De img tagsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Het is tijd voor Maik actie!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Eerst ff eten dus, zometeen verder met flippen, Aaf?
Welkequote:
Ik denk dat als de boeien los gaan er eerst overleg komt in de groepjes over wie wat weet....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef mootie het volgende:
Jammer dat de mannen nu niet even bij elkaar kunnen gaan zitten om het te bespreken.
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat als de boeien los gaan er eerst overleg komt in de groepjes over wie wat weet....
Ja dat zie ik ook wel gebeuren ja..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat als de boeien los gaan er eerst overleg komt in de groepjes over wie wat weet....
dan gaat de roddel en achterklap pas echt beginnenquote:
, dan gaat het spel echt gespeeld worden volgens mij...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaat de roddel en achterklap pas echt beginnen
Ik heb al een paar keer iets gehoord over bewoners die cameramannen konden zien achter de spiegels...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Keek Gerard nou naar de beeltenis van hem en Jo in de spiegel of door de spiegel heen recht de camera in?
ja die is erquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
is er een fake foto topic hier? ik heb een plaatje gemaakt die wil ik er ff opzetten
FF achter regelen dat je nieuwe auto opgehaald wordt, en telefoon eisen als je hondje voor welk wissewasje dan ook bij de dierenarts is geweest noem jij geen privileges? Sterker nog je ontkent dat ze er zijn. Joanna heeft het zelf allemaal verteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?
Die gaat vanzelf opslotquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef danilel het volgende:
hoe kan ik een slotje op die andere cos laten gooien?
Ja die is erquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
is er een fake foto topic hier? ik heb een plaatje gemaakt die wil ik er ff opzetten
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1 Staat gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
Maar dan blijft de vraag... waar zou dat op moeten duiden dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
FF achter regelen dat je nieuwe auto opgehaald wordt, en telefoon eisen als je hondje voor welk wissewasje dan ook bij de dierenarts is geweest noem jij geen privileges? Sterker nog je ontkent dat ze er zijn. Joanna heeft het zelf allemaal verteld.
http://forum.fok.nl/topic/1607188quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
droogstoppel...... linkje plz?
your welcomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
thanks
Dat je voorgetrokken wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag... waar zou dat op moeten duiden dan?
De meeste andere bewoners waren wel verbaasd hierover, en zeiden; "Geen contact met de buitenwereld toch?"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want als phillip het achter zou vragen zou ie het niet voor elkaar gekregen hebben? Krijgt ze echt privileges, of vraagt zijzelf gewoon om mee dingen?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Daar komen je hersencellen!
[ afbeelding ]
ja ik weet het, sorry zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef mootie het volgende:
We zijn veel te aardig, Heks en Vultarian.
Hier is het gvd echt een conny kloon. 1 is genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Daar komen je hersencellen!
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat Jo heel veel privileges heeft via het stemmetje. Er is niet één bewoner die zo vaak bij het stemmetje komt en zoveel gedaan krijgt via het stemmetje. Zelfs de bewoners zien dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?
Het wijst naar een sponsordeal met haar moeder, die doorlopend genoemd word, samen met klinieknaam, naam van Jo's winkel enzow....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
edit; bovendien heb ik nooit iets ontkend... ik vroeg er alleen naar, want het was mij niet opgevallen
humor hij is leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
zo, hij staat erop .... weer ontopicthanks
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
is er al iemand die mij kan vertellen waar al die clown-clou's opslaan?
hij staat bij de favorieten!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
Er zal zo wel weer een S-lock komen
(Zelf gemaakt, HD kwaliteit via PVR).
Het is dat zij al lang dingen zo regelt, anderen er niet van wisten er daarom zo verbazingwekkend is dat zij zaken zo regelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want als phillip het achter zou vragen zou ie het niet voor elkaar gekregen hebben? Krijgt ze echt privileges, of vraagt zijzelf gewoon om mee dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |