Zoals ik het zie is ze helemaal over de emmer omdat ze het spel en het stemgedrag afkeurt. Een goede gozer als Guido is weg, terwijl Servio, die zich toch gemeen, bazig, schreeuwerig heeft opgesteld door de kijkers wordt beloond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Day het volgende:
Wil iemand even verslag doen van the mo-story?
Vrede zij met u!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
Zie dus dat Guido weg is......
Snap er geen reet meer van......
Ik ga dus terug lezen......
Ben wel teleurgesteld....
in de blauwe kamerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
is ook zo maar wordt niet door de kijkers bepaald maar door net5quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is ze helemaal over de emmer omdat ze het spel en het stemgedrag afkeurt. Een goede gozer als Guido is weg, terwijl Servio, die zich toch gemeen, bazig, schreeuwerig heeft opgesteld door de kijkers wordt beloond.
Ze is er nu van overtuigd dat mensen alleen maar asogedrag en venijn willen zien, dat eerlijke, integere mensen geen kans hebben om te winnen.
True. Al had ik dat eerlijk gezegd op de eerste dag echt niet gedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Ripley het volgende:
Gerard en karim zijn twintig keer leuker dan de zogenaamde don juans mike en philip overigens
Je bent niet de enige..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
Heb je dan gestemdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
slaap lekker!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim aan Laura vast doet zijn ego goed.
Alsof het spreekwoord, 2 honden vechten om een been,de derde loopt er mee heen helemaal uitkomt voor hem.
Hij meld al even dat die naakt slaap.
Die zijn echt leuk samen.![]()
Tot morgen, slaap of stream lekker.
yeah rightquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Soury het volgende:
Half Nederland heeft op hem gestemd dus wat zeiken ze nou
ja, er zaten twee klanten van haar in de zaal had ze gezien, en die zouden anders echt niet gekomen zijn, want ze kent ze persoonlijk (ofzoiets)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Zie Jo nu dat SS heel goed loopt in Nederland?
Laura kan niet alleen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Capt1caveman het volgende:
Laura KIJKT gewoon ook anders uit haar ogen.....
Maar dan nog, ik neem aan dat als de boeien verdwijnen, duffe Lauwra weer terug is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Soury het volgende:
Half Nederland heeft op hem gestemd dus wat zeiken ze nou
Ik ook niet. Ik heb een kleine crush op ze, karim leek een hippie en gerard een gladjakker maar ik vind ze tof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Al had ik dat eerlijk gezegd op de eerste dag echt niet gedacht.
Ze zijn vele malen leuker dan ze in eerste instantie leken
Veranderd ook elke uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Top 5
1)Gerard
2)Philip
3)Aafke
4)Laura
5)Sharon
Ja rightquote:
en dat bij de SS die mogelijk gemaakt is door Net5??quote:
Ditoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een kleine crush op ze, karim leek een hippie en gerard een gladjakker maar ik vind ze tof.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Top 5
1)Gerard
2)Philip
3)Aafke
4)Laura
5)Sharon
Nope aan dat bedrog geef ik geen geld uit........quote:
ja, die illusie hebben ze nog steedsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Zie Jo nu dat SS heel goed loopt in Nederland?
Gerard vond ik in het begin tof, maar te glad voor mij...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een kleine crush op ze, karim leek een hippie en gerard een gladjakker maar ik vind ze tof.
Is nog steeds niet super goed gephotoshoped..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
200.000.000.000 % zeker dat ik hem weer zag!
[ afbeelding ]
Alex is gewoon een enorme sukkel en meeloper.quote:
precies, en buiten dat ik Mo ook vaak een jankert vind. geef ik ze hier wel gelijk inquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is ze helemaal over de emmer omdat ze het spel en het stemgedrag afkeurt. Een goede gozer als Guido is weg, terwijl Servio, die zich toch gemeen, bazig, schreeuwerig heeft opgesteld door de kijkers wordt beloond.
Ze is er nu van overtuigd dat mensen alleen maar asogedrag en venijn willen zien, dat eerlijke, integere mensen geen kans hebben om te winnen.
Kortsluiting met al dat water...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef bamby het volgende:
Pfff pc knalde uit, zou het door die jankert mo komen
fakequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is nog steeds niet super goed gephotoshoped..
Thx!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs voor een sukkel en meeloper is het een drama om aan zo'n hysterische jankzak geboeid te zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Alex is gewoon een enorme sukkel en meeloper.
Het valt je op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]Laura is in jou top 5 gekomen!
De mijne:
1. Laura
2. Alex
3. Karim
4. Aafke
5. Gerard
Ja Gerard is nu een heel andere man als die we de eerste avond zo'n beetje de keuken zagen afbreken op zoek naar clues.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
En ik vond precies hetzelfde, vage hippie en gladde griebel, in het begin.
Flip op 2?? Weet je het zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:Top 5
1)Gerard
2)Philip
3)Aafke
4)Laura
5)Sharon
Precies.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!
Ik begrijp haar wel, maar heb ook zoiets van pffffff. Heef ze nooit eerder een RLS gevolgd?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
1) Gerard
Afstand
2) Laura
3) Karim
4) aafke
5) alex
Watquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het altijd al tegen jullie gezegd! LAURA is het jonguh!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
Aan de top 5 te zien in Laura de afgelopen tijd heel erg gestegen in mensen hun achtig..
fotofuckquote:
Ze leeft helemaal op ja...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Mita het volgende:
Wat is Sharon verliefd op Flip, kun je nu zien en horen
Zou het? Zou hij door de uitgebreide goedkeuringscommissie komen van haar...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Mita het volgende:
Wat is Sharon verliefd op Flip, kun je nu zien en horen
Fluugsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gerard vond ik in het begin tof, maar te glad voor mij...
Inmiddels zou ik 'm doen
Ik ook hoor!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al tegen jullie gezegd! LAURA is het jonguh!
Flip is bang dat zij op haar valtquote:
Mijnequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
1) Gerard
Afstand
2) Alex
3) Karim
4) Laura
5) Mo
Jij toch ook, geef maar toequote:
Ja, hij verdient eigenlijk een lintje....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs voor een sukkel en meeloper is het een drama om aan zo'n hysterische jankzak geboeid te zitten.
Het is vaak heel erg flauw en voorspelbaar.quote:
ik word nog meer verliefd!!quote:
Ik miste het even, wilde Karim de missie niet doorzetten/laten mislukken omdat hij het sneu voor Aafke vindt?quote:
Die koppeling met Karim is echt goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef flugeltje het volgende:
Laura is grappig nu...
"Alleen als er een feestje komt, dan vermoord ze ons"
Sharon denkt door de stemuitslag dat Flip ontzettend popie is en weet hier niet goed mee om te gaan..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef SwitcheR het volgende:
Sharon is helemaal hyper en stelt zich enorm aan, nu ze aan Flup geketend is.
Kiezen ze zelf voor. Ik hoef niet op tv te zien hoe ze dammen, of in de zon liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Mita het volgende:
Ik vindt het mensonterend om voor een programma, om een paar stuivers als aap te zitten, met mensen waar je geen klik mee hebt heeft niks met real life te maken
Ze moeten de zuigstokken van Aafke dus verstoppen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef mootie het volgende:
Laura is sterker dan Karim, zij wil gewoon de rookmissie doen. Geen enkel probleem om de peuken te jatten, als Aafke pissig wordt, so be it. Karim lijkt het lastig te vinden.
karim weet hoe vervelend het is als je wil roken en er zijn geen peuken, laura kent dat niet denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef mootie het volgende:
Laura is sterker dan Karim, zij wil gewoon de rookmissie doen. Geen enkel probleem om de peuken te jatten, als Aafke pissig wordt, so be it. Karim lijkt het lastig te vinden.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef mYsca het volgende:
[..]
precies op het juiste moment erbij gekomen
Allemaal door Karimquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Niki.P het volgende:
Wow, niks meer te bekennen van die Anti-laura COS van laatst
Hij heeft wel wat, maar ik heb ook iets met Karim.quote:
Lekker makkelijk als niet roker. Ik ga moorden als ze me dat flikkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef mootie het volgende:
Of gewoon door de plee spoelen. Hebben ze al gedaan ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moeten de zuigstokken van Aafke dus verstoppen?
Vernietigen zelfs. Voor morgenochtend 10.00 uur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon door de plee spoelen. Hebben ze al gedaan ook!
Dan doen we het gewoon met z'n viertjes...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat, maar ik heb ook iets met Karim.
Gerard doe je piem0l goed !quote:
vernietegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Whehe ik ook, rijd rustig om 4 uur 's nachts naar de benzinepomp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als niet roker. Ik ga moorden als ze me dat flikken
Oke, tnx!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vernietigen zelfs. Voor morgenochtend 10.00 uur.
En dan ervoor zorgen dat Aafke dus niet rookt tot zaterdagochtend 10.00 uur, dan is de missie geslaagd en krijgt Karim 2000 euro (!) uit de kluis van Aafke.
zou voor mij ook niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe ik ook, rijd rustig om 4 uur 's nachts naar de benzinepomp.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat me nou een keertje uitgelaten zijn, ik zie de laatste tijd alleen maar de piemel van m'n zoon en die is zo'n 1,5cm groot....quote:
Hier nog een.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als niet roker. Ik ga moorden als ze me dat flikken
Hij is overduidelijk zijn geld aan het parkeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Gerard doet het goed, maar geheimen raden is hopeloos van hem. Van iedereen natuurlijk, maar logisch nadenken is lastig voor hem. Terwijl hij het spel op zich best goed speelt zou je anders verwachten van hem. Dat is jammer.
ja karim brengt de goeie laura naar bovenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net terug van hondje uitlaten en zie zowaar een gezellige Laura.
Lekker swingen!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon met z'n viertjes...
5x 5 minuten per 24 uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat van die 5 minuten heb ik gemist blijkbaar.
5 minuten los per uur? Of per dag? Zelf weten waarvoor te gebruiken?
Dat gaat echt oorlog worden morgenquote:
5x per 24 uur voor 200 uit hun kluisquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
5 x 5 minuten per 24 uur geloof ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
5 minuten los voor 200 euro in overleg tussen beiden, mag 5 keer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat me nou een keertje uitgelaten zijn, ik zie de laatste tijd alleen maar de piemel van m'n zoon en die is zo'n 1,5cm groot....
Max 5x 5 min. per 24uur (200euro per keer)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Hell Yeahquote:
Laura's kans op een nieuw verhaallijntje, of ben ik nu te cynisch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja karim brengt de goeie laura naar boven
volgens mij 5x 5 minuten per 24 uur en dat kost dan ook nog 200 euroquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Voor 200 ¤ per keer toch?quote:
-beetje te laatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Zelfde hier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef bollokus het volgende:
mijn favo lijst is weer deftig aan het veranderen op het moment
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat me nou een keertje uitgelaten zijn, ik zie de laatste tijd alleen maar de piemel van m'n zoon en die is zo'n 1,5cm groot....
als ze een beetje slim is wel, alex laten vallen en lekker met karim kriebelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Laura's kans op een nieuw verhaallijntje, of ben ik nu te cynisch.
Oke!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
5 x 5 min per 24 uur, a 200 euro per 5 min.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En Sjerren en Flip ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef snetje het volgende:
ik vind Laura en Karim wel bij elkaar passen eigenlijk![]()
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als ze een beetje slim is wel, alex laten vallen en lekker met karim kriebelen
Geen Aapje, wel Konijntje!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als ze een beetje slim is wel, alex laten vallen en lekker met karim kriebelen
Plasje doen en schone boxer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke!
En Gerard heeft dat gebruikt om te douchen begrijp ik?
ze doet het goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks kriebelen, leuk zijn en goede gesprekken voeren.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura is echt geniaal.
Wel jammer, ga de humor van guido wel missen
denk ook niet dat karim al dat gekriebel op prijs zou stellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks kriebelen, leuk zijn en goede gesprekken voeren.
Pcies, en geen afdwalend handje!quote:
die zal wel in bed liggen zoals altijd,quote:
Karim doet dr nu al goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Laura kriebelt eindelijk niet meer en heeft zelfs tekst
Het is ook goed voor Karimquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou het briljant vinden als Laura en Karim elkaar nu vinden.... Als Laura erachter komt dat dat goed is voor haar kijkcijfers zal dat wellicht ook wel gebeuren...
hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
die zal wel in bed liggen zoals altijd,
Tig, al de zwemclues, olympische ringen, zwempak, brilletje, gouden hartje etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand een clue in het huis waar van ze weten dat die van Flip is.
Heb je hem nog nooit horen snurken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Volgens lau wordt stil zonder guido. Die jongen sliep het grootste deel van de dag.
Mo is de Stem de rechten van de mens aan het oplepelen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is echt een rel aan het schoppen daar geloof ik........
Gaat maar door deze streamlock![]()
flip raad geheimenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura snapt niet dat Servio boeiend is.
En waarom is Philip dan wel boeiend?...
Als ze weten dat die clues van Flip zijn, waarom drukten Laura en Karim dan voor Aafke na het zien van die clues?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tig, al de zwemclues, olympische ringen, zwempak, brilletje, gouden hartje etc.
Flipje heeft het temperament van een relnicht, vandaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura snapt niet dat Servio boeiend is.
En waarom is Philip dan wel boeiend?...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt mijn geheim geraden... LS = Lekker Swingen
mensen die hem gunnen dat boek uit te lezen gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
IDD Servo heeft alleen maar gelezen... hoe is het mogelijk dat mensen voor hem gestemd hebben?
Mo zit nu achter haar adem en hikt dat ze naar huis wil.........een soort van integer vertrekquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is echt een rel aan het schoppen daar geloof ik........
Gaat maar door deze streamlock![]()
Omdat lezen meer inspanning vereist dan op bed liggen met je ogen dicht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
IDD Servo heeft alleen maar gelezen... hoe is het mogelijk dat mensen voor hem gestemd hebben?
Dat is ook precies het probleem. Hij was een beetje saai over het algemeen. Servio niet, zorgt voor reuring en Philip met zijn Monique aanvaring kan ook nog wel eens voor vuurwerk zorgen. Daarom moest Guido er uit. Niet meer nodig van de productie, uitgespeeld...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Volgens lau wordt stil zonder guido. Die jongen sliep het grootste deel van de dag.
hoe heet die labiele twitterende fan ook alweer van Servio? die is nu al haar vakantiegeld al kwijt aan smsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
'Hij heeft een week in dat boek gelezen. Joanna een paar keer aangekeken. Hoeveel homo's zijn er op de wereld die op Servio stemmen dat-ie weer terug is.'
Laura
mensen zijn al die lieve mensen die niks uitvoeren in RLSen een beetje zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
Die waren ineens in het warretje door het dameszwempak. Maar ze beginnen er wel dicht bij te komen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze weten dat die clues van Flip zijn, waarom drukten Laura en Karim dan voor Aafke na het zien van die clues?
Omdat hij al wist dat hij mocht blijven? Een andere reden kan ik nu echt niet bedenken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef akveor het volgende:
Njah echt he ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
'Hij heeft een week in dat boek gelezen. Joanna een paar keer aangekeken. Hoeveel homo's zijn er op de wereld die op Servio stemmen dat-ie weer terug is.'
Laura
Omdat laura zei dat flip niet kon omdat er al een keer gedrukt was voor flip met olympische spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze weten dat die clues van Flip zijn, waarom drukten Laura en Karim dan
voor Aafke na het zien van die clues?
vraag ik me ook af, en wij kennen de percentages zelfs!quote:
Nooit zomaar dingen aannemen, mootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sneaky bitch! Ik heb altijd gedacht dat 2live een meisje was.
Ja maar Lau, jij bent Dysisdlelexiclistiesch! dussuhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef ABundy het volgende:
[..]
Omdat laura zei dat flip niet kon omdat er al een keer gedrukt was voor flip met olympische spelen
Ze zijn wel dichtbij steeds maar linken het aan Aafke steeds. Irritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Relatie met zwemkampioene koppelen ze aan Aafke, omdat ze bi is.
die zitten tot hen enkels in het traanvochtquote:
Moet toch op zijn minst dan als 'je bent warm' genoemd worden. Wie raad nu "ik had een relatie met Olympisch Goud" in die bewoording?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Relatie met zwemkampioene koppelen ze aan Aafke, omdat ze bi vies door de anaboleninjecties is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |