP?
Geen idee. Hij heet gewoon Lieve. Het is ook wel een schatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Lieven is de mannelijke versie toch? Al vind ik het nog steeds niet mannelijk klinken.
*pets*quote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ninni doet me teveel aan the Knights that say Ni denken van Monthy Python![]()
Ik heb een flespupje en als ik m hou wat niet de bedoeling is dan noem ik m denk ik Otis
Oh ja, Ni!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ninni doet me teveel aan the Knights that say Ni denken van Monthy Python![]()
Ik heb een flespupje en als ik m hou wat niet de bedoeling is dan noem ik m denk ik Otis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, dat wordt wel wat to much zeg maarnet zoals Jasmijn, vind ik prachtig! Maar dat gaat hem dus ook niet worden om de achternaam!
[ Bericht 10% gewijzigd door Orea op 21-03-2011 08:18:20 ]
Ja, maar ik wist het al. (:P )quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef trui het volgende:
ja nu we 't weten kan ik ook de rest van 't telefoonboek wel veilig gokken.maar wat een bijzondere naam, Orea!
Ik vind de dubbele mijn niet echt mooi klinken eigenlijk! Spreek het maar eens bij elkaar uitquote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lieve zou ik ook niet doen Orea, maar Jasmijn vind ik er juist mooi bij klinken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik vind de dubbele mijn niet echt mooi klinken eigenlijk! Spreek het maar eens bij elkaar uit![]()
Maar ja, mooi issie hèwas niet heel lastig kiezen of ik zijn naam wilde aannemen toen we trouwden
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Of alleen jas? (ik vind jouw achternaam leuk en je man ook)
In het Frans betekent het gewoon kwaadaardig. Ik zou mijn kind toch zo niet durven noemen...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef trui het volgende:
malin heeft voor mij een veel te sterke associatie met 'kwaadaardig' (malign), en dat zou ik daarom nooit kiezen.
Nee, ik mot geen meisjeshonden , don't worryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
dat zeg je nu en dan volgende week je hond zo noemen he, ik heb je wel door tekkeltroela
mijn bonustante heet zo en dat spreek je meer uit als Moalin. Ik heb dus in het geheel niet de associatie met kwaadaardig.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef trui het volgende:
malin heeft voor mij een veel te sterke associatie met 'kwaadaardig' (malign), en dat zou ik daarom nooit kiezen.
Junne.. mwwuuuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Beregd het volgende:
Vorige week vetoot ze June, en dan komt ze vandaag af, wat denk je van Junne?
nou ...
dan maak je er Yune van, dan zullen ze t wel laten om Djuun te zeggen denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Beregd het volgende:
Ik ken twee pasgeboren Runes, dus die is uitgesloten.
Ik wou de Noorse June, maar mijn vrouw heeft schrik dat ze het zullen lezen als het Engelse Djuuwn.
Helemaal mee eens hoor. 't Is ook echt een dubbele naam, geen tweede naam die nooit gebruikt wordt zeg maar. Beide namen vind ik los heel erg leuk, maar samen is het iets te veel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik écht te...Ze was vast ergens rond 30 april uitgerekend dan, dan zat ze in ieder geval save.. Nou mag ik niets zeggen natuurlijk, ik heet Maartje, mijn moeder was 27 maart uitgerekend en ik werd in april geboren![]()
June als Juune vind ik práchtig!
30 april?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik écht te...Ze was vast ergens rond 30 april uitgerekend dan, dan zat ze in ieder geval save.. Nou mag ik niets zeggen natuurlijk, ik heet Maartje, mijn moeder was 27 maart uitgerekend en ik werd in april geboren![]()
June als Juune vind ik práchtig!
Die heeft bij ons ook nog op het lijstje gestaanquote:
Daarom doen wij de naam ook absoluut nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef trui het volgende:
het klinkt mij wat teveel als 'you know' in de oren.
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij meequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij mee
Is dit van toepassing dan : Faced with an unplanned pregnancy, an offbeat young woman makes an unusual decision regarding her unborn child.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
Goeie film(plaatje is klikbaar)
Op zich is Juno natuurlijk ook best wel klassiekquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij mee
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Op zich is Juno natuurlijk ook best wel klassiek
Juno was de vrouw van Jupiter.
Het klinkt alleen erg hip en de film heeft flink bijgedragen aan de populariteit.
snap ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderen
Wat zijn de namen van jou kinderen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderen
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
snap ik wel![]()
ik probeer alleen aan te geven dat ie minder popi-jopi nieuw is dan een hoop mensen denken
Voor het gemakt alleen de roepnamen :quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat zijn de namen van jou kinderen dan?![]()
En ik houd ook van klassiekNamen als Sharianne of Hope of Whatever komen er hier niet in
![]()
Eigenlijk komen er bij ons alleen maar Friese of Fries klinkende namen in
En ik ben niet creatief genoeg om vreemde namen te verzinnen
Dat zijn niet eens zomaar Nederlandse namen. Dat zijn ook nog eens Elite namenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Voor het gemakt alleen de roepnamen :
• Mauritz
• Rozemarijn
• Anne-Sophie
Anne-Sophie noemen we weleens Soof en Rozemarijn idd regelmatig Roosquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zomaar Nederlandse namen. Dat zijn ook nog eens Elite namen
Jan en Truus Tokkie zullen hun kinderen zo niet noemen
Noemen jullie Anne-Sophie nou ook echt 'Anne-Sophie' of meestal voor het gemak Anne of zelfs An? En Rozemarijn? Wordt dat dan geen Roos?
In ons stink reservaat bedoel je hahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De namen passen dan ook wel bij het gebied in Nederland waar Draaijer woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |