hij is hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Guido weg, Servio back
![]()
Had liever Phillip zien gaan.
Is ze ook en een hele leuke! Snappie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sneaky bitch! Ik heb altijd gedacht dat 2live een meisje was.
Secretstraat of sesamstory?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, het is dus Kala, Maaf, Gejo, Shaphi, en Almo
Maaf, Shaphiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, het is dus Kala, Maaf, Gejo, Shaphi, en Almo
Ze mag het zelf beslissen hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Laat die Stem in godsnaam niet zwichten voor Mo d'r gejengel.
Dat zal stinkenquote:
Maar dat zal wel een flutsanctie zijn, 200 euro uit de kluis ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze mag het zelf beslissen he
Alleen krijgen zowel zij als Alex een sanctie dan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
Laura en Guido Karim zijn aan het wroeten in het geheim 'relatie met olympisch goud'
Die afstand is best groot volgens mij, dus ze stond er half in, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Toen Karim ging plassen en Laura een liedje zong, was ze toen in het toilet met hem of stond ze buiten met de deur half open ofzo?
Dat is wel mooi kut voor alex, dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen krijgen zowel zij als Alex een sanctie dan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen zonder Maik!
Tot morgen!
quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat zal wel een flutsanctie zijn, 200 euro uit de kluis ofzo
ja, ze hebben gezegd zie het als een geintje, een spelletje en nu gaat ze het proberenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef mYsca het volgende:
Haha Alex is nu echt net een hondje. Mo sleept hem gewoon mee
Nog even geduld!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik mis dat GEEEEEEEEEEEEEEERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
Nu moet iemand ook een geintje uithalen gewoon sleutel vragen en niet meer vast maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, ze hebben gezegd zie het als een geintje, een spelletje en nu gaat ze het proberen
Eens. Om Aafke moet ik ook vaak wel lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Aafke is dom en ordinair maar verder wel okay. Mo is labiel en hysterish, maar wle intelligent en lief. Maar joanne is nep, selfkickend en oneerlijk.
Ja gek he, toen hij nog in het huis zat stoorde ik mij eraan, maar nu mis ik het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik mis dat GEEEEEEEEEEEEEEERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Aafke is dom en ordinair maar verder wel okay. Mo is labiel en hysterish, maar wle intelligent en lief. Maar joanne is nep, selfkickend en oneerlijk.
Ze stond in het toilet met haar rug naar hem toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Toen Karim ging plassen en Laura een liedje zong, was ze toen in het toilet met hem of stond ze buiten met de deur half open ofzo?
Na vijf keer is de grap er wel af hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al dat ie het ging doen vanaf hier:
[ afbeelding ]
Terecht, toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Waar het op neer komt, wat in de KvdW is gezegd, is dus eigenlijk: 'slaap er nog een nachtje over en probeer er de lol van in te zien' ?
Yes;"er gaan dingen gebeuren nu, wat er ook gebeurd blijf rustig" (in die strekking)quote:
Oke, merci!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze stond in het toilet met haar rug naar hem toe
Jawel.. maar ik snap niet wat het nu opeens anders maakt tegenover wat er net al 3x tegen dr is gezegdquote:
Omdat er geen bewoners meer over zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef Kutjelik het volgende:
waarom heeft die homo geen handboeien om
Omdat het voor hem geen straf is...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef Kutjelik het volgende:
waarom heeft die homo geen handboeien om
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou Alex nu niet vreselijk jaloers zijn, Laura aan Karim?
Tuurlijk, programma draait alleen om lolletjes, pleziertjes en schattig zitten wezen. Dat ze daar in trapt, onbegrijpelijk.quote:
het was idd al zo gezegd door de medebewoners, maarja, zal wel zijn dat ze in dat kamertje even stoom heeft kunnen afblazenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel.. maar ik snap niet wat het nu opeens anders maakt tegenover wat er net al 3x tegen dr is gezegd
Kan me ook voorstellen dat Gerard er niet op zit te wachten om aan een hysterisch schreeuwend mens vast te zitten..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Yes;"er gaan dingen gebeuren nu, wat er ook gebeurd blijf rustig" (in die strekking)
Heeft te maken met de missie van Karim en Laura
Oke!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er geen bewoners meer over zijn
+ 1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
Ok ik ben ook helemaal klaar met die stemmetjes van Flip.
Zou Geer die aandachtshoer wel rustig kunnen houden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat Gerard er niet op zit te wachten om aan een hysterisch schreeuwend mens vast te zitten..
Hij is gisteren al door de mand gevallen. Het ware aardje komt altijd boven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
Contact onder haar neus en boete clausule zal ook wel geholpen hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het was idd al zo gezegd door de medebewoners, maarja, zal wel zijn dat ze in dat kamertje even stoom heeft
kunnen afblazen
hij is mij nu ook iets te hyper nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
ik ben zo klaar met dat hele programma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
Die rukt hem het bed uit, weer es wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou Geer die aandachtshoer wel rustig kunnen houden?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand een link voor streams voor mij, spix ligt er ook na refreshen uit. Dank alvast.
Goed pan moet om 6.30 opquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef snetje het volgende:
[..]
hij is mij nu ook iets te hyper nudenkt de popie jopie te zijn nu met zijn meerderheids stemmen
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand een link voor streams voor mij, spix ligt er ook na refreshen uit. Dank alvast.
Kijk eens goed naar de contouren van Guido. Duidelijke photoshop.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al dat ie het ging doen vanaf hier:
[ afbeelding ]
Die gaat dadelijk precies hetzelfde doen als Flip dadelijk of morgen en Sjerren laat nu ook haar echte ik zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat moet die bemoeinicht er weer bij...
Jah doh, en hij heeft em nu al 7 keer geplaatst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de contouren van Guido. Duidelijke photoshop.
De google Chroom extensie van STT werkt echt top. een echte aanrader.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Joh, dat snap ik allemaal niet .;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:20 schreef resi_70 het volgende:
[..]
De google Chroom extensie van STT werkt echt top. een echte aanrader.
staan wel meer leugens in de telegraafquote:
https://chrome.google.com(...)cecljdgpmibmko?hl=nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik allemaal niet .;)
Televaag had het inderdaad over 24 uur. De Stem over enkele dagen. Dito op secret story site.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:22 schreef Ripley het volgende:
Of philip even met joanne wil kroelen. Maar slapen met gerard die haar totaal niet interessant vindt, dat is bijna onoverkomelijk
Das haar rechterhand bollokus.... met haar linker zit ze aan Gerard vastquote:
Ik hoop het laatstequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Televaag had het inderdaad over 24 uur. De Stem over enkele dagen. Dito op secret story site.
Kijk hier in klik voor Goole Chrome en je hebt hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik allemaal niet .;)
Ik hoop dat Alex en Mootje een beetje in hetzelfde plasritme zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Gerard elk uur eruit moet om te plassen![]()
Ik ook... hebben wij ook wat meer te zienquote:
Dat zij ze net tegen geer, dat ze wel moesten zorgen dat het dekbed eroverheen bleef zodat niemand het ziet.quote:
ik heb soms gekke dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bol wat doe je nu?
Een cap plaatsen
mooi beeld he! komt omdat ik dichterbij portugal zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bol wat doe je nu?
Een cap plaatsen
dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef mootie het volgende:
Jo die dubbel ligt is echt heeeeeeeel erg eng.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef Soury het volgende:
Wat een fakking nep lach, was die in de inkoop
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
mooi beeld he! komt omdat ik dichterbij portugal zit
Net Servio mag ik een slaappil?? Doe maar een paar!!quote:
Na een half uurtje gaat het op de sluitspieren werken, das pas lachequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:28 schreef eurofiel het volgende:
dat pilletje van servio had een vreemde uitwerking op jo
ik zal er niet voor betalen, maar wil wel gebruik maken van Laura's kanaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:28 schreef Wilskracht het volgende:
Ik zou graag betalen op tv voor een Laura kanaal
als de timing een beetje off is rennen ze vannacht 20x naar de wcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef minzo het volgende:
Ik weet ook wel waarom Alex en Mo vast zitten. Omdat ze zo vaak moeten plassen
betalen is zoooooooooooooo 2010quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal er niet voor betalen, maar wil wel gebruik maken van Laura's kanaal![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik iets gemist... Mo nu vast aan Maik?
Ik vind Laura al 5 weken lang heel lief!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ben weer blij met alle caps van Laura.
Mijn dank aan de posters.
Morgen weer een nieuwe dag![]()
![]()
Enne..........ben stiekem wel een beetje blij dat jullie ook langzaam aan een klein beetje Lau lief gaan vinden....
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal er niet voor betalen, maar wil wel gebruik maken van Laura's kanaal![]()
en ikke blij dat laura aan de goeie gekoppeld is!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Enne..........ben stiekem wel een beetje blij dat jullie ook langzaam aan een klein beetje Lau lief gaan vinden....
Altijd gevonden, maar nobody is perfect, ook zij nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Vanaf dag een/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
ik geef eerlijk toe dat ze vanavond prima te pruimen wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Aan zijn gerief komen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Dark het volgende:
Maik kan niet slapen als ie niet kannuh............
Neem ziggo al 24 uur op maar soms zenden ze Laura niet uit.quote:
Hoe ze nu is met Karim vind ik Lau inderdaad heel erg tof. Niet zo saaiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vanaf dag een/
Mijn mensenkennis wordt weer bevestigd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef eurofiel het volgende:
gerard over de medewerkers: ik hoor ze lachen achter het glas. teringlijers.
ikvind ze wel cool!!quote:
Goede humor heeft iequote:
Ja, ik denk dat Aafke haar oogjes moet verzorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Dat wijf is knettergek joh!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef mootie het volgende:
Joanne heeft echt een facking probleem nu!
Ik snap het echt niet, het gekroel en geflirt met Flip is toch veel 'erger'.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |