In het Frans betekent het gewoon kwaadaardig. Ik zou mijn kind toch zo niet durven noemen...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef trui het volgende:
malin heeft voor mij een veel te sterke associatie met 'kwaadaardig' (malign), en dat zou ik daarom nooit kiezen.
Nee, ik mot geen meisjeshonden , don't worryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
dat zeg je nu en dan volgende week je hond zo noemen he, ik heb je wel door tekkeltroela
mijn bonustante heet zo en dat spreek je meer uit als Moalin. Ik heb dus in het geheel niet de associatie met kwaadaardig.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef trui het volgende:
malin heeft voor mij een veel te sterke associatie met 'kwaadaardig' (malign), en dat zou ik daarom nooit kiezen.
Junne.. mwwuuuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Beregd het volgende:
Vorige week vetoot ze June, en dan komt ze vandaag af, wat denk je van Junne?
nou ...
dan maak je er Yune van, dan zullen ze t wel laten om Djuun te zeggen denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Beregd het volgende:
Ik ken twee pasgeboren Runes, dus die is uitgesloten.
Ik wou de Noorse June, maar mijn vrouw heeft schrik dat ze het zullen lezen als het Engelse Djuuwn.
Helemaal mee eens hoor. 't Is ook echt een dubbele naam, geen tweede naam die nooit gebruikt wordt zeg maar. Beide namen vind ik los heel erg leuk, maar samen is het iets te veel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik écht te...Ze was vast ergens rond 30 april uitgerekend dan, dan zat ze in ieder geval save.. Nou mag ik niets zeggen natuurlijk, ik heet Maartje, mijn moeder was 27 maart uitgerekend en ik werd in april geboren![]()
June als Juune vind ik práchtig!
30 april?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik écht te...Ze was vast ergens rond 30 april uitgerekend dan, dan zat ze in ieder geval save.. Nou mag ik niets zeggen natuurlijk, ik heet Maartje, mijn moeder was 27 maart uitgerekend en ik werd in april geboren![]()
June als Juune vind ik práchtig!
Die heeft bij ons ook nog op het lijstje gestaanquote:
Daarom doen wij de naam ook absoluut nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef trui het volgende:
het klinkt mij wat teveel als 'you know' in de oren.
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij meequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij mee
Is dit van toepassing dan : Faced with an unplanned pregnancy, an offbeat young woman makes an unusual decision regarding her unborn child.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
Goeie film(plaatje is klikbaar)
Op zich is Juno natuurlijk ook best wel klassiekquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan dit soort namen. Mijn gebrek aan creativiteit beperkt mij om alleen maar om aan klassieke namen te denken. Eigenlijk ben ik er ook blij mee
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Op zich is Juno natuurlijk ook best wel klassiek
Juno was de vrouw van Jupiter.
Het klinkt alleen erg hip en de film heeft flink bijgedragen aan de populariteit.
snap ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderen
Wat zijn de namen van jou kinderen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met klassiek bedoel ik de langere namen zoals onze 3 kinderen
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
snap ik wel![]()
ik probeer alleen aan te geven dat ie minder popi-jopi nieuw is dan een hoop mensen denken
Voor het gemakt alleen de roepnamen :quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat zijn de namen van jou kinderen dan?![]()
En ik houd ook van klassiekNamen als Sharianne of Hope of Whatever komen er hier niet in
![]()
Eigenlijk komen er bij ons alleen maar Friese of Fries klinkende namen in
En ik ben niet creatief genoeg om vreemde namen te verzinnen
Dat zijn niet eens zomaar Nederlandse namen. Dat zijn ook nog eens Elite namenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Voor het gemakt alleen de roepnamen :
• Mauritz
• Rozemarijn
• Anne-Sophie
Anne-Sophie noemen we weleens Soof en Rozemarijn idd regelmatig Roosquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zomaar Nederlandse namen. Dat zijn ook nog eens Elite namen
Jan en Truus Tokkie zullen hun kinderen zo niet noemen
Noemen jullie Anne-Sophie nou ook echt 'Anne-Sophie' of meestal voor het gemak Anne of zelfs An? En Rozemarijn? Wordt dat dan geen Roos?
In ons stink reservaat bedoel je hahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De namen passen dan ook wel bij het gebied in Nederland waar Draaijer woont
dat zal ook wel gebeuren. Op de een of andere manier vonden we Mauritz met een Z leuker.. Gewoon gevoelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom overigens die z aan het eind bij Mauritz? Dat lijkt me altijd fout gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |