Die is geniaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Daar komen je hersencellen!
[ afbeelding ]
Slechte sponsordeal danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het wijst naar een sponsordeal met haar moeder, die doorlopend genoemd word, samen met klinieknaam, naam van Jo's winkel enzow....
ben er ook achter, denk dat Jo haar moeder geld schuift of er is iets wat niet klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het wijst naar een sponsordeal met haar moeder, die doorlopend genoemd word, samen met klinieknaam, naam van Jo's winkel enzow....
Mooiquote:
waar duid dan dan volgens jou op?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben [quote]Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag... waar zou dat op moeten duiden dan?
edit; bovendien heb ik nooit iets ontkend... ik vroeg er alleen naar, want het was mij niet opgevallen
het gedrag van gerard?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
is er al iemand die mij kan vertellen waar al die clown-clou's opslaan?
Tofs en Mam's kliniek voor al uw maskers en clowns pakjes......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat was gister ook wel interessant. Ze zeiden dat ze allemaal een lijstje moesten invullen met dingen die belangrijk genoeg waren om voor gewaarschuwd te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jo heel veel privileges heeft via het stemmetje. Er is niet één bewoner die zo vaak bij het stemmetje komt en zoveel gedaan krijgt via het stemmetje. Zelfs de bewoners zien dit.
Ze krijgt te horen als haar hond naar de DA moet, heeft ze gevraagd dat wil ze weten. Maaar ze vertellen dan niet waarvoorDat gezeur over die medicatie. ( Als je weet dat je voor drie maanden van huis hebt is dat toch het eerste wat je regelt .....zeker zo'n regelteef als zij !! )
En ze kan er zo voor zorgen dat haar auto word opgehaald uit de garage ????
Nee leuke verhaaltjes maar ik geloof er echt totaal niks van
in de uitzending werd gezegd gisteren een paar dagenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi![]()
(Converten duurde ruim een uur)
ont: Denk dat de boeien vanavond eraf gaan.
Geen idee... ik probeer hier niemand iets aan te praten, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
waar duid dan dan volgens jou op?
Ik zie toch echt staan dat jij ontkent dat ze geen priveleges heeft
Serieus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef MargrietV het volgende:
Telefoon voor Servio..... bak 60 pannekoeken.... hiervoor krijg je 1 uur de tijd....
Redt je het krijg je 1000 euro anders gaat je hele kluis naar diegene die het minst heeft.
Geen idee... ik probeer hier niemand iets aan te praten, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zie toch echt staan dat jij ontkent dat ze geen priveleges heeft
Ik denk niet dat de bewoners dit gaan volhouden en dus gewoon op een gegeven moment de sanctie(s) voor lief nemen en de boeien afgooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in de uitzending werd gezegd gisteren een paar dagen
Ik zie toch echt staan dat jij ontkent dat ze geen priveleges heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
waar duid dan dan volgens jou op?
offtopic: Krijg zin in een aanslag.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
zo, hij staat erop .... weer ontopicthanks
Hier ontken jij.,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Over die privileges, je noemde ook dat ze contact had met het thuisfront, volgens mij was dat in overleg met gerard en servio... Bovendien, ALS ze dan zogenaamd van die 'privileges' zou hebben (welke ze niet heeft) waar duid dan dan volgens jou op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |