De img tagsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Het is tijd voor Maik actie!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Eerst ff eten dus, zometeen verder met flippen, Aaf?
Welkequote:
Ik denk dat als de boeien los gaan er eerst overleg komt in de groepjes over wie wat weet....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef mootie het volgende:
Jammer dat de mannen nu niet even bij elkaar kunnen gaan zitten om het te bespreken.
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat als de boeien los gaan er eerst overleg komt in de groepjes over wie wat weet....
Ja dat zie ik ook wel gebeuren ja..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat als de boeien los gaan er eerst overleg komt in de groepjes over wie wat weet....
dan gaat de roddel en achterklap pas echt beginnenquote:
, dan gaat het spel echt gespeeld worden volgens mij...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaat de roddel en achterklap pas echt beginnen
Ik heb al een paar keer iets gehoord over bewoners die cameramannen konden zien achter de spiegels...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Keek Gerard nou naar de beeltenis van hem en Jo in de spiegel of door de spiegel heen recht de camera in?
ja die is erquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
is er een fake foto topic hier? ik heb een plaatje gemaakt die wil ik er ff opzetten
FF achter regelen dat je nieuwe auto opgehaald wordt, en telefoon eisen als je hondje voor welk wissewasje dan ook bij de dierenarts is geweest noem jij geen privileges? Sterker nog je ontkent dat ze er zijn. Joanna heeft het zelf allemaal verteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?
Die gaat vanzelf opslotquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef danilel het volgende:
hoe kan ik een slotje op die andere cos laten gooien?
Ja die is erquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
is er een fake foto topic hier? ik heb een plaatje gemaakt die wil ik er ff opzetten
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1 Staat gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
Maar dan blijft de vraag... waar zou dat op moeten duiden dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
FF achter regelen dat je nieuwe auto opgehaald wordt, en telefoon eisen als je hondje voor welk wissewasje dan ook bij de dierenarts is geweest noem jij geen privileges? Sterker nog je ontkent dat ze er zijn. Joanna heeft het zelf allemaal verteld.
http://forum.fok.nl/topic/1607188quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
droogstoppel...... linkje plz?
your welcomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
thanks
Dat je voorgetrokken wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag... waar zou dat op moeten duiden dan?
De meeste andere bewoners waren wel verbaasd hierover, en zeiden; "Geen contact met de buitenwereld toch?"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want als phillip het achter zou vragen zou ie het niet voor elkaar gekregen hebben? Krijgt ze echt privileges, of vraagt zijzelf gewoon om mee dingen?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Daar komen je hersencellen!
[ afbeelding ]
ja ik weet het, sorry zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef mootie het volgende:
We zijn veel te aardig, Heks en Vultarian.
Hier is het gvd echt een conny kloon. 1 is genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat Jo heel veel privileges heeft via het stemmetje. Er is niet één bewoner die zo vaak bij het stemmetje komt en zoveel gedaan krijgt via het stemmetje. Zelfs de bewoners zien dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?
Het wijst naar een sponsordeal met haar moeder, die doorlopend genoemd word, samen met klinieknaam, naam van Jo's winkel enzow....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
edit; bovendien heb ik nooit iets ontkend... ik vroeg er alleen naar, want het was mij niet opgevallen
humor hij is leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
zo, hij staat erop .... weer ontopicthanks
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
is er al iemand die mij kan vertellen waar al die clown-clou's opslaan?
hij staat bij de favorieten!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
Er zal zo wel weer een S-lock komen
(Zelf gemaakt, HD kwaliteit via PVR).
Het is dat zij al lang dingen zo regelt, anderen er niet van wisten er daarom zo verbazingwekkend is dat zij zaken zo regelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want als phillip het achter zou vragen zou ie het niet voor elkaar gekregen hebben? Krijgt ze echt privileges, of vraagt zijzelf gewoon om mee dingen?
Die is geniaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte sponsordeal danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het wijst naar een sponsordeal met haar moeder, die doorlopend genoemd word, samen met klinieknaam, naam van Jo's winkel enzow....
ben er ook achter, denk dat Jo haar moeder geld schuift of er is iets wat niet klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het wijst naar een sponsordeal met haar moeder, die doorlopend genoemd word, samen met klinieknaam, naam van Jo's winkel enzow....
Mooiquote:
waar duid dan dan volgens jou op?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben [quote]Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
edit; bovendien heb ik nooit iets ontkend... ik vroeg er alleen naar, want het was mij niet opgevallen
het gedrag van gerard?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
is er al iemand die mij kan vertellen waar al die clown-clou's opslaan?
Tofs en Mam's kliniek voor al uw maskers en clowns pakjes......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat was gister ook wel interessant. Ze zeiden dat ze allemaal een lijstje moesten invullen met dingen die belangrijk genoeg waren om voor gewaarschuwd te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jo heel veel privileges heeft via het stemmetje. Er is niet één bewoner die zo vaak bij het stemmetje komt en zoveel gedaan krijgt via het stemmetje. Zelfs de bewoners zien dit.
Ze krijgt te horen als haar hond naar de DA moet, heeft ze gevraagd dat wil ze weten. Maaar ze vertellen dan niet waarvoorDat gezeur over die medicatie. ( Als je weet dat je voor drie maanden van huis hebt is dat toch het eerste wat je regelt .....zeker zo'n regelteef als zij !! )
En ze kan er zo voor zorgen dat haar auto word opgehaald uit de garage ????
Nee leuke verhaaltjes maar ik geloof er echt totaal niks van
in de uitzending werd gezegd gisteren een paar dagenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi![]()
(Converten duurde ruim een uur)
ont: Denk dat de boeien vanavond eraf gaan.
Geen idee... ik probeer hier niemand iets aan te praten, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
waar duid dan dan volgens jou op?
Ik zie toch echt staan dat jij ontkent dat ze geen priveleges heeft
Serieus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef MargrietV het volgende:
Telefoon voor Servio..... bak 60 pannekoeken.... hiervoor krijg je 1 uur de tijd....
Redt je het krijg je 1000 euro anders gaat je hele kluis naar diegene die het minst heeft.
Geen idee... ik probeer hier niemand iets aan te praten, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zie toch echt staan dat jij ontkent dat ze geen priveleges heeft
Ik denk niet dat de bewoners dit gaan volhouden en dus gewoon op een gegeven moment de sanctie(s) voor lief nemen en de boeien afgooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in de uitzending werd gezegd gisteren een paar dagen
Ik zie toch echt staan dat jij ontkent dat ze geen priveleges heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
waar duid dan dan volgens jou op?
offtopic: Krijg zin in een aanslag.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
zo, hij staat erop .... weer ontopicthanks
Hier ontken jij.,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
vooral van die blondines ( joannaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
offtopic: Krijg zin in een aanslag.....
Ontopic: Ze beginnen flink te verleuren, ik verwacht geklaag over verbrandingen binnenkort
Inderdaad .... dus er klopt niks nada van haar excuses die ze heeft om naar het stemmetje te gaan. Er klopt gewoon géén bal vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was gister ook wel interessant. Ze zeiden dat ze allemaal een lijstje moesten invullen met dingen die belangrijk genoeg waren om voor gewaarschuwd te worden.
Toen zei Laura: Maar dat was natuurlijk niet voor kleine dingetjes als je poes die moet bevallen of een dierenartsbezoek.
Meteen daarna komt Joanna met haar verhaal over haar hond die naar de dierenarts is geweest.
als de telefoon gaat zie je hier echt wel 10 mensen heel hard Telefoon!! roepen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja euh, ik heb de streams niet aanstaan op het moment.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde te zeggen in mijn ogen... Ik kan niets met zekerheid zeggen
Ze heeft in de uitzending haar moeder mogen spreken. Buiten de uitzending of stream om, heeft ze nog MEER contact met de buitenwereld.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde te zeggen in mijn ogen... Ik kan niets met zekerheid zeggen
neen, hij heeft wel gesproken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef mangalie het volgende:
Heeft Servio een missie? zolan ze geboeid zijn niet spreken?
Ja, dat is dan wel raar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was gister ook wel interessant. Ze zeiden dat ze allemaal een lijstje moesten invullen met dingen die belangrijk genoeg waren om voor gewaarschuwd te worden.
Toen zei Laura: Maar dat was natuurlijk niet voor kleine dingetjes als je poes die moet bevallen of een dierenartsbezoek.
Meteen daarna komt Joanna met haar verhaal over haar hond die naar de dierenarts is geweest.
Hij zal alleen wel door zijn verleden met pesten op school, gekoppeld aan zijn positie in het huis zichzelf nog meer terugtrekken en zijn boekje gaan lezen.....quote:
Nou, denk het niet hoor, zijn van die zonnebanktypjes, die zijn wel wat gewend qua stralingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
offtopic: Krijg zin in een aanslag.....
Ontopic: Ze beginnen flink te verkleuren, ik verwacht geklaag over verbrandingen binnenkort
Hij wordt ook buitengesloten door als enige niet geboeid te zijn aan iemand.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij zal alleen wel door zijn verleden met pesten op school, gekoppeld aan zijn positie in het huis zichzelf nog meer terugtrekken en zijn boekje gaan lezen.....
Kloptquote:
Vroeger gepest op school, en nu pest hij zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij zal alleen wel door zijn verleden met pesten op school, gekoppeld aan zijn positie in het huis zichzelf nog meer terugtrekken en zijn boekje gaan lezen.....
En Laura heeft een zieke vriend waarvan ze heel graag wil weten hoe het daar mee gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Klopt
Ook Sharon kreeg te horen dat ze niet mocht niet vragen/weten of een van haar paarden drachtig zou zijn.
En Jo mag dan wel weten of haar woef naar de arts gaat...... 2 maten meten=privileges.
LOL en dan vertellen ze haar alleen dat hij geweest is .... maar niet waarvoor hij geweest isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Klopt
Ook Sharon kreeg te horen dat ze niet mocht niet vragen/weten of een van haar paarden drachtig zou zijn.
En Jo mag dan wel weten of haar woef naar de arts gaat...... 2 maten meten=privileges.
Zie een duidelijk licht lijntje lopen bij Sharon waar ze eerst haar bandje had en ook haar t-shirt lijn loopt duidelijk over haar borsten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, denk het niet hoor, zijn van die zonnebanktypjes, die zijn wel wat gewend qua straling
Ja, maar ja, die hoefde niet naar de dierenarts he, en het hondje van Joanna wélquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Laura heeft een zieke vriend waarvan ze heel graag wil weten hoe het daar mee gaat.
ligt er toch ook aan wat voor afspraken er van te voren gemaakt zijn? als ik me zorgen zou maken om iemand die ziek is zou ik het huis niet ingaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Laura heeft een zieke vriend waarvan ze heel graag wil weten hoe het daar mee gaat.
Hoe netjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vroeger gepest op school, en nu pest hij zelf.
Heb geen medelijden met deze gast, vind het een valse eh vent.
Ik begrijp het ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die hoefde niet naar de dierenarts he, en het hondje van Joanna wél
Ja, dat vonden anderen wel gek, dat ze wel mocht weten dat woef naar arts gaat maar niet waarom.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL en dan vertellen ze haar alleen dat hij geweest is .... maar niet waarvoor hij geweest is![]()
euhh volgens Jo dan hé
Dat geldt dan ook voor als jezelf , zoals Joanna beweert, altijd ziek zwak en misselijk bent, een hond bezit die dat ook is, en een auto wil kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
ligt er toch ook aan wat voor afspraken er van te voren gemaakt zijn? als ik me zorgen zou maken om iemand die ziek is zou ik het huis niet ingaan.
Moet ineens aan Bart de graaff denken als die weerman....quote:
quote:
Had me ook bijna versproken hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoe netjes
Terwijl Stervio hier al voor pisnicht is uitgemaakt
Dat had niemand je kwalijk genomen, denk ikquote:
nee alex is bang dat dat nekje knakt, hij houdt gewoon dat hoofd op de plaatsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex kriebelt laura weer, tijd dat ik wat anders ga doen. Bye.
Nog een keer goed lezen plz?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef knagsje het volgende:
heb even terug gelezen, maar waarom zou Jo privileges hebben dan?
ja duhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef knagsje het volgende:
heb even terug gelezen, maar waarom zou Jo privileges hebben dan?
Heb geen zin dat verhaal weer te typenquote:
ik geloof niet zo in die sponsor deal namelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb geen zin dat verhaal weer te typen
Dan heb jij misschien wel een verklaring waarom Jo als haar een scheet dwarszit contact mag hebben met haar thuisfront?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in die sponsor deal namelijk
Wel als een van de regels is dat je geen contact met de buitenwereld mag hebben....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef delfse het volgende:
Het is toch erg dat je niks van huis mag horen het is toch niet bb ? Je leven buiten stopt niet als je met een spel op tv meedoet wat daar gebeurd wat belangrijk is moeten ze laten weten.
die heb ik niet maar ik denk niet dat net5 te wachten op een kleine bijdrage van mamajoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien wel een verklaring waarom Jo als haar een scheet dwarszit contact mag hebben met haar thuisfront?
Het is wel hetzelfde principe als BB, afgesloten van de buitenwereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef delfse het volgende:
Het is toch erg dat je niks van huis mag horen het is toch niet bb ? Je leven buiten stopt niet als je met een spel op tv meedoet wat daar gebeurd wat belangrijk is moeten ze laten weten.
er is van te voren gewoon gevraagd waar wil je wat over horen familie enzo, je tekent een kontrakt en daar heb je je gewoon aan te houden, zijn geen kleuters in de ballebak hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef delfse het volgende:
Dan vraag ik me af waarom de kliniek van mammie met naam en toenaam doorlopend genoemd mag worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
die heb ik niet maar ik denk niet dat net5 te wachten op een kleine bijdrage van mamajo
Echt waar???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iets gehoord over bewoners die cameramannen konden zien achter de spiegels...
tja.......het zou zo maar kunnen zijn.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom de kliniek van mammie met naam en toenaam doorlopend genoemd mag worden?
Was toch bij een BB al zo. Volgens mij was het Lieske die daardoor eens door het lint ging.quote:
ja he? ik kijk ook steeds naar buiten en ben dan weer teleurgesteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
Als ik zo die beelden zie, dan verlang ik toch eigenlijk best wel naar de zomer.
dat was bij BB en DGK ook, ja die cameramannen moeten mooie shots nemen en als het licht bv uit de huiskamer er precies invalt kan je contoeren zienquote:
Hebben de bewoners zelf al eens melding van gemaakt....quote:
Ik verlang altijd naar de zomer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
Als ik zo die beelden zie, dan verlang ik toch eigenlijk best wel naar de zomer.
Ja he, dat dacht ik ook al!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
ik ook, word niet goed van die regen. maar als hier de zon schijnt dan regent het daar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Was toch bij een BB al zo. Volgens mij was het Lieske die daardoor eens door het lint ging.
Dat viel mij laatst ook al op! Haha.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik ook, word niet goed van die regen. maar als hier de zon schijnt dan regent het daar.
Ja, het regent en de verwarming staat hier aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik kijk ook steeds naar buiten en ben dan weer teleurgesteld
Met de COS erbij is het wel te doen, maar met enkel stream, zou ik gek worden....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
wat een saaie dag vandaag, had goede hoop met de boeien en de verdwenen sigaretten maar het is 3x niks
Staat letterlijk en figuurlijk op springen?quote:
Wat is het toch een aangename vent om naar te kijken.quote:
In ieder geval geen prettig gevoel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
Aaf loopt de hele tijd met der benen wijd, zou ze daar een piercing hebben??
Een Albert waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
Aaf loopt de hele tijd met der benen wijd, zou ze daar een piercing hebben??
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een aangename vent om naar te kijken.
Viel mij eerder ook al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zooooooooo wat is Sharon verbrandkan geen caps maken, streams uit
Zalf voor mijn ogenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een aangename vent om naar te kijken.
bij ons?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef dieenebart het volgende:
Wat een kutopdracht vind ik dit altijd. Voor de deelnemers dan. Ik zou het echt zwaar irritant vinden om niet alleen met die mensen in hui8s te moeten wonen, maar dan ook nog aan iemand vastzitten. Ben blij dat ze dat bij ons nooit hebben gedaan.
Hoe lang moeten ze nog en wie heeft er moeite mee?
Nee, jij deed veel interesantere dingen. Het sigaretje deed hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef dieenebart het volgende:
Wat een kutopdracht vind ik dit altijd. Voor de deelnemers dan. Ik zou het echt zwaar irritant vinden om niet alleen met die mensen in hui8s te moeten wonen, maar dan ook nog aan iemand vastzitten. Ben blij dat ze dat bij ons nooit hebben gedaan.
psst, 'die ene Bart'...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij ons?![]()
niet bekend hoelang ze nog moeten
ja de naam zag ik, maar het zegt me niks. dit is eerste rls die ik kijkquote:
Viel die jou ook op?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: "Ik heb wel eens lekkerder vastgezeten."
Ik voel je! Ik zou ook helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef dieenebart het volgende:
Ah okay... Gaat over de RLS der RLS'en. BB1 uiteraard en niet te vergeten HBB...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja de naam zag ik, maar het zegt me niks. dit is eerste rls die ik kijk
Bart Springuithetraam, van Big Brother 1....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja de naam zag ik, maar het zegt me niks. dit is eerste rls die ik kijk
Mocht je willen manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ze zat aan mijn bed vast met handboeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |