Ik begrijp het ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die hoefde niet naar de dierenarts he, en het hondje van Joanna wél
Ja, dat vonden anderen wel gek, dat ze wel mocht weten dat woef naar arts gaat maar niet waarom.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL en dan vertellen ze haar alleen dat hij geweest is .... maar niet waarvoor hij geweest is![]()
euhh volgens Jo dan hé
Dat geldt dan ook voor als jezelf , zoals Joanna beweert, altijd ziek zwak en misselijk bent, een hond bezit die dat ook is, en een auto wil kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
ligt er toch ook aan wat voor afspraken er van te voren gemaakt zijn? als ik me zorgen zou maken om iemand die ziek is zou ik het huis niet ingaan.
Moet ineens aan Bart de graaff denken als die weerman....quote:
quote:
Had me ook bijna versproken hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoe netjes
Terwijl Stervio hier al voor pisnicht is uitgemaakt
Dat had niemand je kwalijk genomen, denk ikquote:
nee alex is bang dat dat nekje knakt, hij houdt gewoon dat hoofd op de plaatsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex kriebelt laura weer, tijd dat ik wat anders ga doen. Bye.
Nog een keer goed lezen plz?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef knagsje het volgende:
heb even terug gelezen, maar waarom zou Jo privileges hebben dan?
ja duhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef knagsje het volgende:
heb even terug gelezen, maar waarom zou Jo privileges hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |