Geef mij maar gewoon BN'ers!quote:
Ik wil als suggestie wel Thomas Acda aandragenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon BN'ers!
Oke, dit jaar kende ik alleen Horace en Anna, maar dit is wel veel leuker vind ik.
ik kende dit jaar alleen: Karin de Groot, Marianna van Rheenen, Art Rooyakkers en Jan Kooyman. de 6 andere kende ik niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Geef mij maar gewoon BN'ers!
Oke, dit jaar kende ik alleen Horace en Anna, maar dit is wel veel leuker vind ik.
Ohja, tuurlijk kende ik Art ook wel, en Jan een beetje van VIquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik kende dit jaar alleen: Karin de Groot, Marianna van Rheenen, Art Rooyakkers en Jan Kooyman. de 6 andere kende ik niet..
En Marianna dan niet eens zo goed aangezien ze eigenlijk Miryanna van Reeden heetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik kende dit jaar alleen: Karin de Groot, Marianna van Rheenen, Art Rooyakkers en Jan Kooyman. de 6 andere kende ik niet..
Nee, maar wel om te klagen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Jabberwocky het volgende:
Er is ook niet zoveel meer om over te speculeren.
tsja, het programma is ook alweer afgelopen...quote:
Nee, er is superveel nog niet duidelijk. Jammer ook dat er een aantal opdrachten overgeslagen zijn, en dat er ook niet meer bij stilgestaan is dat Patrick penningmeester was, en of dat expres van hem was. En er is ook helemaal niet meer stilgestaan bij Soundos, vind ik toch best sneu voor haar. Zij zat toch heel de tijd op Patrick. En zo zijn er nog veel meer dingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef Mishu het volgende:
Is nou duidelijk geworden of Anna die 400 euro toen gestolen heeft? Nee hè?
Jammer, inderdaad, dat er zoveel onduidelijk is nog. Maar misschien krijgen we via de molmail nog aanvullende dingen te zien, of is dat ook al gestopt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, er is superveel nog niet duidelijk. Jammer ook dat er een aantal opdrachten overgeslagen zijn, en dat er ook niet meer bij stilgestaan is dat Patrick penningmeester was, en of dat expres van hem was. En er is ook helemaal niet meer stilgestaan bij Soundos, vind ik toch best sneu voor haar. Zij zat toch heel de tijd op Patrick. En zo zijn er nog veel meer dingen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen de redactie mailen en vragen om uitleg van een aantal dingen. Gezien de effecten van het programma op ons emotioneel welbevinden vind ik dat meer dan redelijk.
Ik wist niet dat er een molfandag bestond. Daar zou je de kandidaten kunnen ontmoeten en vragen stellen.quote:IkBenDeMol De Mol
Ik zie je op Molfandag! Tot molgen!
Seriously?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen de redactie mailen en vragen om uitleg van een aantal dingen. Gezien de effecten van het programma op ons emotioneel welbevinden vind ik dat meer dan redelijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Ja en het zit al lang en breed vol.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Oh jezus, je moet nog intree betalen en jezelf aanmelden ook
Geweldigquote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, ik kom net dit tegen, weet nu pas dat Patrick dat is
kutkwaliteit, maarja
Gigi Ravelli?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Voor volgend jaar hoop ik alvast op Gigi Ravelli of Annechien Steenhuizen (en een paar zwemopdrachten!).
Beide dames lijken me toffe kandidaten, en met Kooijemans dit jaar kan Gigi nooit ver uit beeld zijn bij de makers van dit programma (tenzij ze natuurlijk al nee heeft gezegd en dat ze daarom bij Kooijemans uitkwamen).
En de tweederangs bekende Nederlanders (met alle respect uiteraard) moeten ook beginnen op te raken, dus ik hoop dat in ieder geval één van hen volgend jaar meedoet (zal alvast in mei in de gaten houden of Annechien een aantal weken weg is).
Dit, of Jeroen van Koningsbrugge ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou Gerard Ekdom een keer leuk vinden, maar hij heeft al aangegeven niet mee te willen doen volgens mij.
Valerio Zeno lijkt me leuk, en Jeroen Pauw. Plien van Bennekom.
Het soapmaatje van Kooijemans.quote:
Ja ik weet wel wie het is, het was meer eenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het soapmaatje van Kooijemans.
Verder was ze één van de teamleiders in Hints recentelijk. Heel erg vrolijke meid (al denk ik niet dat ze goed zal liggen bij andere vrouwen, maar dat boeit me niet zo).
Mark Tuitert lijkt me heel leuk, Erben Wennemars heeft mij een iets te groot ego, die zou ik liever niet zien. Irene Moors lijkt me wel leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Mark Tuitert zou leuk zijn ja, maar ik weet niet of een sporter die nog steeds aan de top zit hier aan mee wil (en mag) doen? Dan geef ik Erben Wennemars meer kans, die is toch al aan het proberen om in de tv wereld groot te worden.
Het grootste deel wel, maar er zitten ook bekendere namen bij zoals Anna Drijver, Yvon Jaspers en Nicolette Kluijverquote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef Guanabana het volgende:
Gatver, Irene Moors, nee.
Maar zij is ook te bekend denk ik hoor. Het waren toch altijd wel echt B-sterren, en geen grote namen.
Jawel Erben Wennemars..Mark zou inderdaad niet mogen meedoen omdat hij volop schaats. Geldt ook voor musicalsterren die mogen (denk ik ) ook niet meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Mark Tuitert lijkt me heel leuk, Erben Wennemars heeft mij een iets te groot ego, die zou ik liever niet zien. Irene Moors lijkt me wel leuk!
In totaal is het toch maar twee weken? Dat valt wel mee dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Erben Wennemars..Mark zou inderdaad niet mogen meedoen omdat hij volop schaats. Geldt ook voor musicalsterren die mogen (denk ik ) ook niet meedoen.
Ik denk dat de fysieke opdrachten een te groot risico zijn. Een kleine blessure maakt voor de gemiddelde deelnemer niet veel uit, maar kan voor een topsporter wel vervelende gevolgen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In totaal is het toch maar twee weken? Dat valt wel mee dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |