Als je alle namen die in boeken/films etc gebruikt zijn en daarbij een link kunnen zijn niet moet kiezen ben je nog wel even bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk. De meeste mensen kennen de naam Phileine door het boek en het is zo duidelijk een verbastering van 'vilein'. Da's toch helemaal geen leuke naam voor je meisje?
Franka staat op nummer 2 van zijn lijstquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Franka/Franca zo'n leuke naam.
Ido vind ik wel weer leuk! Niet voor mijn zoon, maar wel oké.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Sannne het volgende:
Over slechte namen gesproken; ik ken een jongen die Idi heet. Echt een scheeeetje, zo'n leuk jochie. Maar daarvan denk ik toch wel.. What were they thinking?
Mooi!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Vind je dat echt een kwestie van doordenken? Alleen al door de uitspraak wordt de associatie opgeroepen.
Is Féline niet iets voor jou? Kun je haar 'Fé' noemen als afkorting.
madeleine, schrijf je toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Vind ik ook mooi, maar zou ik nooit kiezen![]()
Net als Madelaine, helemaal weg van.. maar neh toch niet.
oops. naar Amin?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Sannne het volgende:
Over slechte namen gesproken; ik ken een jongen die Idi heet. Echt een scheeeetje, zo'n leuk jochie. Maar daarvan denk ik toch wel.. What were they thinking?
ik vind 't echt een raar gezicht met ai. maar er zijn er toch meer die 't zo schrijven zag ik net in 't ozowijze google.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
O ik ken een Madelaine vandaar![]()
Kan denk ik beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |