quote:BNN brengt vanaf maart 2011 de nieuwe spelshow Flashback op Nederland 1. In deze serie gaan drie koppels op een exotische locatie de strijd met elkaar aan in een 23 uur durende competitie. In het laatste uur worden zij getest op hun herinneringen van de voorbij dag.
Flashback zal vanaf maart 2011 op het tijdstip van Wie is De Mol worden uitgezonden: op donderdagavond om half negen.
Presentator: Patrick Lodiersquote:Welk koppel is het scherpst? Wie lukt het om onder grote druk geen seconde te verslappen? Wie overleeft het spervuur van vragen aan het eind van iedere dag? Wie kan nog helder denken en herinnert zich het meest? Wie wint het blok goud? Je gaat het niet alleen zien. Je gaat het meemaken! Vanaf 24 maart acht afleveringen lang iedere donderdag vanaf 20:30 uur bij BNN op Nederland 1!
Ja, die Henny is heel irritant, idd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Stoofpeert het volgende:
Ik vind die Henny wel een irritante kerel, zo'n type wat totaal niet tegen zijn verlies kan, en dat dan afreageert op zijn vriendin
Dit. Ik snap de hele WIDM-vergelijking helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Bigs het volgende:
Ik vond het leuker dan ik had verwacht. Goed uitgewerkt en echt geen WIDM ripoff
Nou ja, 10 kandidaten in het buitenland, opdrachten doen, aan het einde een test, wie de test het slechtste maakt valt af, bij gelijke eindstand is degene af die de test het langzaamste heeft gedaan de klos... Op zich is de vergelijking snel gemaakt. Maar ze hebben er geen kloon van gemaakt, nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ik snap de hele WIDM-vergelijking helemaal niet eigenlijk.
Ik vind het geen typisch BNN programma.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ga morgen kijken op UG maar lijkt het niks op WIDM? Ben wel niet zo gek op BNN
De DWDD spoilers leidden inderdaad tot enige spanningsvermindering. Dus dat is volgende week beter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo heel veel aan, misschien omdat de kandidaten nog wat op elkaar leken of misschien omdat de voorstukjes in DWDD al veel weggaven. Het idee is wel aardig, de tests tussendoor moet gewoon 1 test aan het eind zijn. Het idee van de duo's is op papier aardig maar ze leken nauwelijks samen te werken. En Patrick is gewoon een vervelende kerel die een soort Pieter-Jan-imitatie doet.
Ik alleen de tweede test, was hetzelfde idee als met de IQtest, maar nu werkte het wel. Vragen komen automatisch in beeld, en op het laatst moet je je registreren om je antwoorden te verzenden maar daar had ik geen zin in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Heeft iemand nog thuis meegedaan met de test op internet? Ik zag er de meerwaarde niet van in, had eerder een Twitter-hashtag in beeld verwacht. Overigens prima dat die kerel naar huis moest, volgende keer een van de blonde dames vermoed ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |