Ik vind van niet. je moet het ook met een halve emmer water mengen. je zit ramvol direct.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef mtchel112 het volgende:
Dat crack v3 he, zou dat nou echt allemaal zo goed werken? Ze beschrijven het alsof je zweet van god drinkt ofzo:')
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Klopt.
http://www.eigenkracht.nl/home
Dankjewel. Hebben jullie nog tips wat betreft optrekken. Ik wil dit heel graag aan mijn schema toevoegen. Voorlopig lukt dit nog niet dus train ik op de lat-pulley met een smalle grip.quote:
abs aanspannen bij lat raises dan krijg je dat niet, rug stil houden. mss toch te veel gewicht of iets te enthousiast aan de dumbells betrokken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef L-D het volgende:
Tering zooi, maandag niet getraind dus ging vandaag weer. Gister schoot het op m'n werk in een keer in me rug, enorme pijn maar was vanmorgen al een stuk minder en aan het eind van de werkdag toch besloten om te gaan trainen aangezien ik niks meer voelde. Ging goed, 20 minuten gefietst erna bankdrukken, chest press en nog een apparaat voor borst. Daarna lateral raise (licht, gewoon 6 kilo ff). Bij de 6 herhaling of zo schoot het in een keer weer in me rug, ontzettende pijn. Met veel pijn en moeite mezelf erna omgekleed en richting huis gegaan. Nu op bed aan het liggen en vrijdag waarschijnlijk een uurtje fietsen en dan maandag kracht proberen. Anders toch ff naar de huisarts.
Waarom denk je dat een brede grip beter is ? Kan je dat onderbouwen ? Ik doe het nu met de lat pulley maar vind het eigenlijk te langzaam gaan. Er zit al aardig verbetering in maar als het sneller kan, graagquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Agentperry het volgende:
optrekken moet je met een brede grip doen, naar mijn idee beter. wij hebben in de gym zo'n pullup assist apparaat voor mensen die net komen kijken als je die niet hebt is lat pully idd een alternatief
als je latpulley doet metje eigen gewicht, moet je je zelf inprincipe opkunnen trekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankjewel. Hebben jullie nog tips wat betreft optrekken. Ik wil dit heel graag aan mijn schema toevoegen. Voorlopig lukt dit nog niet dus train ik op de lat-pulley met een smalle grip.
dat had ik al door maar zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef ukga het volgende:
[..]
als je latpulley doet metje eigen gewicht, moet je je zelf inprincipe opkunnen trekken
Unleash V3 of crack werkt wel, check ook het aantal reviews en dat je er niet door de dopingcontrole komt zegt ook genoeg. Je krijgt veel energie, dikke pomp en je kan langer doorgaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef 16meter het volgende:
Neem gewoon een eigen merk PW of koop caffeine/geranamine pillen. Zelfde effect, veel goedkoper dan onzin als Crack.
[..]
[ afbeelding ]
pak je meer je rug ipv alleen je biceps.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een brede grip beter is ? Kan je dat onderbouwen ? Ik doe het nu met de lat pulley maar vind het eigenlijk te langzaam gaan. Er zit al aardig verbetering in maar als het sneller kan, graag
Wide-grip trekt de biceps ten nadele, en de biceps is de zwakke schakel bij pull-ups, daarom kan je beter small-grip pull-ups doen, zodat je biceps meer kracht kunnen zetten en zodoende kan je meer gewicht aan. Meen me te herinneren dat Dorian Yates ooit had gezegd dat ie nooit wide-grip pull-ups had gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pak je meer je rug ipv alleen je biceps.
quote:Throughout my Mr. Olympia reign, I never did a single set of wide-grip chins or lat pulldowns.
doe het altijd aan het einde van me training, maar ik heb nu meer een atletisch dan een bb lichaam dus bw oefeningen stellen voor mij niet heel veel voor, dips en pushups zijn bv ook veel te easy.quote:
Supinated grip benchpress.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Agentperry het volgende:
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
Squat, bankdrukken en deadlift moet altijd aan t begin van de training... zijn grote compound oefeningen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
doe het altijd aan het einde van me training, maar ik heb nu meer een atletisch dan een bb lichaam dus bw oefeningen stellen voor mij niet heel veel voor, dips en pushups zijn bv ook veel te easy.
Military pressquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Agentperry het volgende:
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
Heel vet artikel dat me wat meer inzicht heeft gegeven in het trainen van de rug. Dorian is sowieso een baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Edit:
http://www.musculardevelo(...)by-dorian-yates.html
Zie het kopje 'The Myth of Wide-grip Superiority'
[..]
[ afbeelding ]
geranaminequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Unleash V3 of crack werkt wel, check ook het aantal reviews en dat je er niet door de dopingcontrole komt zegt ook genoeg. Je krijgt veel energie, dikke pomp en je kan langer doorgaan.
Nu je het zegt ja. Kimbo weegt 106kg bij 1.88. Dat zal af en toe nog wel schommelen denk ik. Maar het ging om het beeld van schouders en borst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:19 schreef 16meter het volgende:
Met 92kg op 1.93 heb je wel iets minder massa dan hem, denk ik.
SO-WIE-SO jewaitz bro...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef LUFC het volgende:
Sowieso zijn ontwikkelde schouders wel erg.
doe ik ook, ik bedoelde dat ik pullups altijd op het einde doe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Squat, bankdrukken en deadlift moet altijd aan t begin van de training... zijn grote compound oefeningen.
Als je die ook op t einde doet heb je nauwelijks kracht genoeg...
voor je upper pecs? met mp train je toch je front delts?quote:Military press
ik vind hem zo'n mongoolquote:
anterior delts voornamelijk, maar ook upper pecsquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
doe ik ook, ik bedoelde dat ik pullups altijd op het einde doe.
[..]
voor je upper pecs? met mp train je toch je front delts?
Paar maanden terug had ik 1x100 bankdrukken gedaan... heb dat zelf gehaald in ongeveer 1.5 jaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Morenoo het volgende:
Ik ben ben nieuw in deze topic
Ik zal me even voorstellen
Ik ben Moreno, 19 jaar en doe al 6 maanden aan serieus gewichtheffen
Mijn voortgang is naar mijn gevoelens wel goed, ik begon met 40 kilo bankdrukken voor 4x 10 en zit inmiddels al op de 67,5 kilo voor 4x10.
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
Benen / kleinere oefeningen
Ik doe ook deadliften, dat doe ik nu 100 kilo voor 3x3, maar dat doe ik alleen op mn rug dag
Mijn doel is om rond juli toch 100 kilo voor 1 maal te kunnen bankdrukken, kan iemand dat al en hoe lang duurde dat? Is dit haalbaar sinds ik maar 1 keer per week mn borst doe?
Tuurlijk, iedereen verschilt... zijn mensen die t sneller of slomer doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Morenoo het volgende:
Oke dus 1.5 jaar, woeh dan heb ik nog een weg te gaan.
Volgens de 1RM calculator is mijn 1 rep max ongeveer 85 kilo.
Denk dat het wel moet lukken om over ~6 maanden met 15 kilo omhoog te gaan
Vooral in de zomer lift ik 4-5x per week
bench is best hoog voor zo kort maar deadlift is wel laagquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Morenoo het volgende:
Ik ben ben nieuw in deze topic
Ik zal me even voorstellen
Ik ben Moreno, 19 jaar en doe al 6 maanden aan serieus gewichtheffen
Mijn voortgang is naar mijn gevoelens wel goed, ik begon met 40 kilo bankdrukken voor 4x 10 en zit inmiddels al op de 67,5 kilo voor 4x10.
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
Benen / kleinere oefeningen
Ik doe ook deadliften, dat doe ik nu 100 kilo voor 3x3, maar dat doe ik alleen op mn rug dag
Mijn doel is om rond juli toch 100 kilo voor 1 maal te kunnen bankdrukken, kan iemand dat al en hoe lang duurde dat? Is dit haalbaar sinds ik maar 1 keer per week mn borst doe?
ah ok als synergist en uiteraard doe ik military pressesquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
anterior delts voornamelijk, maar ook upper pecs
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
I.c.m. een incline DB/BB press werkt dit prima voor mij
Maar als het goed is doe je al Military presses natuurlijk
Juist.quote:
quote:If there is one culprit to blame for lack of back development in bodybuilders, its the use of momentum to move the weight, rather than pure lat power. One must keep in mind that there are three types of strength: positive (lifting the weight), static (the peak contraction at the top of the rep where the muscle is fully contracted), and negative (lowering).
Your strength is actually the least in the positive and the greatest in the negative. In other words, if you can lift 200 pounds, you can probably hold 250 pounds in the peak contraction and can lower about 300 pounds in the negative. Thats just a very rough example. Most bodybuilders really only perform the positive portion of the rep and completely miss out on the other two possible areas.
A quick test to see if this describes you is to see if you can stop each rep at the peak contraction and pause to fully contract the lats, then lower it slowly under control for a good stretch. If you cant, youre using too much weight and would actually benefit greatly by reducing the resistance. Studies have shown that the negative portion of the rep causes more muscle damage and stimulates greater gains in strength than the lifting itself.
Kijk! Dat is nou informatie waarmee je iets kunt, bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |