Ik snapte het ook wel, vandaar editquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
ninja editer.
Ja eerst zei je dat je dan niet zou trouwen, en dan ineens is het de eerste 15 jaar niet.
Das terugkrabbelen
ik had een ouwe TV. en je moet hier bij de stort een trapje oplopen om boven de containerrand uit te komen. en die van de TV's had een leeg hoekje dus daar even zeer hard naar toe geworpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op mijn werk al een paar keer, niks zo leuk als met een grote hamer een gat in een muur maken
Nice, dus nu geen lege plek meer in die containerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een ouwe TV. en je moet hier bij de stort een trapje oplopen om boven de containerrand uit te komen. en die van de TV's had een leeg hoekje dus daar even zeer hard naar toe geworpen
Ikke aan een gewone massage en een knuffelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben hard toe aan een massagekussen
was maar een klein tv-tjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, dus nu geen lege plek meer in die container
ROMEO DELTA danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke aan een gewone massage en een knuffel
quote:
RUM ingooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mok warme thee
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat niet, ze is nog tot vanavond laat druk
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat niet, ze is nog tot vanavond laat druk
mag ie wel oppassen, voor het weet rijdt ie wegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten toch een school meer aan banden leggen
TGIFquote:
Wat voor thee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mok warme thee
Dat is het zeker, maar ik weet niet of ze wel zou komen als ze tijd hadquote:
Hebben mijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:49 schreef crv het volgende:
[..]
mag ie wel oppassen, voor het weet rijdt ie weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor thee?
Ik denk dat ik dadelijk al uit mijn nieuwe mok (zie fobo) ga drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |