Geef mij maar gewoon BN'ers!quote:
Ik wil als suggestie wel Thomas Acda aandragenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon BN'ers!
Oke, dit jaar kende ik alleen Horace en Anna, maar dit is wel veel leuker vind ik.
ik kende dit jaar alleen: Karin de Groot, Marianna van Rheenen, Art Rooyakkers en Jan Kooyman. de 6 andere kende ik niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Geef mij maar gewoon BN'ers!
Oke, dit jaar kende ik alleen Horace en Anna, maar dit is wel veel leuker vind ik.
Ohja, tuurlijk kende ik Art ook wel, en Jan een beetje van VIquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik kende dit jaar alleen: Karin de Groot, Marianna van Rheenen, Art Rooyakkers en Jan Kooyman. de 6 andere kende ik niet..
En Marianna dan niet eens zo goed aangezien ze eigenlijk Miryanna van Reeden heetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik kende dit jaar alleen: Karin de Groot, Marianna van Rheenen, Art Rooyakkers en Jan Kooyman. de 6 andere kende ik niet..
Nee, maar wel om te klagen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Jabberwocky het volgende:
Er is ook niet zoveel meer om over te speculeren.
tsja, het programma is ook alweer afgelopen...quote:
Nee, er is superveel nog niet duidelijk. Jammer ook dat er een aantal opdrachten overgeslagen zijn, en dat er ook niet meer bij stilgestaan is dat Patrick penningmeester was, en of dat expres van hem was. En er is ook helemaal niet meer stilgestaan bij Soundos, vind ik toch best sneu voor haar. Zij zat toch heel de tijd op Patrick. En zo zijn er nog veel meer dingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef Mishu het volgende:
Is nou duidelijk geworden of Anna die 400 euro toen gestolen heeft? Nee hè?
Jammer, inderdaad, dat er zoveel onduidelijk is nog. Maar misschien krijgen we via de molmail nog aanvullende dingen te zien, of is dat ook al gestopt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, er is superveel nog niet duidelijk. Jammer ook dat er een aantal opdrachten overgeslagen zijn, en dat er ook niet meer bij stilgestaan is dat Patrick penningmeester was, en of dat expres van hem was. En er is ook helemaal niet meer stilgestaan bij Soundos, vind ik toch best sneu voor haar. Zij zat toch heel de tijd op Patrick. En zo zijn er nog veel meer dingen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen de redactie mailen en vragen om uitleg van een aantal dingen. Gezien de effecten van het programma op ons emotioneel welbevinden vind ik dat meer dan redelijk.
Ik wist niet dat er een molfandag bestond. Daar zou je de kandidaten kunnen ontmoeten en vragen stellen.quote:IkBenDeMol De Mol
Ik zie je op Molfandag! Tot molgen!
Seriously?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen de redactie mailen en vragen om uitleg van een aantal dingen. Gezien de effecten van het programma op ons emotioneel welbevinden vind ik dat meer dan redelijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Ja en het zit al lang en breed vol.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Oh jezus, je moet nog intree betalen en jezelf aanmelden ook
Geweldigquote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, ik kom net dit tegen, weet nu pas dat Patrick dat is
kutkwaliteit, maarja
Gigi Ravelli?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Voor volgend jaar hoop ik alvast op Gigi Ravelli of Annechien Steenhuizen (en een paar zwemopdrachten!).
Beide dames lijken me toffe kandidaten, en met Kooijemans dit jaar kan Gigi nooit ver uit beeld zijn bij de makers van dit programma (tenzij ze natuurlijk al nee heeft gezegd en dat ze daarom bij Kooijemans uitkwamen).
En de tweederangs bekende Nederlanders (met alle respect uiteraard) moeten ook beginnen op te raken, dus ik hoop dat in ieder geval één van hen volgend jaar meedoet (zal alvast in mei in de gaten houden of Annechien een aantal weken weg is).
Dit, of Jeroen van Koningsbrugge ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou Gerard Ekdom een keer leuk vinden, maar hij heeft al aangegeven niet mee te willen doen volgens mij.
Valerio Zeno lijkt me leuk, en Jeroen Pauw. Plien van Bennekom.
Het soapmaatje van Kooijemans.quote:
Ja ik weet wel wie het is, het was meer eenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het soapmaatje van Kooijemans.
Verder was ze één van de teamleiders in Hints recentelijk. Heel erg vrolijke meid (al denk ik niet dat ze goed zal liggen bij andere vrouwen, maar dat boeit me niet zo).
Mark Tuitert lijkt me heel leuk, Erben Wennemars heeft mij een iets te groot ego, die zou ik liever niet zien. Irene Moors lijkt me wel leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Mark Tuitert zou leuk zijn ja, maar ik weet niet of een sporter die nog steeds aan de top zit hier aan mee wil (en mag) doen? Dan geef ik Erben Wennemars meer kans, die is toch al aan het proberen om in de tv wereld groot te worden.
Het grootste deel wel, maar er zitten ook bekendere namen bij zoals Anna Drijver, Yvon Jaspers en Nicolette Kluijverquote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef Guanabana het volgende:
Gatver, Irene Moors, nee.
Maar zij is ook te bekend denk ik hoor. Het waren toch altijd wel echt B-sterren, en geen grote namen.
Jawel Erben Wennemars..Mark zou inderdaad niet mogen meedoen omdat hij volop schaats. Geldt ook voor musicalsterren die mogen (denk ik ) ook niet meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Mark Tuitert lijkt me heel leuk, Erben Wennemars heeft mij een iets te groot ego, die zou ik liever niet zien. Irene Moors lijkt me wel leuk!
In totaal is het toch maar twee weken? Dat valt wel mee dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Erben Wennemars..Mark zou inderdaad niet mogen meedoen omdat hij volop schaats. Geldt ook voor musicalsterren die mogen (denk ik ) ook niet meedoen.
Ik denk dat de fysieke opdrachten een te groot risico zijn. Een kleine blessure maakt voor de gemiddelde deelnemer niet veel uit, maar kan voor een topsporter wel vervelende gevolgen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In totaal is het toch maar twee weken? Dat valt wel mee dan?
Arie heeft toch al mee gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef Michie_ het volgende:
Johan Derksen en een iets realistischer idee; Arie boonsma
Het plan B was dat Pieter Jan het zinnetje van "jullie zaten met de Mol in de bus" weg had gelaten. Daarnaast was er een extra smoes. De groep werd dan verteld dat Patrick een vrijstelling kreeg als niemand hem ontdekte.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef TLC het volgende:
Was wel een enorm risico eigenlijk he met Patrick in de bus, stel dat iemand hem toch herkend had, was gelijk het hele spel om zeep![]()
Van de Gijp, gooi die in WIDMquote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef Michie_ het volgende:
Wanneer dan?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het plan B was dat Pieter Jan het zinnetje van "jullie zaten met de Mol in de bus" weg had gelaten. Daarnaast was er een extra smoes. De groep werd dan verteld dat Patrick een vrijstelling kreeg als niemand hem ontdekte.
Nou goed goed... het is toch wel erg raar als Patrick meteen een vrijstelling zou kunnen winnenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wel een goeie oplossing ja.
quote:Voor Horace: Wat ging er door je hoofd toen je de bagage moest inleveren?
Horace dacht galant te zijn door de bagage van de dames en zichzelf te kiezen.
Voor Art: Wat voor handgebaren maak je op de groepsfoto?
Art: Geen!
Voor Karin: Waarom had je geen hoogtevrees op de Cerro Negro?
Karin: omdat ik daar niet naar beneden hoefde.
Voor de productie: lezen jullie de topics over mogelijke toekomstige kandidaten?
Antwoord: ja.
Voor de productie: zijn jullie tevreden over de nieuwe versie?
Antwoord: ja maar komen nog nieuwe veranderingen
Voor de productie: hoeveel vragen had iedereen goed in finale?
Antwoord: er zat 5 a 6 verschil tussen Art en Soundos
Voor Hanna: heb je inspiratie opgedaan voor een nieuw boek?
Hanna: ja en nee, er zit een beetje van de Mol in het nieuwe boek
Voor Miryanna: wilde je niet dat Jan in jouw Molboekje keek?
Miryanna: o, ik snapte het spel niet
Voor Patrick: waar is de 400 euro gebleven uit de ziekenhuisopdracht?
Patrick: o, die zijn we vergeten in het ziekenhuis
Voor Jan: zat je op Art toen je Karin een wandelend misverstand noemde?
Jan: Ja
Voor Jan: waarom leverde je jokers in?
Jan: dat moest!
Voor de productie: vroeger mocht je jokers aan andere kandidaten afgeven
Antwoord: ja maar dat vinden we nu te soft
Voor Pieter Jan: weet je wie gaat uitvallen?
Pieter Jan: ja en Anton bepaalt wie er eerst een groen scherm krijgt te zien
Voor Anton: wat was er gebeurd als de Mol was herkend?
Antwoord: er was een plan
Pieter Jan: dan zou ik niet hebben gezegd dat de Mol in de bus zat
Voor Horace: wat vond je ervan dat jouw trust nobody werd gebruikt nadat je was afgevallen?
Horace: Ik zat dus in elke aflevering!
Voor Art: sinds wanneer verdacht je Patrick?
Art: ik heb altijd gespreid en op gegeven moment hield ik alleen Patrick over
Voor iedereen: waren er nog slinkse acties?
Soundos: ja, ik heb Patricks vrijstelling gestolen en in mijn decollete verstopt
Voor Karin: vertel over de regen
Karin: Er was heel veel regen, alle kleding was nat, het stonk
Voor Miryanna: hoe ging het afschieten van vuurpijlen?
Miryanna: tegelijk, we hebben er niet goed over nagedacht
Voor iedereen: wie leest het forum?
Patrick: leest .com-forum, Heinz, ifarm en vodcast
Pieter Jan: vindt de vodcast van Joeri erg goed
Vraag voor productie: de promos bevatten fragmenten die niet in uitzending zaten?
Antwoord: klopt maar promo's horen bij afleveringen, je moet ales bekijken
Voor Hanna: dacht je echt dat er geen Mol was?
Hanna: nee, ze naaien je in de montage
Voor Horace: wordt je nog steeds wakker vanwege de pruik?
Horace: Ik zie het 's nachts nog wel eens
Voor Patrick: waarom heb je geld gepakt bij de jeepopdracht
Patrick: het was moeilijk om hier te saboteren, Anna zag alles, dus ging ik goed meedoen
Voor Patrick: wat was je beste Molactie?
Patrick: 2008 opschrijven
Soundos: hoe kwam je op executie?
Antwoord: er stonden een E en een X. Maar niemand luistert naar mij
Voor Pieter Jan: wat vind je ervan dat Karin je voor aap aanziet?
Pieter Jan: Slim bedacht, na de uitleg van Karin te hebben gehoord
Maar hoe kwam Soundos nou eigenlijk op executie?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Heb hier nog een aantal vragen + antwoorden die op de fandag gesteld zijn. Niet echt boeiend en uitgebreid, maar beter dan niks kinders!
[..]
Die theatermensen en half-half bekende presentatoren verdienen echt niet zo goed, denk ik. Ze zullen het niet slecht hebben maar voor hun is 20.000 euro ook niet zomaar zakgeld vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk al een paar seizoenen af, wat de winnaar met het geld doet. Geeft die het aan een goed doel(lijkt me niet omdat ik daar niks over hoor) of houden ze het echt zelf (ook al lijkt het me niet logisch dat de bn'ers voor het geld meedoen).
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef Lovechild het volgende:
Frederique Huydts heeft het wel aan een goed doel gegeven. Kika meen ik...
Waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Uit deze serie lijkt alleen Jan Kooijman me echt een hoog loon hebben.
Derksen zou een meesterzet zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef Michie_ het volgende:
Nu heb ik helemaal geen tv-programma's meer die ik echt volgquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Guanabana het volgende:
De eerste donderdag zonder Wie is de Mol.
Ik ook niet, het is geen porem meer tegenwoordig!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen tv-programma's meer die ik echt volg
Flashback is ook wel erg tof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is geen porem meer tegenwoordig!
Flashback is daar ook, ziet er echt supervet ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef TLC het volgende:
Nu moeten ze van WIDM alleen nog naar Afrika, en dan hebben ze ieder werelddeel wel gehad, dus volgende keer hoop ik op een land als Zuid-Afrika![]()
Flashback - BNN - #1quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat een soort WIDM? ik heb fragmentjes gezien.
quote:Welk koppel is het scherpst? Wie lukt het om onder grote druk geen seconde te verslappen? Wie overleeft het spervuur van vragen aan het eind van iedere dag? Wie kan nog helder denken en herinnert zich het meest? Wie wint het blok goud? Je gaat het niet alleen zien. Je gaat het meemaken!
http://telegraaf.mobi/tel(...)ive/1009871883_1.xmlquote:wo 25 mei 2011, 06:00
Deelnemers Wie is de Mol? uitgelekt UITGELEKT!
Musicalacteur William Spaaij en politicus Frits Huffnagel zijn twee van de deelnemers van de 2012-versie van Wie is de Mol? Evert Santegoeds betrapte het hele gezelschap op Schiphol. De AVRO probeert altijd tot het laatste moment geheim te houden wie deelnemen aan het populaire televisieprogramma.
In weekblad Privé deze week alle namen en rugnummers. Op de video vertelt hij ook wie de nieuwe presentator is. En waarom stond Louis van Gaal bij het gezelschap?
quote:WieIs.. DeMol? @MolNieuws
Ooh God! De 'kandidaten' van #widm zijn uitgelekt? Volgens Evert Santegoeds zijn de kandidaten gesignaleerd op Schiphol ZONDER PJ Hagens 1/2
.quote:Maar Art Rooijakkers?.. Ik denk aan een serie #PekingExpress of #71GradenNoord. Als we weer van #widm presentator veranderen is ht eind zoek
quote:Het is eind mei. En dus zijn de opnames van de nieuwe serie van Wie is de mol? in volle gang. Normaalgesproken worden de deelnemers pas in het najaar bekend gemaakt. Dit jaar weten we het iets eerder.
De Telegraaf meldt dat zich vorige week tegelijkertijd tien bekende Nederlanders op Schiphol meldde bij de incheckbalie. Een belangrijk persoon ontbrak wel: Pieter Jan Hagens. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat hij een andere vlucht heeft genomen. Echter, enkele dagen later was hij gewoon te zien bij Een vandaag.
Art Rooijakkers (winnaar WIDM 2011) lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen. Aangezien hij vorig jaar overstapte naar de Avro zou het niet ondenkbaar zijn dat hij de nieuwe presentator wordt.
Enkele genoemde namen van deelnemers:
William Spaaij
Anne-Marie Jung
Marit van Bohemen
Frits Huffnagel
De tien bekende Nederlanders op Schiphol checkte in op een vlucht naar IJsland. De deelnemers proberen dit jaar dus de mol te ontmaskeren onder de as van een een uitbarstende Grímsvötn.
Let op: bovenstaande informatie is afkomstig uit de Telegraaf, en wij kunnen niet garanderen dat de genoemde informatie juist is.
In de Privé staan foto's van de groep op Schiphol. Grote kans dat het verhaal klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:42 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Mag niet hopen dat de Telegraaf voor het eerst in zn bestaan gelijk heeft...
Wat maakt het uit dat je nu al wat namen weet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat het uitgelekt is.. Had de Telegraaf zijn mond niet dicht kunnen houden..Zou jammer zijn als Pieter-Jan niet meer presenteert.
Art werkt voor de AVRO.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef Magnificat het volgende:
Dat een paar deelnemers bekend zijn doet mij niet zoveel. Vind het juist wel leuk.
Alleen dat bericht over Pieter Jan, dat is minder.
Mag toch hopen dat Art het niet gaat overnemen![]()
Die kan beter weer eens een keer Peking Express gaan presenteren, waar blijven de afleveringen?
De bron is nou niet echt betrouwbaar te noemen, eerst maar eens afwachten dus.
Of good-old Angelaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef BobW het volgende:
Art is te jong als presentator. Het moet een wat oudere wijze mysterieuze man zijn zoals Pieter-Jan
Zet ze dan ff hier neerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Lovechild het volgende:
Er zijn meer namen bekend. Check widm.nl
quote:Acht namen zijn inmiddels bekend. Naast William Spaaij, Frits Huffnagel, Anne-Marie Jung en Marit van Bohemen doen Hadewych Minis, Liesbeth Staats, Maarten van der Weijden en Dio mee.
Hadewych Minis volg ik. Net even gekeken en inderdaad op 15 voor het laatst en toen op 20 weer. Maar het wordt toch niet in maar 5 dagen tijd gemaakt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
3 van de 4 'deelnemers' hebben recent nog getwitterd. Wel is van hen tussen grofweg de 15e en 20e geen bericht verschenen.
Er doen 10 kandidaten mee, dus Louis van Gaal plus nog iemand anders erbijquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef G-lock het volgende:
Neeeeeeeeeeeee niet Art! En jammer genoeg geen van Gaal.
In ieder geval wordt dat dan weer een serie met onbekende Nederlandersquote:
En toch zal er ook deze reeks geklaag zijn over bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval wordt dat dan weer een serie met onbekende Nederlanders.
Maar gelet op de bron, denk ik dat het niet echt zal kloppen.
Die Hadewych heeft toch in Zwart Water gespeeld? Dan ken ik tenminste 1 van de kandidatenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
En toch zal er ook deze reeks geklaag zijn over bekende Nederlanders.
Nee, WIDM wordt volgens mij in 3 weken tijd opgenomen. Dus daarom vind ik het hele verhaal ook zo raar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hadewych Minis volg ik. Net even gekeken en inderdaad op 15 voor het laatst en toen op 20 weer. Maar het wordt toch niet in maar 5 dagen tijd gemaakt?
Ik wil Art, Art is lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Pieter-Jan niet meer??![]()
![]()
Hij was zo goed!
Ik wil Art niet, Art is stom!
Het gaat er niet om of hij lekker is, het gaat er om of hij WIDM zo spannend kan houden als het was. Volgens mij is hij daar te onvolwassen voor!quote:
twitter:MolNieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 18:47:03Hadewych Minis bevestigde net (In RTLBoulevard) dat ze idd heeft meegedaan aan #WIDM met een piepklein embryo'tje in haar buik.. reageer retweet
Ik ben benieuwd!twitter:MolNieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 18:48:26Dus de groep klopt toch! Maar of Art de jongere Pieter Jan gaat worden is nog helemaal niet zeker.. #WIDM reageer retweet
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie is de Mol 2012 #1 - Eerste kandidaat is bekend!
Meer hier.quote:Art Rooijakkers presenteert Wie Is De Mol?
Art Rooijakkers mag eindelijk zeggen dat hij Wie is de Mol? presenteert
Ik vind hem ook niet passen als presentator van WIDM. Daar past een wijze, rustige, vaderlijke/moederlijke persoon bij. Niet zo'n broekie als Art. Ik vind hem ook altijd iets neppigs hebben, alsof hij constant een rol speelt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef Guanabana het volgende:
Ah, ik echt niet!
Ik was er al bang voor, er werd zo geheimzinnig over gedaan. Ik vond Pieter-Jan zo erg geschikt. Art is veel te jong en veel te irritant. Naja. Op zich wel een beetje eyecandy. Beetje.
Ook Fort Boyard heeft hij verpestquote:Op donderdag 10 november 2011 17:23 schreef DUK het volgende:
Mee eens. Art heeft ook al 'Mag ik u kussen?' voor mij verpest. Ik vind hem geen goede presentator...
Oh godver, sorry.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef Guanabana het volgende:
Oh trouwens Cee, er is al een 2012 topic he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |