+ 1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
Ok ik ben ook helemaal klaar met die stemmetjes van Flip.
Zou Geer die aandachtshoer wel rustig kunnen houden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat Gerard er niet op zit te wachten om aan een hysterisch schreeuwend mens vast te zitten..
Hij is gisteren al door de mand gevallen. Het ware aardje komt altijd boven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
Contact onder haar neus en boete clausule zal ook wel geholpen hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het was idd al zo gezegd door de medebewoners, maarja, zal wel zijn dat ze in dat kamertje even stoom heeft
kunnen afblazen
hij is mij nu ook iets te hyper nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
ik ben zo klaar met dat hele programma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
Die rukt hem het bed uit, weer es wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou Geer die aandachtshoer wel rustig kunnen houden?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand een link voor streams voor mij, spix ligt er ook na refreshen uit. Dank alvast.
Goed pan moet om 6.30 opquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef snetje het volgende:
[..]
hij is mij nu ook iets te hyper nudenkt de popie jopie te zijn nu met zijn meerderheids stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |