hij is hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Guido weg, Servio back
![]()
Had liever Phillip zien gaan.
Is ze ook en een hele leuke! Snappie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sneaky bitch! Ik heb altijd gedacht dat 2live een meisje was.
Secretstraat of sesamstory?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, het is dus Kala, Maaf, Gejo, Shaphi, en Almo
Maaf, Shaphiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, het is dus Kala, Maaf, Gejo, Shaphi, en Almo
Ze mag het zelf beslissen hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Laat die Stem in godsnaam niet zwichten voor Mo d'r gejengel.
Dat zal stinkenquote:
Maar dat zal wel een flutsanctie zijn, 200 euro uit de kluis ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze mag het zelf beslissen he
Alleen krijgen zowel zij als Alex een sanctie dan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
Laura en Guido Karim zijn aan het wroeten in het geheim 'relatie met olympisch goud'
Die afstand is best groot volgens mij, dus ze stond er half in, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Toen Karim ging plassen en Laura een liedje zong, was ze toen in het toilet met hem of stond ze buiten met de deur half open ofzo?
Dat is wel mooi kut voor alex, dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen krijgen zowel zij als Alex een sanctie dan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen zonder Maik!
Tot morgen!
quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat zal wel een flutsanctie zijn, 200 euro uit de kluis ofzo
ja, ze hebben gezegd zie het als een geintje, een spelletje en nu gaat ze het proberenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef mYsca het volgende:
Haha Alex is nu echt net een hondje. Mo sleept hem gewoon mee
Nog even geduld!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik mis dat GEEEEEEEEEEEEEEERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
Nu moet iemand ook een geintje uithalen gewoon sleutel vragen en niet meer vast maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, ze hebben gezegd zie het als een geintje, een spelletje en nu gaat ze het proberen
Eens. Om Aafke moet ik ook vaak wel lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Aafke is dom en ordinair maar verder wel okay. Mo is labiel en hysterish, maar wle intelligent en lief. Maar joanne is nep, selfkickend en oneerlijk.
Ja gek he, toen hij nog in het huis zat stoorde ik mij eraan, maar nu mis ik het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik mis dat GEEEEEEEEEEEEEEERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Aafke is dom en ordinair maar verder wel okay. Mo is labiel en hysterish, maar wle intelligent en lief. Maar joanne is nep, selfkickend en oneerlijk.
Ze stond in het toilet met haar rug naar hem toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Toen Karim ging plassen en Laura een liedje zong, was ze toen in het toilet met hem of stond ze buiten met de deur half open ofzo?
Na vijf keer is de grap er wel af hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al dat ie het ging doen vanaf hier:
[ afbeelding ]
Terecht, toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Waar het op neer komt, wat in de KvdW is gezegd, is dus eigenlijk: 'slaap er nog een nachtje over en probeer er de lol van in te zien' ?
Yes;"er gaan dingen gebeuren nu, wat er ook gebeurd blijf rustig" (in die strekking)quote:
Oke, merci!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze stond in het toilet met haar rug naar hem toe
Jawel.. maar ik snap niet wat het nu opeens anders maakt tegenover wat er net al 3x tegen dr is gezegdquote:
Omdat er geen bewoners meer over zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef Kutjelik het volgende:
waarom heeft die homo geen handboeien om
Omdat het voor hem geen straf is...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef Kutjelik het volgende:
waarom heeft die homo geen handboeien om
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou Alex nu niet vreselijk jaloers zijn, Laura aan Karim?
Tuurlijk, programma draait alleen om lolletjes, pleziertjes en schattig zitten wezen. Dat ze daar in trapt, onbegrijpelijk.quote:
het was idd al zo gezegd door de medebewoners, maarja, zal wel zijn dat ze in dat kamertje even stoom heeft kunnen afblazenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel.. maar ik snap niet wat het nu opeens anders maakt tegenover wat er net al 3x tegen dr is gezegd
Kan me ook voorstellen dat Gerard er niet op zit te wachten om aan een hysterisch schreeuwend mens vast te zitten..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Yes;"er gaan dingen gebeuren nu, wat er ook gebeurd blijf rustig" (in die strekking)
Heeft te maken met de missie van Karim en Laura
Oke!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er geen bewoners meer over zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |