Heb geen zin dat verhaal weer te typenquote:
ik geloof niet zo in die sponsor deal namelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb geen zin dat verhaal weer te typen
Dan heb jij misschien wel een verklaring waarom Jo als haar een scheet dwarszit contact mag hebben met haar thuisfront?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in die sponsor deal namelijk
Wel als een van de regels is dat je geen contact met de buitenwereld mag hebben....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef delfse het volgende:
Het is toch erg dat je niks van huis mag horen het is toch niet bb ? Je leven buiten stopt niet als je met een spel op tv meedoet wat daar gebeurd wat belangrijk is moeten ze laten weten.
die heb ik niet maar ik denk niet dat net5 te wachten op een kleine bijdrage van mamajoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien wel een verklaring waarom Jo als haar een scheet dwarszit contact mag hebben met haar thuisfront?
Het is wel hetzelfde principe als BB, afgesloten van de buitenwereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef delfse het volgende:
Het is toch erg dat je niks van huis mag horen het is toch niet bb ? Je leven buiten stopt niet als je met een spel op tv meedoet wat daar gebeurd wat belangrijk is moeten ze laten weten.
er is van te voren gewoon gevraagd waar wil je wat over horen familie enzo, je tekent een kontrakt en daar heb je je gewoon aan te houden, zijn geen kleuters in de ballebak hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef delfse het volgende:
Dan vraag ik me af waarom de kliniek van mammie met naam en toenaam doorlopend genoemd mag worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
die heb ik niet maar ik denk niet dat net5 te wachten op een kleine bijdrage van mamajo
Echt waar???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iets gehoord over bewoners die cameramannen konden zien achter de spiegels...
tja.......het zou zo maar kunnen zijn.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom de kliniek van mammie met naam en toenaam doorlopend genoemd mag worden?
Was toch bij een BB al zo. Volgens mij was het Lieske die daardoor eens door het lint ging.quote:
ja he? ik kijk ook steeds naar buiten en ben dan weer teleurgesteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
Als ik zo die beelden zie, dan verlang ik toch eigenlijk best wel naar de zomer.
dat was bij BB en DGK ook, ja die cameramannen moeten mooie shots nemen en als het licht bv uit de huiskamer er precies invalt kan je contoeren zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |