Heb je hem nog nooit horen snurken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Volgens lau wordt stil zonder guido. Die jongen sliep het grootste deel van de dag.
Mo is de Stem de rechten van de mens aan het oplepelen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is echt een rel aan het schoppen daar geloof ik........
Gaat maar door deze streamlock![]()
flip raad geheimenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura snapt niet dat Servio boeiend is.
En waarom is Philip dan wel boeiend?...
Als ze weten dat die clues van Flip zijn, waarom drukten Laura en Karim dan voor Aafke na het zien van die clues?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tig, al de zwemclues, olympische ringen, zwempak, brilletje, gouden hartje etc.
Flipje heeft het temperament van een relnicht, vandaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura snapt niet dat Servio boeiend is.
En waarom is Philip dan wel boeiend?...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt mijn geheim geraden... LS = Lekker Swingen
mensen die hem gunnen dat boek uit te lezen gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
IDD Servo heeft alleen maar gelezen... hoe is het mogelijk dat mensen voor hem gestemd hebben?
Mo zit nu achter haar adem en hikt dat ze naar huis wil.........een soort van integer vertrekquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is echt een rel aan het schoppen daar geloof ik........
Gaat maar door deze streamlock![]()
Omdat lezen meer inspanning vereist dan op bed liggen met je ogen dicht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
IDD Servo heeft alleen maar gelezen... hoe is het mogelijk dat mensen voor hem gestemd hebben?
Dat is ook precies het probleem. Hij was een beetje saai over het algemeen. Servio niet, zorgt voor reuring en Philip met zijn Monique aanvaring kan ook nog wel eens voor vuurwerk zorgen. Daarom moest Guido er uit. Niet meer nodig van de productie, uitgespeeld...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Volgens lau wordt stil zonder guido. Die jongen sliep het grootste deel van de dag.
hoe heet die labiele twitterende fan ook alweer van Servio? die is nu al haar vakantiegeld al kwijt aan smsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
'Hij heeft een week in dat boek gelezen. Joanna een paar keer aangekeken. Hoeveel homo's zijn er op de wereld die op Servio stemmen dat-ie weer terug is.'
Laura
mensen zijn al die lieve mensen die niks uitvoeren in RLSen een beetje zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
Die waren ineens in het warretje door het dameszwempak. Maar ze beginnen er wel dicht bij te komen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze weten dat die clues van Flip zijn, waarom drukten Laura en Karim dan voor Aafke na het zien van die clues?
Omdat hij al wist dat hij mocht blijven? Een andere reden kan ik nu echt niet bedenken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
Njah echt he ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
'Hij heeft een week in dat boek gelezen. Joanna een paar keer aangekeken. Hoeveel homo's zijn er op de wereld die op Servio stemmen dat-ie weer terug is.'
Laura
Omdat laura zei dat flip niet kon omdat er al een keer gedrukt was voor flip met olympische spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze weten dat die clues van Flip zijn, waarom drukten Laura en Karim dan
voor Aafke na het zien van die clues?
vraag ik me ook af, en wij kennen de percentages zelfs!quote:
Nooit zomaar dingen aannemen, mootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sneaky bitch! Ik heb altijd gedacht dat 2live een meisje was.
Ja maar Lau, jij bent Dysisdlelexiclistiesch! dussuhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef ABundy het volgende:
[..]
Omdat laura zei dat flip niet kon omdat er al een keer gedrukt was voor flip met olympische spelen
Ze zijn wel dichtbij steeds maar linken het aan Aafke steeds. Irritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Relatie met zwemkampioene koppelen ze aan Aafke, omdat ze bi is.
die zitten tot hen enkels in het traanvochtquote:
Moet toch op zijn minst dan als 'je bent warm' genoemd worden. Wie raad nu "ik had een relatie met Olympisch Goud" in die bewoording?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Relatie met zwemkampioene koppelen ze aan Aafke, omdat ze bi vies door de anaboleninjecties is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |