Ik verlang altijd naar de zomer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
Als ik zo die beelden zie, dan verlang ik toch eigenlijk best wel naar de zomer.
Ja he, dat dacht ik ook al!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
Als ik zo die beelden zie, dan verlang ik toch eigenlijk best wel naar de zomer.
ik ook, word niet goed van die regen. maar als hier de zon schijnt dan regent het daar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Was toch bij een BB al zo. Volgens mij was het Lieske die daardoor eens door het lint ging.
Dat viel mij laatst ook al op! Haha.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik ook, word niet goed van die regen. maar als hier de zon schijnt dan regent het daar.
Ja, het regent en de verwarming staat hier aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik kijk ook steeds naar buiten en ben dan weer teleurgesteld
Met de COS erbij is het wel te doen, maar met enkel stream, zou ik gek worden....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
wat een saaie dag vandaag, had goede hoop met de boeien en de verdwenen sigaretten maar het is 3x niks
Staat letterlijk en figuurlijk op springen?quote:
Wat is het toch een aangename vent om naar te kijken.quote:
In ieder geval geen prettig gevoel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
Aaf loopt de hele tijd met der benen wijd, zou ze daar een piercing hebben??
Een Albert waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
Aaf loopt de hele tijd met der benen wijd, zou ze daar een piercing hebben??
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een aangename vent om naar te kijken.
Viel mij eerder ook al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zooooooooo wat is Sharon verbrandkan geen caps maken, streams uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |