Nog leuke plannen voor het weekend?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He SummerJoah
alleen zo verdomde moe... Hoe is het met jou dan?
quote:
Maar we moeten eerst nog het juiste stukkie grond zien te vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jullie komen wonen?
Morgen werken van 9.30 tot 17.30. En op zondag slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Hmmmz, ik weet het niet, maar ik begreep er wel veel vanquote:
Ik neem aan dat je daar wel in de buurt wil blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar we moeten eerst nog het juiste stukkie grond zien te vinden
Oeh, goede hoop dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik weet het niet, maar ik begreep er wel veel van
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik weet het niet, maar ik begreep er wel veel van
Lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Morgen werken van 9.30 tot 17.30. En op zondag slapenEn jij?
Leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijnis er het hele weekend met kindjes
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar wel in de buurt wil blijven
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond hij het dan erg dat het niet gekamd was?
Waar in Frankrijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
Hebben nog even gekeken Duitsland of Frankrijk, maar Frankrijk is toch wel veel goedkoper.
En er zijn een aantal bouwers hier uit de omgeving die ook gewoon in frankrijk kunnen leveren dus dan heb je in ieder geval niet van die luie franzosen die om de haverklap staken ne niet doorwerken
We kijken ook naar zo'n prefab. Die staat in 8-10 weken. Maar moeten ook even goed alle kosten op een rijtje hebben. Maandag avond gaan we naar de makelaar.
We willen zsm dus al proberen te bouwen. maar eerst dus verhuizen naar een ander huurhuis.
genietenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Nu hebben we elkaar haar geborsteld
nabij Basel (grens met Zwitserland)quote:
Aha, dat is wel het voordeel van zo'n prefab huis dat ze zo staan. Ik hoop dat jullie snel een eigen plek hebben waar jullie je kunnen vestigen en je rust kan nemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
Hebben nog even gekeken Duitsland of Frankrijk, maar Frankrijk is toch wel veel goedkoper.
En er zijn een aantal bouwers hier uit de omgeving die ook gewoon in frankrijk kunnen leveren dus dan heb je in ieder geval niet van die luie franzosen die om de haverklap staken ne niet doorwerken
We kijken ook naar zo'n prefab. Die staat in 8-10 weken. Maar moeten ook even goed alle kosten op een rijtje hebben. Maandag avond gaan we naar de makelaar.
We willen zsm dus al proberen te bouwen. maar eerst dus verhuizen naar een ander huurhuis.
Dat is ook fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Nu hebben we elkaar haar geborsteld
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dat is wel het voordeel van zo'n prefab huis dat ze zo staan. Ik hoop dat jullie snel een eigen plek hebben waar jullie je kunnen vestigen en je rust kan nemen
Ook mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef crv het volgende:
Zoiets vinden we ook leuk.
[ [url=http://www.schwoererhaus.de/storage/images/houses/73/images/445_25_02.jpg/[width=166,height=125,crop=1]]afbeelding[/url] ]
Kom je een keertje mijn haar borstelenquote:
Dat snap ik, het zou toch wel het mooiste zijn als dat van waar jullie nu zitten gelijk in het andere huis kan want van de hele tijd verhuizen word je ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat hopen wij ook. Na 4 jaar gescheiden wonen zijn we het wel een beetje zat dat heen en weer gereis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |