Zalf voor mijn ogenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een aangename vent om naar te kijken.
bij ons?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef dieenebart het volgende:
Wat een kutopdracht vind ik dit altijd. Voor de deelnemers dan. Ik zou het echt zwaar irritant vinden om niet alleen met die mensen in hui8s te moeten wonen, maar dan ook nog aan iemand vastzitten. Ben blij dat ze dat bij ons nooit hebben gedaan.
Hoe lang moeten ze nog en wie heeft er moeite mee?
Nee, jij deed veel interesantere dingen. Het sigaretje deed hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef dieenebart het volgende:
Wat een kutopdracht vind ik dit altijd. Voor de deelnemers dan. Ik zou het echt zwaar irritant vinden om niet alleen met die mensen in hui8s te moeten wonen, maar dan ook nog aan iemand vastzitten. Ben blij dat ze dat bij ons nooit hebben gedaan.
psst, 'die ene Bart'...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij ons?![]()
niet bekend hoelang ze nog moeten
ja de naam zag ik, maar het zegt me niks. dit is eerste rls die ik kijkquote:
Viel die jou ook op?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: "Ik heb wel eens lekkerder vastgezeten."
Ik voel je! Ik zou ook helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef dieenebart het volgende:
Ah okay... Gaat over de RLS der RLS'en. BB1 uiteraard en niet te vergeten HBB...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja de naam zag ik, maar het zegt me niks. dit is eerste rls die ik kijk
Bart Springuithetraam, van Big Brother 1....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja de naam zag ik, maar het zegt me niks. dit is eerste rls die ik kijk
Mocht je willen manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ze zat aan mijn bed vast met handboeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |