nouja t lijkt mij logischer dus dat het Bess is,niet zo raar dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Mja, KD, ze zei niet Bes-met-dubbel-s, dus dat weet ik niet. En we zijn in Nederland he
Maar zo is het juist nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons in de buurt in Limburg gebeurde dat wel hoor. Op zn Frans. Net als Sylvain, Jean Paul, Gilbert, Xavier etc.
Logisch dat iedereen mist, wie spreekt er nu Romain zo uit...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar zo is het juist niet![]()
Het is Rooméhhn.
Met duidelijke N klank.
Ik zat vroeger bij 2 broertjes in de klas, Floris & Pepijn, vond ik allebei zulke leuke namen en heel goed qua klank en stijl bij elkaar passen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef p_iglet het volgende:
Wij mogen ook weer op namen jacht, iemand nog leuke ideeen voor samen met Pepijn?
Brunoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand nog jongensnaamopties voor bij elin?
voor mij ja, maar hij heeft ook inbreng en doet alsof ie een mening heeft opeensquote:
Ik vind het zo verwarrend, dat VLquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
vind Owen ook leuk, VL hier vind het niets...
pssstquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Vlindur het volgende:
Elin en Milan![]()
Elin en Floris
en oh! Ik weet DE naam al.
Elin en Rienk
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
T kan ik ook gewoon posten hoorals dat makkelijker is...
en heb jij je lijstjes al klaar Vlindur?
hell yeahquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Sawyer vind ik leuk, maar dat komt door Lost, geloof ik
Stig?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pssst
*deel van lijstje post
Otis
Aspen
Tobe
Valentijn
Axel
Davis
Joe
[s]Baethan[/s]
Faelan (jonge wolf)
Fintan
Maher
Asher
Sawyer
Miles
Rienk
Rein
Fons
Boris
Silas![]()
Måns
Stigdus Rienk stond er ook tussen, maar alleen omdat mijn schoolvriendje zo heette
OMG, onze naam staat er gewoon BIJNA tussen, scheelt maar 1 letter!!!!! En bij ons stond Axl en Stig vond ik ook leuk, maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pssst
*deel van lijstje post
Otis
Aspen
Tobe
Valentijn
Axel
Davis
Joe
Baethan
Faelan (jonge wolf)
Fintan
Maher
Asher
Sawyer
Miles
Rienk
Rein
Fons
Boris
Silas
Måns
Stigdus Rienk stond er ook tussen, maar alleen omdat mijn schoolvriendje zo heette
Zeg, doe mij eens een PM?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
OMG, onze naam staat er gewoon BIJNA tussen, scheelt maar 1 letter!!!!! En bij ons stond Axl en Stig vond ik ook leuk, maarzag daar echt alleen maar die van Top Gear in.
Måns vind ik ook leuk, maar ik voorzie spellingsproblemen met de å
Otis doet mij ook nog altijd aan een grote zwarte man denken, dus die zal het nooit worden...
Wij hebben echt ongeveer dezelfde smaak, zou dat aan de geboortedatum liggen
Ik vind Melle ook leuk trouwens, vind je dat niks?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en dan noem ik m The stig
mja die link leg je snel heterwijl t een hele toffe scandinavische naam is !
Ik zag er ook niet het probleem van, The Stig is toch best stoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en dan noem ik m The stig
mja die link leg je snel heterwijl t een hele toffe scandinavische naam is !
Dexter wil ik stiekem ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik zag er ook niet het probleem van, The Stig is toch best stoer![]()
Alsof Ryder zo geweldig is![]()
Of Dexter Morgan (en nee dat was geen grapje van hem)
Vlindur, PM komt eraan!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef __Isis__ het volgende:
Grappig, ik ken een stel met zoon Dexter en dochter Morgan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |