Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik weet niet of je een doodswens hebt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik het doen?
Zal ik in [OUD] posten?
ik las 'm net jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wat een bazentopic![]()
Hoe sla ik iemand in elkaar die groter is dan mij?
quote:
Oh jij hebt hem ook al gevondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wat een bazentopic![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wat een bazentopic![]()
Ehh, ik zou graag nog wel eens een concert van Nirvana willen bezoeken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een doodswens hebt?
Maar waarom wil je dan in oud posten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, ik zou graag nog wel eens een concert van Nirvana willen bezoeken...
Ga je dood aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan in oud posten?
fiets even langs mijn huis, ik zal; voor je zingen egitaar spelen, dat klinkt net zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, ik zou graag nog wel eens een concert van Nirvana willen bezoeken...
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan in oud posten?
Lijkt me beter om het maar niet te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee.
Wil kijken of het een lifechanging-experience is
Ik heb de eerste helemaal compleetquote:
Nee. Het was ik die in de war wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu maar je gata morgen toch naar ho![]()
of ben ik nu in de war
mot je een kee recht werken dan kan het bestquote:
quote:
Ik ook, in een speciale bewaardoos.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me beter om het maar niet te doen
[..]
Ik heb de eerste helemaal compleet
quote:
Dat jaquote:
ja hoef tniet speciaal hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee. Het was ik die in de war was
Maar ga er toch wel even langs dan dit weekend denk ik.
ik werk vandaag al 14 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
mot je een kee recht werken dan kan het best
Ik had eerst een aantal losse en later de complete box gekocht en nu is die gekaapt door mijn zusjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, in een speciale bewaardoos.
Dacht ik ook toen ik op invoeren kliktequote:
ja das geen 42 hehquote:
dat lukt me ook niet in 24 uurquote:
hondaquote:
Deze? Die heb ik namelijk:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had eerst een aantal losse en later de complete box gekocht en nu is die gekaapt door mijn zusje
* pgrferrari geeft een deken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat de verwarming opgevoerd moet worden...
Nope, deze:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Deze? Die heb ik namelijk: [ afbeelding ]
'Dick komt van Richard' Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
Wie noemt zijn kind nu Otis, elke keer als ik die naam hoor denk ik eerst hier aan:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
3quote:
Daarom dus niet in oudquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
Hey Marijkequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nu Otis, elke keer als ik die naam hoor denk ik eerst hier aan: [ afbeelding ]
Beter dan Lodewijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ola, ben helamaal verrotquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ola, ben helamaal verrot
Ophalen danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
3met 2 uitbreidingen, de andere liggen bij de Muckouders.
Ja en, boeie, ik kan er ook wel +18 van makenquote:
Wie is Otis Redding?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Dan denk je aan Otis Redding toch, niet een animatie-Otis
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nu Otis, elke keer als ik die naam hoor denk ik eerst hier aan: [ afbeelding ]
Ik denk juist meteen aan een lift!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Balenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ola, ben helamaal verrot
Hey STquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
In GTST zit er een die Wiet heet. Welke aap heeft nu dat script gemaakt en dacht: mmmm, hoe noem ik deze? Wiet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ergste namen van mensen die ik ken, of die ik van gezicht ken:
Brenwin, Trienus, Tatjana, Beer, Lente, Bloem, Valentijn, Engel, Adelheid of Jordijntje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik fietste laatst met wat vrienden door het dorp en toen zagen we een huis met een bord in de tuin: 'Hoera, Tank is geboren'
Hmmmz
Geil. Maar ga hem toch wel halen een keer hoor, ben eraan gehechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoef tniet speciaal hoor![]()
anders kopen we er zo wel een of wierook als je hier bent
Zware bevalling wel, lijkt mequote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik fietste laatst met wat vrienden door het dorp en toen zagen we een huis met een bord in de tuin: 'Hoera, Tank is geboren'
Hmmmz
Die was een beetje kierewietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In GTST zit er een die Wiet heet. Welke aap heeft nu dat script gemaakt en dacht: mmmm, hoe noem ik deze? Wiet!
Als je vast zit, komt de Otis Redding vanzelf?quote:
Dan kruip je toch gelijk weer de baarmoeder in, als je hoort dat je zo heet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmmz
Geen idee hoe je het uitspreekt, maar het blijft een faalnaamquote:
Kan je net zo goed bazooka heten. Of sniper.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan kruip je toch gelijk weer de baarmoeder in, als je hoort dat je zo heet?
Wel zonder moedersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nederland komt dus toch nooit zonder tanks te zitten
Het bedrijf Otis zorgde in Haarlem voor het onderhoud en de wekelijkse reparaties aan onze liftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je vast zit, komt de Otis Redding vanzelf?
"I want baaaaaaaaaaaaaaaaackquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan kruip je toch gelijk weer de baarmoeder in, als je hoort dat je zo heet?
quote:
Ja, lijkt of alle vermoeidheid er ineens uitkomt. gister na de herdenkingsdienst noge even geborrelt thuis met wat buren hier, daarna wezen eten met de fam. en om 8 uur 's avonds lagen we allemaal op de bank/stoel te slapenquote:
O wacht, volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bedrijf Otis zorgde in Haarlem voor het onderhoud en de wekelijkse reparaties aan onze lift.
Komt meestal ook pas laterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ja, lijkt of alle vermoeidheid er ineens uitkomt. gister na de herdenkingsdienst noge even geborrelt thuis met wat buren hier, daarna wezen eten met de fam. en om 8 uur 's avonds lagen we allemaal op de bank/stoel te slapen
Er zijn wel raardere combinatiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder heet Atty Wiepkje, Atty als eerste naam en Wiepkje als tweede, allemaal familienamen... [ze komt uit Groningen]
Mijn overgrootoma heette Corry, Mijn vader heet Cor. Op klap van vuurpijl hebben we zelfs nog een tijd in een straat gewoond die de Corrystraat heettequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder heet Atty Wiepkje, Atty als eerste naam en Wiepkje als tweede, allemaal familienamen... [ze komt uit Groningen]
Dus je hebt nu wilde haren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeten haren te borstelen en kammen
ik doe er al dagen weinig mee. Beetje wassen en that's itquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
dan staat ie beter thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geil. Maar ga hem toch wel halen een keer hoor, ben eraan gehecht
Omg. Ik las : vergeten borstharen te kammen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
kon dat maar, vanmorgen e.e.a. hier ( bij mijn schjoonmoe dus) wat opgeruimd. al een wagen vol naar de stort. En dan krijg je ook nog straks de kleding wegbrengen, zijn spulletjes ook weg voor zover nodig etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt meestal ook pas laterGewoon even rustig aan doen
snel? je bent gek en ik ben niet liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het gaat te snel om te quoten, maar hai lieve groeters
Gewoon nu even lekker rust nemen dit weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ja, lijkt of alle vermoeidheid er ineens uitkomt. gister na de herdenkingsdienst noge even geborrelt thuis met wat buren hier, daarna wezen eten met de fam. en om 8 uur 's avonds lagen we allemaal op de bank/stoel te slapen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
vingers in het stopcontact, zit het binnen no-time in modelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Heeey Jij ook hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is die met jou?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uh, dat is niet helemaal goed op zo'n momentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
kon dat maar, vanmorgen e.e.a. hier ( bij mijn schjoonmoe dus) wat opgeruimd. al een wagen vol naar de stort. En dan krijg je ook nog straks de kleding wegbrengen, zijn spulletjes ook weg voor zover nodig etc.
Vanmorgen dus al deels opgeruimd, morgen gaan we naar de regio-messe, zondag naar een prefab bouwer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon nu even lekker rust nemen dit weekend
ja, moest te veel heen en weer scrollen voor een multiquote, dus dan maar zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
snel? je bent gek en ik ben niet lief
nee, maar je ontkomt er niet aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uh, dat is niet helemaal goed op zo'n moment
Als jij het zegt schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, moest te veel heen en weer scrollen voor een multiquote, dus dan maar zo![]()
En ik ben niet gek en jij bent wel lief
Dat is wel heel zwaar, met verhuizing bedoel je alles van NL naar daar halen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef crv het volgende:
[..]
Vanmorgen dus al deels opgeruimd, morgen gaan we naar de regio-messe, zondag naar een prefab bouwer.
Rust zit er ff niet in, moeten ons nu ook gaan richten op onze eigen verhuizing. ben bang dat dit een zwaar jaar gaat worden
MOEquote:
ja en ook nog van mijn huidige huis in frankrijk naar een andere grotere woning.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwaar, met verhuizing bedoel je alles van NL naar daar halen?
Ook moe maar verder wel goed en blij dat ik weekend hebquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MOEVerder wel goed... Met jou dan?
Dat dacht ik.quote:
prettig weekend ferquote:
Aha, dus ook nog uitzoeken van wat wel en wat niet kan blijven, het lijkt me geen slecht idee als jullie toch een paar weken met vakantie gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef crv het volgende:
[..]
ja en ook nog van mijn huidige huis in frankrijk naar een andere grotere woning.
we moeten van 2 naar 1
hai crvquote:
nee zou niet gek zijn, maar ik heb maar 20 dagen (officieel)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus ook nog uitzoeken van wat wel en wat niet kan blijven, het lijkt me geen slecht idee als jullie toch een paar weken met vakantie gaan
Game ze. Kook ze. Chill zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
Lieve mensen ik ga gamen en koken en relaxen![]()
Hoi lieve Nienkequote:
doe het in de goede volgordequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
tot zo liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Over thuis gesproken. Ik ga maar eens onderweg zijnZie je zo.
ipv koken en relaxen la sik kokhalzenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
Dat is zeker niet veel, maar 2 weken er even helemaal tussen uit dus geen optie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef crv het volgende:
[..]
nee zou niet gek zijn, maar ik heb maar 20 dagen (officieel)
He Summerquote:
Dan wil ik wel een bakkie komen doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef crv het volgende:
Zoeits lijkt ons wel wat
[ [url=http://www.schwoererhaus.de/storage/images/houses/95/images/492_S_01.jpg/[width=580,height=348]]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef crv het volgende:
Zoeits lijkt ons wel wat
[ [url=http://www.schwoererhaus.de/storage/images/houses/95/images/492_S_01.jpg/[width=580,height=348]]afbeelding[/url] ]
Mag ik bij jullie komen wonen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef crv het volgende:
Zoeits lijkt ons wel wat
Ook moej, verder prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He SummerJoah
alleen zo verdomde moe... Hoe is het met jou dan?
met een huisverkoop in NL en verhuizing van 2 huizen, denk het niet echt nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet veel, maar 2 weken er even helemaal tussen uit dus geen optie?
Nog leuke plannen voor het weekend?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He SummerJoah
alleen zo verdomde moe... Hoe is het met jou dan?
quote:
Maar we moeten eerst nog het juiste stukkie grond zien te vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jullie komen wonen?
Morgen werken van 9.30 tot 17.30. En op zondag slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Hmmmz, ik weet het niet, maar ik begreep er wel veel vanquote:
Ik neem aan dat je daar wel in de buurt wil blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar we moeten eerst nog het juiste stukkie grond zien te vinden
Oeh, goede hoop dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik weet het niet, maar ik begreep er wel veel van
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik weet het niet, maar ik begreep er wel veel van
Lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Morgen werken van 9.30 tot 17.30. En op zondag slapenEn jij?
Leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijnis er het hele weekend met kindjes
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar wel in de buurt wil blijven
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond hij het dan erg dat het niet gekamd was?
Waar in Frankrijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
Hebben nog even gekeken Duitsland of Frankrijk, maar Frankrijk is toch wel veel goedkoper.
En er zijn een aantal bouwers hier uit de omgeving die ook gewoon in frankrijk kunnen leveren dus dan heb je in ieder geval niet van die luie franzosen die om de haverklap staken ne niet doorwerken
We kijken ook naar zo'n prefab. Die staat in 8-10 weken. Maar moeten ook even goed alle kosten op een rijtje hebben. Maandag avond gaan we naar de makelaar.
We willen zsm dus al proberen te bouwen. maar eerst dus verhuizen naar een ander huurhuis.
genietenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Nu hebben we elkaar haar geborsteld
nabij Basel (grens met Zwitserland)quote:
Aha, dat is wel het voordeel van zo'n prefab huis dat ze zo staan. Ik hoop dat jullie snel een eigen plek hebben waar jullie je kunnen vestigen en je rust kan nemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
Hebben nog even gekeken Duitsland of Frankrijk, maar Frankrijk is toch wel veel goedkoper.
En er zijn een aantal bouwers hier uit de omgeving die ook gewoon in frankrijk kunnen leveren dus dan heb je in ieder geval niet van die luie franzosen die om de haverklap staken ne niet doorwerken
We kijken ook naar zo'n prefab. Die staat in 8-10 weken. Maar moeten ook even goed alle kosten op een rijtje hebben. Maandag avond gaan we naar de makelaar.
We willen zsm dus al proberen te bouwen. maar eerst dus verhuizen naar een ander huurhuis.
Dat is ook fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Nu hebben we elkaar haar geborsteld
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dat is wel het voordeel van zo'n prefab huis dat ze zo staan. Ik hoop dat jullie snel een eigen plek hebben waar jullie je kunnen vestigen en je rust kan nemen
Ook mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef crv het volgende:
Zoiets vinden we ook leuk.
[ [url=http://www.schwoererhaus.de/storage/images/houses/73/images/445_25_02.jpg/[width=166,height=125,crop=1]]afbeelding[/url] ]
Kom je een keertje mijn haar borstelenquote:
Dat snap ik, het zou toch wel het mooiste zijn als dat van waar jullie nu zitten gelijk in het andere huis kan want van de hele tijd verhuizen word je ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat hopen wij ook. Na 4 jaar gescheiden wonen zijn we het wel een beetje zat dat heen en weer gereis.
Alleen als ik dan ook weer je arm mag kriebelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je een keertje mijn haar borstelen![]()
ja die is mooi. en dan in het oranjequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als ik dan ook weer je arm mag kriebelen![]()
ah, tofquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef crv het volgende:
Zoiets vinden we ook leuk.
[ [url=http://www.schwoererhaus.de/storage/images/houses/73/images/445_25_02.jpg/[width=166,height=125,crop=1]]afbeelding[/url] ]
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe dat voeltquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als ik dan ook weer je arm mag kriebelen![]()
Oranjequote:
die ene van h&mquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
He ST, ik had het gemistWelke tas wilde je bestellen vanmiddag?
Van H&M, een hele leuke met bloemetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
He ST, ik had het gemistWelke tas wilde je bestellen vanmiddag?
Ik wil een plaatjequote:
Oh en wauw, een man die opletquote:
* Trevland geeft LL een warme knuffelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is aan het rillen van de kou
* summer2bird valt bijna in slaapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
kriebeligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe dat voelt
Foootooo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van H&M, een hele leuke met bloemetjes
waarom niet ?quote:
dat kan dus niet, want uitverkochtquote:
Wat een gezeikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef summer2bird het volgende:
Stom zusje. Ik haar helpen met Duits, gaat ze zeggen bij lerares dat ze een blackout had.
Knuffquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Vind ik juist een mooie naam.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan dus niet, want uitverkocht
Maar aan een omschrijving heb ik niet zo veelquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet ?![]()
Scheelt een hoop gedoe tijdens EK en WK
daar ga ik nog even kijkenquote:
Ze moet een voorbeeld namen aan haar zus met een 5.8 voor economiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik ga voor je hopenquote:
tochquote:
jeejquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor je hopen
BEzoek is er
Doe em de groeten van me!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor je hopen
BEzoek is er
Veel plezier en laat ze wel heelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor je hopen
BEzoek is er
BEzoek nogwelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor je hopen
BEzoek is er
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor je hopen
BEzoek is er
have fun marijkequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor je hopen
BEzoek is er
dat gaat hem niet worden want de kopers willen asap oplevering en een stuk grond duurt wel even. zeker met onze eisenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, het zou toch wel het mooiste zijn als dat van waar jullie nu zitten gelijk in het andere huis kan want van de hele tijd verhuizen word je ook
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze moet een voorbeeld namen aan haar zus met een 5.8 voor economieEc >6 = blije ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef crv het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden want de kopers willen asap oplevering en een stuk grond duurt wel even. zeker met onze eisen
uit het raam gooien, doet ie het nooit meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
Computer begint weer sloom te doen...
olaquote:
En toch wil ik het een keertje doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
uit het raam gooien, doet ie het nooit meerKoen [ afbeelding ]
wat let jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch wil ik het een keertje doen
De pc die ik nu heb doet het goed en is me daar iets te kostbaars voor, boven dien zo iets moet je van een hogere verdieping doenquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
uit het raam gooien, doet ie het nooit meer[ afbeelding ]
Ik kan geen dingen kapotgooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kiek hier die nerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heu, ik had eerst een 2 voor dezelfde toets he! En een 3 in de klas gemiddeld
wacht maar tot je getrouwd bentquote:
Ik kán het wel als ik het wil, maar ik wil niet dat iets kapot gaat, vind ik jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom een paar keer met mij mee bowlen en je kan het
Dan doe ik dat gewoon niet, geen problemen meequote:
doei birdiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Mensen, ik ga naar beneden, tot vanavond maar weer
Ikke niet, vooral als het kapot moetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kán het wel als ik het wil, maar ik wil niet dat iets kapot gaat, vind ik jammer
Latersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
noteertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan doe ik dat gewoon niet, geen problemen mee
Bis Later Zomersvogeltjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Als het kapot moet is het wel leuk jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet, vooral als het kapot moetslopen is zo leuk
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet, vooral als het kapot moetslopen is zo leuk
En als het ooit gebeurt duurt dat nog minstens 15 jaarquote:
niet ineens terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En als het ooit gebeurt duurt dat nog minstens 15 jaar
Vooral als je er nog een voor betaalt krijgtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het kapot moet is het wel leuk ja
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
had wat troep dus vanmorgen naar de sloop. heb e.e.a. extra hard in de containers geflikkerd
Terugkrabbelen?quote:
afreagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral als je er nog een voor betaalt krijgt
[..]
Doe ik ook altijd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral als je er nog een voor betaalt krijgt
ninja editer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Terugkrabbelen?
Edit: Oh, niet die van hyves
Ik snapte het ook wel, vandaar editquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
ninja editer.
Ja eerst zei je dat je dan niet zou trouwen, en dan ineens is het de eerste 15 jaar niet.
Das terugkrabbelen
ik had een ouwe TV. en je moet hier bij de stort een trapje oplopen om boven de containerrand uit te komen. en die van de TV's had een leeg hoekje dus daar even zeer hard naar toe geworpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op mijn werk al een paar keer, niks zo leuk als met een grote hamer een gat in een muur maken
Nice, dus nu geen lege plek meer in die containerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een ouwe TV. en je moet hier bij de stort een trapje oplopen om boven de containerrand uit te komen. en die van de TV's had een leeg hoekje dus daar even zeer hard naar toe geworpen
Ikke aan een gewone massage en een knuffelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben hard toe aan een massagekussen
was maar een klein tv-tjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, dus nu geen lege plek meer in die container
ROMEO DELTA danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke aan een gewone massage en een knuffel
quote:
RUM ingooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mok warme thee
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat niet, ze is nog tot vanavond laat druk
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat niet, ze is nog tot vanavond laat druk
mag ie wel oppassen, voor het weet rijdt ie wegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten toch een school meer aan banden leggen
TGIFquote:
Wat voor thee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mok warme thee
Dat is het zeker, maar ik weet niet of ze wel zou komen als ze tijd hadquote:
Hebben mijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:49 schreef crv het volgende:
[..]
mag ie wel oppassen, voor het weet rijdt ie weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor thee?
Ik denk dat ik dadelijk al uit mijn nieuwe mok (zie fobo) ga drinken
Woah die zag er effe best wel fout uitquote:
Gewoon hier blijven danquote:
Gewone engelse melange... had geen zin in een smaakje (heb teveelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor thee?
Okeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewone engelse melange... had geen zin in een smaakje (heb teveel)
Even je mok checken
Whahaha toffe mok
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor thee?
watjes uit je oren halenquote:
nou als jij op hebt, kan je wel even een weekendje vooruitquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou als jij op hebt, kan je wel even een weekendje vooruit
crv..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou als jij op hebt, kan je wel even een weekendje vooruit
Mensenvlees is goor joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang van niet, denk hooguit een avondje
nou dan moet je uitgehongerd zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang van niet, denk hooguit een avondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |