Of good-old Angelaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef BobW het volgende:
Art is te jong als presentator. Het moet een wat oudere wijze mysterieuze man zijn zoals Pieter-Jan
Zet ze dan ff hier neerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Lovechild het volgende:
Er zijn meer namen bekend. Check widm.nl
quote:Acht namen zijn inmiddels bekend. Naast William Spaaij, Frits Huffnagel, Anne-Marie Jung en Marit van Bohemen doen Hadewych Minis, Liesbeth Staats, Maarten van der Weijden en Dio mee.
Hadewych Minis volg ik. Net even gekeken en inderdaad op 15 voor het laatst en toen op 20 weer. Maar het wordt toch niet in maar 5 dagen tijd gemaakt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
3 van de 4 'deelnemers' hebben recent nog getwitterd. Wel is van hen tussen grofweg de 15e en 20e geen bericht verschenen.
Er doen 10 kandidaten mee, dus Louis van Gaal plus nog iemand anders erbijquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef G-lock het volgende:
Neeeeeeeeeeeee niet Art! En jammer genoeg geen van Gaal.
In ieder geval wordt dat dan weer een serie met onbekende Nederlandersquote:
En toch zal er ook deze reeks geklaag zijn over bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval wordt dat dan weer een serie met onbekende Nederlanders.
Maar gelet op de bron, denk ik dat het niet echt zal kloppen.
Die Hadewych heeft toch in Zwart Water gespeeld? Dan ken ik tenminste 1 van de kandidatenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
En toch zal er ook deze reeks geklaag zijn over bekende Nederlanders.
Nee, WIDM wordt volgens mij in 3 weken tijd opgenomen. Dus daarom vind ik het hele verhaal ook zo raar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hadewych Minis volg ik. Net even gekeken en inderdaad op 15 voor het laatst en toen op 20 weer. Maar het wordt toch niet in maar 5 dagen tijd gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |