Maar hoe kwam Soundos nou eigenlijk op executie?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Heb hier nog een aantal vragen + antwoorden die op de fandag gesteld zijn. Niet echt boeiend en uitgebreid, maar beter dan niks kinders!
[..]
Die theatermensen en half-half bekende presentatoren verdienen echt niet zo goed, denk ik. Ze zullen het niet slecht hebben maar voor hun is 20.000 euro ook niet zomaar zakgeld vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk al een paar seizoenen af, wat de winnaar met het geld doet. Geeft die het aan een goed doel(lijkt me niet omdat ik daar niks over hoor) of houden ze het echt zelf (ook al lijkt het me niet logisch dat de bn'ers voor het geld meedoen).
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef Lovechild het volgende:
Frederique Huydts heeft het wel aan een goed doel gegeven. Kika meen ik...
Waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Uit deze serie lijkt alleen Jan Kooijman me echt een hoog loon hebben.
Derksen zou een meesterzet zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef Michie_ het volgende:
Johan Derksen en een iets realistischer idee; Arie boonsma
Nu heb ik helemaal geen tv-programma's meer die ik echt volgquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Guanabana het volgende:
De eerste donderdag zonder Wie is de Mol.
Ik ook niet, het is geen porem meer tegenwoordig!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen tv-programma's meer die ik echt volg
Flashback is ook wel erg tof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is geen porem meer tegenwoordig!
Flashback is daar ook, ziet er echt supervet ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef TLC het volgende:
Nu moeten ze van WIDM alleen nog naar Afrika, en dan hebben ze ieder werelddeel wel gehad, dus volgende keer hoop ik op een land als Zuid-Afrika![]()
Flashback - BNN - #1quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat een soort WIDM? ik heb fragmentjes gezien.
quote:Welk koppel is het scherpst? Wie lukt het om onder grote druk geen seconde te verslappen? Wie overleeft het spervuur van vragen aan het eind van iedere dag? Wie kan nog helder denken en herinnert zich het meest? Wie wint het blok goud? Je gaat het niet alleen zien. Je gaat het meemaken!
http://telegraaf.mobi/tel(...)ive/1009871883_1.xmlquote:wo 25 mei 2011, 06:00
Deelnemers Wie is de Mol? uitgelekt UITGELEKT!
Musicalacteur William Spaaij en politicus Frits Huffnagel zijn twee van de deelnemers van de 2012-versie van Wie is de Mol? Evert Santegoeds betrapte het hele gezelschap op Schiphol. De AVRO probeert altijd tot het laatste moment geheim te houden wie deelnemen aan het populaire televisieprogramma.
In weekblad Privé deze week alle namen en rugnummers. Op de video vertelt hij ook wie de nieuwe presentator is. En waarom stond Louis van Gaal bij het gezelschap?
quote:WieIs.. DeMol? @MolNieuws
Ooh God! De 'kandidaten' van #widm zijn uitgelekt? Volgens Evert Santegoeds zijn de kandidaten gesignaleerd op Schiphol ZONDER PJ Hagens 1/2
.quote:Maar Art Rooijakkers?.. Ik denk aan een serie #PekingExpress of #71GradenNoord. Als we weer van #widm presentator veranderen is ht eind zoek
quote:Het is eind mei. En dus zijn de opnames van de nieuwe serie van Wie is de mol? in volle gang. Normaalgesproken worden de deelnemers pas in het najaar bekend gemaakt. Dit jaar weten we het iets eerder.
De Telegraaf meldt dat zich vorige week tegelijkertijd tien bekende Nederlanders op Schiphol meldde bij de incheckbalie. Een belangrijk persoon ontbrak wel: Pieter Jan Hagens. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat hij een andere vlucht heeft genomen. Echter, enkele dagen later was hij gewoon te zien bij Een vandaag.
Art Rooijakkers (winnaar WIDM 2011) lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen. Aangezien hij vorig jaar overstapte naar de Avro zou het niet ondenkbaar zijn dat hij de nieuwe presentator wordt.
Enkele genoemde namen van deelnemers:
William Spaaij
Anne-Marie Jung
Marit van Bohemen
Frits Huffnagel
De tien bekende Nederlanders op Schiphol checkte in op een vlucht naar IJsland. De deelnemers proberen dit jaar dus de mol te ontmaskeren onder de as van een een uitbarstende Grímsvötn.
Let op: bovenstaande informatie is afkomstig uit de Telegraaf, en wij kunnen niet garanderen dat de genoemde informatie juist is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |