Mijn overgrootoma heette Corry, Mijn vader heet Cor. Op klap van vuurpijl hebben we zelfs nog een tijd in een straat gewoond die de Corrystraat heettequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder heet Atty Wiepkje, Atty als eerste naam en Wiepkje als tweede, allemaal familienamen... [ze komt uit Groningen]
Dus je hebt nu wilde haren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeten haren te borstelen en kammen
ik doe er al dagen weinig mee. Beetje wassen en that's itquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
dan staat ie beter thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geil. Maar ga hem toch wel halen een keer hoor, ben eraan gehecht
Omg. Ik las : vergeten borstharen te kammen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
kon dat maar, vanmorgen e.e.a. hier ( bij mijn schjoonmoe dus) wat opgeruimd. al een wagen vol naar de stort. En dan krijg je ook nog straks de kleding wegbrengen, zijn spulletjes ook weg voor zover nodig etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt meestal ook pas laterGewoon even rustig aan doen
snel? je bent gek en ik ben niet liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het gaat te snel om te quoten, maar hai lieve groeters
Gewoon nu even lekker rust nemen dit weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ja, lijkt of alle vermoeidheid er ineens uitkomt. gister na de herdenkingsdienst noge even geborrelt thuis met wat buren hier, daarna wezen eten met de fam. en om 8 uur 's avonds lagen we allemaal op de bank/stoel te slapen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
vingers in het stopcontact, zit het binnen no-time in modelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Heeey Jij ook hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is die met jou?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uh, dat is niet helemaal goed op zo'n momentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
kon dat maar, vanmorgen e.e.a. hier ( bij mijn schjoonmoe dus) wat opgeruimd. al een wagen vol naar de stort. En dan krijg je ook nog straks de kleding wegbrengen, zijn spulletjes ook weg voor zover nodig etc.
Vanmorgen dus al deels opgeruimd, morgen gaan we naar de regio-messe, zondag naar een prefab bouwer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon nu even lekker rust nemen dit weekend
ja, moest te veel heen en weer scrollen voor een multiquote, dus dan maar zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
snel? je bent gek en ik ben niet lief
nee, maar je ontkomt er niet aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uh, dat is niet helemaal goed op zo'n moment
Als jij het zegt schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, moest te veel heen en weer scrollen voor een multiquote, dus dan maar zo![]()
En ik ben niet gek en jij bent wel lief
Dat is wel heel zwaar, met verhuizing bedoel je alles van NL naar daar halen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef crv het volgende:
[..]
Vanmorgen dus al deels opgeruimd, morgen gaan we naar de regio-messe, zondag naar een prefab bouwer.
Rust zit er ff niet in, moeten ons nu ook gaan richten op onze eigen verhuizing. ben bang dat dit een zwaar jaar gaat worden
MOEquote:
ja en ook nog van mijn huidige huis in frankrijk naar een andere grotere woning.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwaar, met verhuizing bedoel je alles van NL naar daar halen?
Ook moe maar verder wel goed en blij dat ik weekend hebquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MOEVerder wel goed... Met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |